עמוד הבית » אופנה אורבנית בטקסטורות ובגווני שלכת

אופנה אורבנית בטקסטורות ובגווני שלכת

Zip photo Iddo Lavie
רשת האופנה "ZIP" משיקה את קולקציית סתיו חורף 2020-19 לנשים ולגברים

קולקציית סתיו חורף של רשת האופנה "ZIP " עשירה בטקסטורות, גווני שלכת עמוקים וגזרות מחמיאות, שואבת את השראתה מאופנה אורבנית טרנדית ועדכנית, ומציעה פריטים לסתיו וחורף הישראלי המתכתבים עם המגמות הבולטות בעולם.

הקולקציה משלבת פריטי קז'ואל אטרקטיביים ללבישה יומיומית לצד קו הפרימיום המציע פריטים ססגוניים לאירועי ערב.

קולקציית נשים

קולקציית הנשים של "ZIP" עוצבה בהשראת הטרנדים המובילים לעונה, שקיבלו אינטרפרטציה ייחודית והותאמו לאקלים ולקהל הישראלי: הטרנד הפרחוני בשילוב רקמות בהשראת הבוהו שיק, פריטים בניחוח אורבני בגזרות ישרות, משבצות גדולות הבאות לידי ביטוי בשמלות בגזרת A, לצד קו מינימליסטי המתאפיין בצבעוניות מונוכרומטית חורפית כהה,  הלוק הספורטיבי  המשלב מכנסי ג'ינס, סריגים קלילים, מעילי אופנוענים וז'קטים קלילים.

פריטים הבולטים בקולקציה: מגוון חצאיות בגזרותA  בצבעוניות חורפית מעושנת ובאורך ברך עד מקסי, מגוון רחב של פריטי בייסיק המכיל חולצות, סריגים וקרדיגנים קלילים, שמלות בגזרות רומנטיות ונשיות לצד פריטים בסגנון ויקטוריאני ובוהו שיק, שמלות סריג בגוונים מונוכרומטיים באורך מתחת לברך, קו דנים עשיר- חולצות ג'ינס מכופתרות, מכנסי ג'ינס בגזרות סקיני ובויפרנד עם מראה משופשף, חצאיות ג'ינס בגזרה ישרה ועוד.

בנוסף בקולקציה מגוון מעילים טרנדים ואופנתיים ביניהם מעילי טרנץ' ובייקר הקלאסיים, בגווני שחור וירוק זית לצד גוונים בוהקים ביניהם מעיל דמוי עור בגזרת אופנוענים בגוון כסוף מטאלי.

לצד הקולקציה ZIP"" מציעה פריטים בגזרות קלאסיות ומחויטות המתאימות יותר לשעת הערב ביניהם שמלות באורך מתחת לברך עם שרוול ארוך או חצי שרוול מבדי שיפון נשפכים עם הדפסי פרחים או בגוונים קלאסיים של שחור, לבן ושמנת עם הבלחות גווני שזיף, כחול רויאל ופריטים מטאליים טרנדים בצבעים שונים למראה נוצץ.

את קולקציית הבגדים מלווה ומשלימה קולקציית תכשיטים ונעליים להשלמת הלוק, הנותנים את הטאץ' הסופי ומשדרגים כל הופעה.

Zip photo Iddo Lavie
Zip photo Iddo Lavie
Zip photo Iddo Lavie

קולקציית גברים

קולקציית הגברים  של "'ZIP" עשירה וצבעונית, ממשיכה את הקו העיצובי האורבני המזוהה עם המותג הנע על הקו של ניו יורק, לונדון ותל אביב. הקולקציה מציעה מבחר רחב של פריטים המתאימים ללבישה יומיומית, לעבודה ולשעות הערב.

פריטים הבולטים בקולקציה:  מבחר רחב של חולצות טי וחולצות פולו במגוון צבעים והדפסים המתאימות במיוחד לעונת המעבר, חולצות מכופתרות ארוכות בשלל טקסטורות בגווני חורף מעושנים, חלקות ועם משבצות הטרנדיות, פריטי דנים בגזרות מחמיאות ביניהן ג'ינסים סקיני וגזרה ישרה, מכנסים צ'ינו בשלל צבעים חורפיים כהים, סריגים בגזרת V הקלאסית לצד סריגים עבים עם רוכסן ומעילים, ביניהם מעילי פוך ומעילי אופנוענים הטרנדיים.

לשעות הערב הקולקציה מציעה מכנסיים מחויטים וחולצות ארוגות בגוונים קלאסיים לצד בלייזרים בצבעוניות של אפור, כחול ושחור.

Zip photo Iddo Lavie
Zip photo Iddo Lavie
Zip photo Iddo Lavie

את קולקציית הבגדים מלווה העונה קולקציית נעליים ואביזרים להשלמת הלוק, הנותנים את הטאץ' הסופי ומשדרגים כל הופעה.

Zip Iddo Lavie

טווח מחירים: 59 ₪ עד 349 ₪

הוספת תגובה

הוספת תגובה