עמוד הבית » אורגניקזון חוגגת ביום כדור הארץ

אורגניקזון חוגגת ביום כדור הארץ

צוות-הנהלת-אורגניזון-מימין-אגת-סדון-מיקה-יעקב-שרונה-רומנו-לזר-וסיון-ליבל-אברהם-צילום-זום
כ – 150 מוזמנים הגיעו בחמישי האחרון (22.4) לחגוג את יום כדור הארץ, באירוע שנערך ב 100% אקולוגי ובמינימום פסולת. את האירוע ערכה חברת אורגניקזון המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגנים וידידותיים לסביבה.

הארוע נערך בטבע, במושב חניאל שבעמק חפר, בה מתגוררת אשת העסקים שרונה רומנו לזר, שהיא גם בעלת החברה אותה הקימה לפני כ-12 שנה.

האירוע כלל מינגלינג וארוחת ערב על טהרת מוצרים טבעוניים, בשילוב יין של יקב ויתקין ובירות ישראליות. לאחר מכן נערכה הרצאה מאת Vegan Friendly עמותת הטבעונות בישראל, על הקשר שבין טבעונות לאקולוגיה וכיצד ניתן להציל את הכדור שעליו אנו חיים.

מימין נדב מסד שרונה רומנו לזר ורועי סלטון צילום זום צילומים

שרונה רומנו לזר פתחה את האירוע ואמרה: "יום כדור הארץ, המצוין ב-22 באפריל הוא יום בינלאומי המציין מודעות להגנת הסביבה של כדור הארץ. מטרת היום היא להעלות את המודעות ליכולתו של כל אדם להשפיע באמצעות התנהלות יום-יומית המתחשבת בסביבה. מבחנתנו, יום כדור הארץ הוא ברמה היום יומית, וזה אומר לשים פוקוס תמידי כדי להטיב עם הסביבה  ולנגיש מוצרים טובים יותר לאדם".

מימין מורן שטרום ושרונה רומנו לזר צילום זום צילומים

עוד אמרה רומנו לזר: "היום אנו חוגגים גם מעבר לבקבוקים מ-100% פלסטיק ממוחזר במוצרי אקולאב, צעד משמעותי לעבר שימוש יעיל במשאבים."

הגיעו למען כדור הארץ: רני איידלר – מנכ"ל חברת תמיר, קובי לוי – מנכ"ל טבע קסטל,  ארבל שירן – מנכ"ל ניצת הדובדבן,  ארז צברי – מנכ"ל א.ל ארמן לייצור מוצרי קוסמטיקה, דרור חרוש – סמנכ"ל סחר רשת אניס,  נדב מסד – מנהל שרשרת אספקה ורועי סלטון – מנהל מכירות בחברת דין דיאגנוסטיקה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה