עמוד הבית » בגאטים ללא גלוטן,לחם פשתן דל פחמימה

בגאטים ללא גלוטן,לחם פשתן דל פחמימה

גרין לייט - 3 סוגי באגטים מסדרת ארטיזננל. צילום - אביתר ניסן

באגטים של חברת "גרין לייט " ללא גלוטן ובכדי לשמר את טעמם ומרקמם מוקפאים הבאגטים בהקפאה עמוקה מייד בתום 90% מזמן האפייה המלא. לאחר גמר האפייה הם מקבלים בתנור הביתי – מה שמקנה להם מרקם קראסט וחוויית לחם טרי. הבאגטים מאפשרים גם לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן ליהנות מלחמים טריים, חמים וטעימים – ממש כמו לחמים ובאגטים רגילים וטריים, שהרגע נקנו במאפייה.

 סדרת הלחמים החדשה כוללת: לחם צרפתי קלאסי, לחם צרפתי גרעינים, באגט רוסטיק קלאסי, באגט רוסטיק סופר פוד ובאגט רוסטיק גרעינים.

המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרבנות יבנה ובד"צ חתם סופר בני ברק.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.

נסיינית המערכת: חיממתי את הבגאט, טעמו רך להפליא, קשה להאמין שהבגאט ללא גלוטן.

לחם פשתן דל פחמימות

. הלחם דל מאוד בפחמימות (כ-1 גרם בפרוסה) ועשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים. הלחם ללא תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים ובינינו – כל המתיקות שבעולם כבר נמצאת בפרוסות הלב המיוחדות שתכינו, שישמחו את כולם.

לחם הפשתן, שהרכבו תורם לתחושת שובע, מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. את אפקט ה"וואוו" תקבלו אם תשקיעו עוד טיפטיפה ותכינו מהפרוסות כריכים בצורת לב. מילה של "ביכורים"!

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית. מחיר: כ-22 ש"ח לאריזה במשקל 450 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה   https://www.bikurim.co.il/

נסיינית המערכת: טעמו של הלחם מיוחד על מנת לשבוע רצוי לשים על הלחם סוגי גבינה קשה לטעמכם, צלחת ירקות התוצאה ארוחה מזינה ללא הרבה קלוריות ומשביעה.

ביכורים – לחם פשתן צילום אייל קרן