עמוד הבית » בדיקות קורנה בכניסה לאילת וים המלח

בדיקות קורנה בכניסה לאילת וים המלח

צילום באדיבות סופיה ישראל
אמש, הסתיימה הדרכת צוותי הרפואה של שיבא לצורך הפעלת מערך הבדיקות המיידיות באמצעות מכשירי סופיה הניידים בכניסה לאיי התיירות הירוקים הכוללים את אילת וים המלח.

המערך נפתח באופן מדורג החל מהיום בשעות הבוקר המוקדמות. תחנות הבדיקה הוקמו על ידי מפקדת אלון של פיקוד העורף, מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון, בשיתוף עיריית אילת והמועצה האזורית תמר. בתחנות יפעלו עמדות דיגום המאוישות על ידי צוותי שיבא באמצעות הטכנולוגיה הניידת של סופיה אשר אושרה על ידי ה – FDA ומשרד הבריאות.

לצורך ההפעלה הקימו בשיבא משלחת של כ-30 אנשי צוות אשר יצאה כבר הערב לאילת מיד בתום ההדרכה, את ימי הפעילות הראשונים בתפעול מכשירי הבדיקה הניידים ילוו מהנדסי חברת סופיה ישראל.

מתוכננות לפעול באופן מדורג, ארבע עמדות בידוק מיידיות בהן יערכו בדיקות קורונה מהירות, באמצעות צוות דוגמים והטכנולוגיה הניידת של סופיה. בקיבוץ יטבתה, בקיבוץ נאות סמדר (שיזפון), בנמל התעופה הבינלאומי על שם אילן ואסף רמון באילת וכן בים המלח באזור המלונות.

משלחת שיבא יוצאת לאילת בראשות ד"ר ענת פלס בורץ ועמית גוטקינד אשר הסביר הערב כי: "המשלחת שלנו מורכבת מאנשי צוות רפואי שמכירים את המשימה, הם יודעים לדגום ועושים את זה כבר חודשים רבים בבית החולים. היום עשינו את ההשלמות האחרונות של העבודה עם הטכנולוגיה הניידת של סופיה, כך שהאנשים המיומנים שלנו ביחד עם הטכנולוגיה, יתחילו כבר מהבוקר כבר את משימתם הלאומית"

את תחום הבדיקות המהירות בישראל ואת מערך הבדיקות לקראת פתיחת התיירות באילת, מוביל סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש.