עמוד הבית » בית שכטר בקולקציית muse

בית שכטר בקולקציית muse

שכטר בוטיק, צלם איליה מלניקוב
שים אדרי מעצב הבית של בוטיק בית שכטר עיצב קולקציית בדים בשם הקו המנחה של עיצוב הבדים פטרנים ללא חוקים עם צבעים נועזים הנראים על כריות, פופים, כסאות וכורסאות

המותג נולד ללא השראות מהעולם, ללא תערוכות או סקירות בינלאומיות, אלא מהסגרים בבית בעת השהות של שים אדרי עם בנותיו התאומות. לדברי אדרי "עם המחשב בבית, ועבודה בין קירות ביתי, דווקא משם נוצרה השראה, מהחיים החדשים והמשונים שנכפו עלינו. כאבא לבת אוטיסטית, אני חושב ומאמין שמגבלה אחת יכולה להעצים באורך פלא כמעט כל אספקט בחיים וכך גם הקולקצייה הנוכחית והחדשה שנוצרה מהמקום הזה".

"קולקצייה משלבת פטרנים חדשים, שמספקים  חיים בזכות יצירת ריהוט משלים, סלון מודולרי מרתק שמדגיש את המצב האופטימלי לחומר הגלם הזה, הטקסטיל. אותו חומר שאנו יוצרים והרבה פעמים עובר לידיים אחרות ומקבל תפנית. הפעם הבאתי את המוצר המוגמר שממחיש את נפלאות המותג. כל הפריטים יוצגו ב״סלון הפתוח״ שיצרנו, לזמן מוגבל והפריטים כמובן ישווקו באתר המקוון שלנו" מסביר אדרי.

המותג פטרנים גיאומטריים, פרחים אבסטרקטים, בדים משולבים, שביחד יוצרים כורסאות, מרבצים, פופים, הדומים, ספסלים, שולחנות, ועוד המון מוצרים שהופכים את החנות המקוונת מבית שכטר, לאחרת בנוף ולשמש ככלי עיצוב למעצבים ולקהל הפרטי.

צלם איליה מלניקוב

קולקציית קפסולה של כריות כריות ״קוטור״ עוצבו במהדורה מוגבלת, עשויות מחלקי בדים, שנתפרו יחדיו עם שילובי סרטים וחומרים ליצירת מראה ייחודי. ניתן למצוא באתר כ 75 מארזים במחירים אטרקטיביים הכוללים  3-5 כריות, שנבחרו בקפידה על מנת ליצור הרמוניה נפלאה בסלון.

צלם איליה מלניקוב

ניתן להשיג בחנות הבוטיק המקוונת של בית שכטר https://www.shechterstore.co.il

מחירים כריות בין 250-450שח. הדומים בין 1200-1600שח. כורסאות בין 2500-3500שח. פוף בין 1100-1500 שח. שולחנות סלוניים – 3500-4500  ₪.