עמוד הבית » בלעדי: עדה לזורגן על תעשיית היופי והאיפור של הדור החדש בראיון אישי

בלעדי: עדה לזורגן על תעשיית היופי והאיפור של הדור החדש בראיון אישי

כיתת לימוד עדה לזורגן צילום עדה לזורגן
אחרי שכבשה את עולם האיפור, כשברזומה שלה מופיעים שמות כמו מריה קארי וסינדי לאופר בעיתוני ווג ועוד. ישבנו עם עדה לזורגן אוטוריטת האיפור הבילאומית ובעלת ביה"ס איפור, שממנו יצאו מאפרים מהמובילים בארץ בתעשיה לשיחה על תרבות והלייף סטייל בארץ, המסקנות לפניכם.

היכן לדעתך עיקר הבעיה הנפוצה בתחום האיפור בארץ?

"אני חושבת שעיקר הבעיה בישראל היא שאנשים לומדים מאוד זריז, יוצאים לשוק עם מקצוע וניסיון מועט ופונים לקהל שלם, אך לא מלמדים אותם הכיצד להשתמש ובמה להשתמש. כלומר, את יכולה לאפר מאוד יפה, אבל כשאת יוצאת אל קהל בעל פנים מגוונים ולעיתים מורכבים, את לא יודעת באמת להתמודד עם כל סוגי העור והפנים ואי לכך, נגרמות המון טעויות.

איפה לדעתך נכון לקבל את ההדרכה?

"נשים רוכשות איפור כי זה מונח על אותה משבצת כמו אוכל, מתמכרים אליו. הבעיה מתחילה כשמזון מגיע עם הוראות בישול ומתכונים אך מוצרי קוסמטיקה לא. בארץ אין מכירה עם מידע, המוצר אינו מגיע עם סקיצות או מלל של שלבי האיפור. יש הרבה תנאים לשימוש בכל מוצר החל מעור פנים, גוון עור, פיגמנטציה, כהויות ופצעים.

את ההדרכה רצוי ונכון לקבל ממאפר מקצועי בעל ותק, בשיעור אחד על אחד או בקבוצה. כל אחת מקבלת את הגוונים והטקסטורה שלה, בעיקר כי לכל אחת יש מבנה אחר והיא צריכה להשתמש באיפור בצורה אחרת החל ממייקאפ, איילינר, מריחת שפתון, הבלטת עיניים, סומק וכו'.."

לימוד שלבי איפור
צילום עדה לזורגן
צילום עדה לזורגן

איך היית מגדירה את הדרכות האיפור בעידן הרשתות ?

"הבלוגרית או היוטבריות" חייבות להיות ראשית כל מאפרות מוסמכות, לא נשים שאוהבות איפור. אי אפשר להמליץ על מוצר אחד לקהל של מאה אחוז, יש להמליץ מתוך הבנה וידע וניסיון מקצועי .

הסרטונים הקצרים אשר נחשפים ברשתות החברתיות הינם שטחיים ואין הבטחה שהמידע המועבר הוא נכון ומקצועי לאישה הנורמטיבית. סרטון נכון כאשר לוקחים מתוך קהל שלם ומאפרים בשלבים כל אחת, תוך כדי תשומת לב לאותן בעיות ספציפיות הקשורות אליה באופן אישי בכדי לתת מראה אחיד ומושלם."

צילום עדה לזורגן
צילום עדה לזורגן

עשו לנו לייק בפסייבוק 

מה הכוונה בשטחי?

"כשמדברים על מוצר אחד, למשל מייקאפ נטול שומן מתוך ההנחה שהוא מתאים למזג האוויר הקשה והלחותי של הארץ, יש להבין שהוא לא מתאים לכל אחת, זה יכול לכווץ ולייבש את עור הפנים. לכן כשממליצים על מייקאפ מסויים, רצוי לא להמליץ רק על אחד אלא על שני גוונים וקונסילר.יש להסביר למי זה מתאים ואיך היא מכינה את עור הפנים שלה בעזרת המוצרים הנכונים לה באופן ייחודי."

צילום עדה לזורגן

אז איך היית ממליצה בכל זאת ללמד או ללמוד מהרשת?

"לעקוב אחרי מאפרים מובילים בתחום וותיקים ולווא דווקא מאפרים אשר יש להם אלפי עוקבים, כמו שאנו מחפשים פלסטיקאי מוסמך או קוסמטיקאית יש לעשות "בדק בית" לראות שאכן זו ההתמחות המקצועית שלו. לבדוק המלצות ולראות שהם עדכניים לזמן זה ולדור הצעיר".

לינק לאתר:  www.adahlazorgan.co.il

 

לימוד בכיתה צילום עדה לזורגן