עמוד הבית » ג'יניס המראה המושלם

ג'יניס המראה המושלם

צילום יחצ חול
אנו נמצאים בתקופה בה גזרות הג'ינסים הטרנדיות רבות מתמיד. ונראה כי היום מותר הכל - רחב או צמוד, סקיני או בויפרינד, באורך מלא או עד הקרסול, בגובה ביניים או גבוה במיוחד ובמבחר ענק של צבעים, שטיפות וטקסטורות.

המותג האמריקאי GUESS המזוהה בקולקציות הג'ינסים שלו נחת בישראל ומציג קולקציות חדשות עם לא מעט פריטי דנים שיקיים שביחד עם הוותיקים שבארון יעניקו לכן מראה אופנתי עם אמירה ייחודית משלכן.

שילוב נכון של פריט דנים יכול לשדרג כל הופעה ולהפוך אותה בקלות למראה לא מתאמץ אבל סופר שווה. חשוב לשים לב לגזרות הג'ינס ולבחור את הגזרה הנכונה עבורנו.

המותג בחר בפרזנטורית מ"הבלוק" הלא היא- ג'ניפר לופז המוכרת גם כג'יילו, אשר מייצגת בכבוד ובסופר סטייל את הקולקציה והמותג בנשיות מתפרצת, נועזות וסקסיות.

צילום: יחצ חול
צילום:יחצ חול

המותג מציע מגוון רחב של ג'ינסים במידות ובגזרות שונות וסופר שיקיות, בואו נודה שהפריט הכי שכיח במלתחה הוא – הג'ינס.לכל אחת מאיתנו חייב להיות הג'ינס הזה שיושב עליה הכי טוב והכי נכון, אחד כזה שהיא שלא נוותר עליו תמורת שום הון שבעולם.

צילום: יחצ חול
צילום: יחצ חול

אז כמה טיפים לבחירת הג'ינס הנכון:

סקיני– מתאים כמעט לכל אחת, בייחוד לנמוכות שבקהל, הגזרה הצמודה מאריכה את הרגליים.

גזרה גבוהה- גזרה נהדרת ומחמיאה לגוף, מכסה את המותניים והבטן מתאים לאלו שיש קצת טוסיק וירכיים, הגזרה מאריכה ומטשטשת את מה שצריך.

בויפרנד– מתאים לנשים בעלות מבנה ישר, כך שהוא ידאג לא להבליט את הירכיים.

גם  האוברולים שמצטרפים לחגיגת השיק והסטייל- האוברולים מתאימים כמעט לכולן, כל עוד עושים את זה נכון.

פריט עם שיק ייחודי משלו, חשוב רק לשלב אותו עם הפריטים הנכונים.

צילום: יחצ חו"ל

ניתן להשיג:

GUESS קניון גינדיTLV (קומת כניסה) תל אביב אתר : www.guess.com

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה