עמוד הבית » חוזרים לאירועים עם מותג האופנה רנואר

חוזרים לאירועים עם מותג האופנה רנואר

רנואר שמלה 199.90 חולצה 249.90 צילום יוסי מיכאלי
לאחר תקופה ארוכה בה מקומות הבילוי היו סגורים, חברת האופנה רנואר נערכת לעונת הקיץ עם קולקציית ערב שמסמלת תקופה חדשה. הקולקציה החדשה מביאה את הפריטים הכי נכונים, עם גזרות אופנתיות, מחמיאות ובצבעים עדכניים המתאימים לעונת הקיץ הקרובה.

קולקציית הערב של הנשים נבחרו בדים נשפכים ונעימים המשדרים זרימה, באמצעות בדים דמוי משי רכים, בדי שיפון עם הדפסים, בדי סאטן מבריקים ובדים מחטבים, מחמיאים ונשיים. הקולקציה משלבת מגוון פריטים מחולצות חושפות כתף, אוברול פדלפון ושמלות בעלות חיתוכים שיוצרות מראה עדכני וסקסי. הצבעים שנבחרו לקולקציה מגוונים  – כתומים, חומים, ורודים, צבעי ניוד ושחורים שתמיד רלוונטיים ואופייניים לערב.

שמלה מחיר 229.90 צילום יוסי מיכאלי
שמלה 129.90 צילום יוסי מיכאלי

קולקציית הגברים מאופיינת בבדים טבעיים ונעימים של כותנה, ומשלבת חולצות מכופתרות בצבעים קיציים ,חולצות מכופתרות בהדפסי רטרו והדפסים טרופיים אופנתיים.בנוסף, קולקציית הערב משלבת חולצות טי-שירט קלילות המקפיצות את הלוק. גם אצל הגברים נעשה שימוש בצבעים בהירים וקיציים, לצד דגמים שחורים ולבנים קלאסיים.

חולצה 129.90 שמלה 129.90 צילום יוסי מיכאלי

 

את קולקציית הערב מלווה קמפיין חדש, אליו הצטלמו הפרזנטורים של רנואר: עדן פינס, עומר נודלמן, ברק שמיר, דניאל ליטמן וגפן ברקאי.

טווח מידות נשים: 32-44. טווח מחירים נשים: 89.90-249.90

טווח מידות גברים: .Y-2XL טווח מחירים גברים: 59.90-499.90

ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין  www.renuar.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה