עמוד הבית » חנה פרי- זן יו"ר של "החויה הישראלית"

חנה פרי- זן יו"ר של "החויה הישראלית"

חנה פרי-זן. צילום ארז חרודי
יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק (בוז'י) הרצוג ויו"ר חבר הנאמנים של הסוכנות, מיקל סיגל, אישרו השבוע את מינויה של חנה פרי-זן ליו"ר 'החוויה הישראלית', חברת הבת לחינוך של הסוכנות היהודית. עמוס חרמון משמש כמנכ"ל החברה

אושר השבוע את מינויה של חנה פרי-זן, מהבנקאיות המובילות במשק הישראלי אשר מילאה שורה של תפקידים בכירים בבנק הפועלים ובהם יו"ר 'פעילים' ושימשה כחברת הנהלת הבנק. פרי-זן תחליף את מנחם גרנית שכיהן כיו"ר ב-10 השנים האחרונות. עמוס חרמון משמש כמנכ"ל החברה. בנוסף לתפקידה החדש, פרי-זן משמשת כחברת הנהלת ידידי מוזיאון ישראל, חברת הנהלת ארגון ידידי מד"א וכיהנה כיו"ר חבר הנאמנים של המכללה האקדמית תל-חי.

'החוויה הישראלית' היא חברת התיירות הנכנסת המובילה בישראל ומביאה באמצעות 'פרוייקט מסע' מידי שנה עשרות אלפי צעירים יהודים מכל העולם לתכניות חינוכיות לחיזוק הזהות היהודית והקשר עם ישראל. מנתוני החברה עולה כי פעילותה תורמת באופן משמעותי לכלכלה הישראלית, בדגש על העסקים בפריפריה.

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק (בוז'י) הרצוג איחל הצלחה לפרי-זן בתפקיד החדש: "חנה פרי-זן נכנסת אל תפקיד יו"ר החוויה הישראלית באחת התקופות המאתגרות של מיזמי החוויות של צעירים יהודיים בישראל בצל משבר הקורונה. בטוחני שהניסיון שהיא מביאה עימה משורת התפקידים הבכירים שמילאה במשק, יתרום לחברה בחיזוק אהבת ישראל בקרב הדור הצעיר היהודי בתפוצות ופיתוח מסלולי החוויות השונות״.

פרי-זן: "אני מודה ליצחק הרצוג על המינוי ומתכוונת לפעול יחד עם הנהלת החברה כדי להוציא את ענף התיירות החינוכית מהמשבר ולהשיב את התנופה לענף זה שחשיבותו להמשך הקשר בין ישראל לתפוצות כה מכריעה".

הוספת תגובה

הוספת תגובה