עמוד הבית » טיפול חדשני לקמטוטים בפנים מזו-בוטוקס

טיפול חדשני לקמטוטים בפנים מזו-בוטוקס

צילום: יח"צ
למי שחוששת להתחיל בזריקות או מעדיפה טיפול עדין וקליל יותר ד"ר שנדשטיין אירנה מומחית ברפואה אסתטית מציעה טיפול חדש לקמטוטים הקטנים, טיפול: מזו בוטוקס.

זהו טיפול המבוסס על שילוב מינון נמוך של בוטוקס (בוטולוטוקסין מונח רפואי) למזותרפיה. הטיפול מותח את הקמטוטים הראשוניים והקטנים. הוא מתאים לנשים שטרם הזריקו "בוטוקס", אלה שהעור שלה "מתחיל" להראות סימנים של קמטוטים קטנים ולמי שחוששת ממראה מנפוח ולא טבעי.

טיפולי "בוטוקס" הפכו בשנים האחרונות לטיפולים שבשגרה בקרב האוכלוסיה . בוטוקס הפך לשם מסחרי כולל למגוון טיפולים אשר נועדו למלא או לטשטש את הקמטים שנוצרו בעור הפנים לא כל הזרקה זה בוטוקס, ולכן דווקא כשהשוק מוצף בחומרים וטיפולים  פעילים חשוב לדעת אילו סוגי בוטולוטוקסין  קיימים ואילו מומלצים יותר.

הזרקת "בוטוקס" במצח מבוססת על חלבון שנקרא בוטולוטוקסין, אשר חוסם את שחרור החומר הגורם לגירוי עצבי באזור ההזרקה כך שהשריר מפסיק לזוז להתכווץ וליצור קמט. ישנם שלושה סוגים נפוצים של זריקות: "בוטוקס" "דיספורט" ו"קסאומין" חומרים די דומים שכל רופא משתמש בחומר המועדף עליו, בהתאם לאזור בפנים ולגיל המטופל.

לדברי ד"ר אירנה שנדשטיין: "אני מעדיפה להשתמש בבוטולוטוקסין, מאחר הקסאומין יוצר מראה של פנים פחות קפואות, יותר תנועה ומראה יותר טבעי, לא יוצר התנגדות של הגוף היות והוא נטול חלבון, את התוצאה ניתן לראות לאחר כשבועיים כאשר חשוב להקפיד על הוראות ההתנהגות של הרופא לאחר ההזרקה".

צילום: עצמי

בנוסף ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, מציעה מגוון טיפולים לשמירה על עור הפנים רענן החל מגיל 30 , טיפול מזותרפיה: מתאים לחיזוק ולשמירת רקמת העור ולמניעת קמטוטים, על ידי החדרת ויטמינים כגון ויטמין סי, מינרלים וקולגן אלסטין, בפנים בצוואר. טיפול סידן הידרוקסי אפטיט אידיאלי לשימוש במקומות שבהם העור מקומט יותר.. טיפול סקין בוסטר: מיועד להגברת הלחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר. טיפולים רפואה אסתטית בהתאמה אישית , הזרקת בוטולוטוקסין – לטיפול בקמטים שבאזור העיניים המצח, ולהרמת גבות חומצה היאלורונית – החדרת נפח והשבת המראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים, קמטי ההבעה הסמוכים לפה

להתקשרות: ד"ר אירנה שנדשטיין M.D בר גיורא 11‎, תל אביב 03-528-1383