עמוד הבית » לשמוע מוזיקה בסאונד איכותי בחללים בבית ובחוץ

לשמוע מוזיקה בסאונד איכותי בחללים בבית ובחוץ

צילום: נעמה משיח כהן
עולם הסאונד השתנה והפך להיות יותר איכותי, נקי בשמעתו וכך גם הרמקולים שהיו לפני שנים גדולים, מאסיביםתפסו המון מקום בחללים ביית בעיקר בסלון.

עם בוא הטכנולוגיה המתקדמת גם רמקול שנראה במראהו קטן כיום יש לו יכולת להשמיע מוזיקה איכותית ובעוצמה גבוהה  באותו אפקט של רמקול מהעבר ואפילו מבחינת סאונד יותר איכותי ומדויק. החלטתי לבדוק את רמקול נייד Anker Sound Core Flare של אנקר.

פרטים: רמקול עמיד למים העומד בתקן IPX7 ומתאים לשימוש מחוץ לבית. ניתן לחבר את הרמקול לרמקול נוסף של ANKER נוסף ולשמוע בשני רמקולים בו זמנית. רמקול בעל סאונד היקפי של 360° מעלות בעוצמה + טכנולוגיית ה- BassUP המגבירה את הבאס.
ובעל תאורת RGB מובנית בעלת 6 מצבי תאורה שונים.

מפרט טכני:

פיזור קור: 360
Output: 2 x 6W
עמידות למים: IPX7
קישוריות: Bluethooth
זמן נגינה: 12H
כניסה: Micro USB (מיקרו)
זמן טעינה: עד 3.5 שעות

סוללה שמספיקה ל 12 שעות נגינה.

ניתן להשתמש באפליקציית Soundcore כדי לשלוט ברמקול.

אחריות: יבואן רשמי, 18 חודשי אחריות

נסיינית המערכת: המשלוח הגיע מהר, עם שליח אדיב שהתקשר לפני לוודא שאני בבית, פתחתי את אריזת הקרטון שבו היה מונח הרמקול, כבל, ספרון הדרכה. הטענתי את הרמקול הוצאתי את המטען לאחר ההטענה והתחברתי לבלוטוס, תחילה הטענתי וניסיתי להתחבר ותוך כדי לא צלחתי. העיצוב של הרמקול טרנדי ועכשווי עם נוכחות, הרמקול קצת כבד זה מעולה ולא קליל כמו שאני מכירה, שמתי אותו בחלל חדר השינה שגודלו 6 מטר על 5 מטר זה יחסית גדול לחדרי שינה,  ברמקול למעלה יש כפתור לתוספת באס ואני הדלקתי אותו, כי אני מאוד אוהבת באסים בנגינה נותן למוזיקה עומק. תחילה ניגנתי מוזיקה ג'אז לשמוע את הצלילים החדים, משם עברתי למוזיקה קווארים, וטכנו האוס לשמוע את האסים. האמת שהופתעתי מהשמיעה, הרמקול יש לו יכולת להוציא צלילים ממש טובים בקלילות ללא מאמץ. חלל חדר השינה היה עם מוזיקה וגם שירדתי במדרגות ועליתי שוב למעלה שמעתי היטב את הסאונד. הבוקר יצאתי לגינה עם כוס תה ירוק לפתיחת היום לקחתי עימי את הרמקול שמעתי מוזיקה של בילי הולדיי במרחב המוזיקה נשמעה היטב, אפשר לשבת בחוץ לדבר, לשמוע את הסאונד, אפשר להגביר בעוצמה עדיין המוזיקה נשמרת "באיכות".הרמקול קטן בעל עוצמה,  נוח לצאת עימו לכל מקום, סוללה של 12 שעות וזה המון. מתאים לחללים בבית, טיולים, קיימפינג שאין חשמל.
תכל'ס המוצר מספק את "הסחורה" והמחיר שווה.ו שאתם יוצאים לחיק הטבע  לקיימפינג עם המשפחה אל תשכחו את הרמקול, שימו לב לסביבה. תהנו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה