עמוד הבית » מוצרי איפור, טיפוח וקוסמטיקה מובילים ומומלצים

מוצרי איפור, טיפוח וקוסמטיקה מובילים ומומלצים

צילום:pixabay
מוצרי טיפוח שונים עובדים בצורה שונה על נשים שונות. מסכה לשיער יכולה לעשות פלאים לבעלות שיער מתולתל ועבה אך נזק לבעלות שיער דק וחלק. מוצרי קוסמטיקה מסוימים יכולים לתרום למראה עור פנים חלק למישהי אחת, ולהזיק למישהי עם סוג עור אחר. מה עליכן לבחון כשאתם בוחרות את מוצרי הטיפוח הבאים שלכן?

מוצרי שיער

בבחירת מוצרי טיפוח לשיער אנחנו צריכות לדעת מהו סוג השיער שלנו וכך גם הקרקפת. מסכה לשיער שהפכה את השיער של אחת מחברותיכן למבריק וזוהר לא בהכרח תעשה את אותה העבודה על שיערכן, שמפו לשיער שומני יכול לעשות נזק לבעלות קרקפת יבשה כך שלא כל מוצר יתאים לכל אחת. סוגי שיער שונים יכולים להיות צורת השערה כמו חלק, גלי ומתולתל וגם סוג השיער כמו עבה, שיער דק, שיער דליל. אפשר למצוא מוצרים שמתאימים כמעט לכולן כמו שמן מרוקאי שעוזר לרוב סוגי השיער במתן ברק, נפח וצמיחת שיער חדש אבל תמיד מומלץ להתייעץ עם מישהו שעוסק בתחום או בעלת שיער דומה לשיער שלכן שחוותה הצלחה עם מוצר מומלץ. היתרון הגדול כיום הוא שכמעט כל מוצר נמצא באינטרנט ומשולח עד לפתח הדלת.

מוצרי טיפוח לפנים

בואו נודה באמת – כולנו רוצות את הפנים של היילי ביבר בעלת העור החלק והזוהר בתבל, אבל קשה מאוד להשיג אותו. כדי להצליח להפיק את המיטב מעור הפנים, עלינו למצוא   וגם מוצרי קוסמטיקה שמטורגטים לעור שלנו. בעלות העור היבש צריכות קרמים שומניים וסמיכים יותר שיתנו שכבת הגנה לעור היבש למשך זמן, בעוד שבעלות העור השומני צריכות קרם קליל שנספג מהר ומאפשר לעור לנשום. עור הפנים תלוי בנקבוביות שבו ובהתנהלות שלנו מולן, נקבוביות סתומות הן אלו שמובילות לאקנה, לצמיחה של פצעים ושומניות יתר.

איפור

אם נבחר במוצרי טיפוח מצוינים, נקבל יד חופשית יותר בבחירת איפור פנים. כקו מנחה- כשמדובר באיפור שנמרח על אזורים רחבים בפנים כמו מייק אפ, סומק וקונסילר אנחנו צריכות לדאוג שהוא יתאים לעור הפנים שלנו. מייק אפ שמיועד לעור שומני הוא יבש יותר ולכן שימוש שלו על עור יבש יכול להוביל להצטברות החומר בחריצים שבעור ובקמטוטים. את היד החופשית שלנו אנחנו מקבלות במוצרים כמו איילינר, מסקרה , מייק אפ, גלוס ושפתונים, כיוון שהם מיועדים לכל אחת. במקרה זה, נרצה לבחור במוצרים שקיבלנו עליהם המלצות מחברות, כאלו שראינו על נשים אחרות ואהבנו או מוצרים שניסינו והחלטנו להכניס לפנתאון שלנו.

כלי האיפור

הדבר האחרון שנרצה להוסיף לערכת הטיפוח שלנו הוא כלי איפור שהם מברשות איפור, פינצטות, קופסאות לאחסון האיפור וכדומה. אלו כלי קוסמטיקה משלימים שמסייעים לנו לדאוג שהאיפור ייראה טבעי ושומרים על איכות ניקיון הפנים. כדי להבטיח עור פנים נקי וטוב אנחנו חייבות לנקות את מברשות האיפור שלנו אחת לשבוע, על אף שזו עבודה מעייפת ומפרכת, קיימים היום כלים שמקלים על המטלה כמו מנקי מברשות, ספריי חיטוי מברשות איפור ועוד.