עמוד הבית » מוצרי טיפוח לפנים, להגנה מקרינת אור כחול

מוצרי טיפוח לפנים, להגנה מקרינת אור כחול

סדרת protect 'n' glow- simple להגנה מנזקי האור הכחול ונזקי זיהום האוויר, צילום יחצ
סביבת חיינו במיוחד בתקופה זו מלאה בתאורה מלאכותית ושפע של מכשירים אלקטרוניים הפולטים אור כחול. עד היום דובר רבות על נזקי העור מקרינה של השמש אך ישנה קרינה נוספת בעלת השפעה על עור הפנים אשר גורמת לתהליך האצת קצב ההזדקנות ולהופעה מוקדמת של קמטים והיא קרינת האור הכחול.

SIMPLE בסדרת מוצרים חדשה בשם Protect 'N' Glow המסייעת בהגנה מנזקי קרינת אור כחול ונזקי זיהום האוויר.

ארבעה מוצרים חדשים:

  • קרם לחות סרום- המעניק מראה עור זוהר לעור עייף וחסר חיוניות ומסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה ונזקי קרינת האור הכחול הנגרמים מהמסכים.
  • סרום- למראה זוהר המסייע בהגנה מפני קרינת אור כחול ונזקי זיהום האוויר.
  • תרחיץ חימר- מכיל חימר המסייע בפתיחת נקבוביות ובניקוי והברקת עור הפנים. למראה זוהר, מנקה ומבריק בעדינות את העור עם גרגרי במבוק עדינים.
  • מסכת חימר מטהרת- למראה זוהר ולעור עייף וחסר חיוניות המכיל חימר אשר מסייע בפתיחת הנקבוביות ובניקוי והברקת עור הפנים.

מחיר מומלץ :

סרום- 39.90 ₪

קרם לחות סרום- 45.90 ₪

תרחיץ חימר- 35.90 ₪

מסיכת חימר- 35.90 ₪

יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן שנקבע ע"י הרשתות

אודות Simple

מותג הטיפוח Simple נוסד בשנת 1960 ומצטיין בפיתוח מוצרים המתכתבים היטב עם מגמת המוצרים ה"נקיים" ועם ציפיות הצרכנים הצעירים לחומרי גלם ברמת איכות גבוהה ופחות רכיבים העלולים להזיק לעור. המוצרים עטורי שבחים ופרסים ממגזיני טיפוח נחשבים כמו "Allure" ו-"Elle" .

נסיינית מערכת: יש צורך בתכשירים שמטרתם להפיג את העור עייף, הרבה פעמים אנו עייפים מאוד העייפות ניכרת על עור פנינו, המוצרים גורמים לעור להחזיר את הברק, גמישות זוהר בפנים. המוצרים עם מעט מאוד ריח שבעיני זה נפלא, לאחר טיפול עם הסדרה הפנים " התעוררו לחיים".