עמוד הבית » מתגייסים למען חולי לוקמיה בתקופת הקורונה

מתגייסים למען חולי לוקמיה בתקופת הקורונה

צילום לימור כרסנטי
עמותת "מתגייסים למען חולי לוקמיה" המפעילה חנויות עם אוסף פריטים נדירים שהכנסותיהם קודש לחולים, גאה להציג את יצירות האומנות הקסומות שקיבלה בימים אלה לרשותה למכירה

לדבריה של רינה דהן, יו"ר עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה "לפני כחודש וחצי פנו אלי מגלריה ידועה וותיקה בארץ ואמרו שנבחרנו לקבל תרומה חלקית של עזבון ממשפחה של אספן ידוע ז״ל.

התנאי היה להגיע בהקדם ולאסוף את התרומה, נסענו לתל אביב אחרי תאום עם המשפחה, כל הפריטים שקיבלנו במקום כתרומה היו נפלאים ובעלי ערך יקר.

בין היתר היו ליתוגרפיות מעניינות של נחום גוטמן ויוסל ברגנר, אורגינלים של יעקב אייזנברג – רישומים וסקיצות, ציורים של קובץ׳, אליחי, טקץ ׳, ליתוגרפיות של פיצחדזה ואחרים, כולן של אומנים ישראלים, אירופאיים שהגיעו לארץ בשליש הראשון של המאה הקודמת. התרגשות היתה גדולה, זוהי תרומה יקרת ערך ומכובדת .

צילום לימור כרסנטי

יש לציין שהאוסף נהדר ומוערך של אומנות ישראלית שחלקו כבר נמכר והביא סכומים נאים לטובת החולים.

עשו לנו לייק בפסייבוק

אנו מוכרות את היצירות בחנויות שלנו במחירים של בין כ-100 ₪ לליתוגרפיות עד כ-1000 ₪ למקורי. תלוי באומן ובגודל, האם ממוסגר או לא. אנו מעודדות רכישה של אומנות ישראלית ומתרומות אלה בסופו של דבר ניתן לעזור לחולי לוקמיה לעבור ביתר קלות את הקשיים שנפלו בחלקם ובקרב המשפחות.

לימור כרסנטי
צילום לימור כרסנטי

בימים אלה קיים קושי להשיג תרומות ולכן אנו פונות לפתוח את הלב  ולסייע לנו לעזור לחולים.

אנו מגיעות לאסוף ולפנות דירות ועזבונות בתאום מראש"

צילום כרסנטי

ניתן להשיג בחנויות הוינטאג' של עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה- כל ההכנסות קודש לחולים!

סניפים במוריה 126 כרמל חיפה וחיים וייצמן 2 הדר חיפה

הוספת תגובה

הוספת תגובה