עמוד הבית » סדרת ווליום אינטנס, וופל טורטינה, מנטוס בטעם חזק

סדרת ווליום אינטנס, וופל טורטינה, מנטוס בטעם חזק

שמפו מעצים נפח ווליום אינטנס צילום דוד גורפינקל

ווליום אינאנס שמפו 

שמפו מטפח לניקוי עדין ויומיומי של שיער הסובל מאובדן לחות, נפח וגמישות, עם פורמולה עשירה המעניקה הזנה אינטנסיבית ומסייעת בשיקום השיער לכל אורכו. מועשר בקומפלקס קרטין וביוטין המעניקים לשיער, לאחר כל חפיפה, נפח ומראה מלא יותר ובריא יותר.

*קרטין מועשר בנוסחה כפולה –  מסייע לשמירה על סיב השערה ויוצר ציפוי הגנה חיצוני העוטף ומחליק את סיב השערה לכל אורכה.

*ביוטין – פרו-ויטמין 7B מסייע לשמירה על סיב השיערה ומניעת אובדן לחות וגמישות.

הוראות שימוש  לעסות על שיער רטוב ולהקציף. לשטוף היטב. להגברת התוצאות מומלץ לסיים את החפיפה עם המרכך.

 ווליום אינסאנס מרכך נפח

מרכך לטיפוח יומיומי של שיער הסובל מאובדן לחות, נפח וגמישות, עם פורמולה עשירה המעניקה הזנה אינטנסיבית ומסייעת בשיקום השיער לכל אורכו. מועשר בקומפלקס קרטין וביוטין המעניקים לשיער, לאחר כל חפיפה, נפח ומראה מלא ובריא יותר.

  • קרטין מועשר בנוסחה כפולה – מסייע לשמירה על סיב השערה ויוצר ציפוי הגנה חיצוני העוטף ומחליק את סיב השערה לכל אורכה.
  • ביוטין – פרו-ויטמין 7B מסייע לשמירה על סיב השיערה ומניעת אובדן לחות וגמישות.
  • אינו מכיל פרבנים SLS  שמן מינרלי
מרכך מעצים נפח ווליום אינטנס צילום דוד גורפינקל

הוראות שימוש: למרוח על שיער נקי ורטוב לכל האורך. מומלץ לסרק במסרק רחב שיניים לפיזור אחיד. להשהות למשך 2-3 דקות. לשטוף היטב. להגברת התוצאות מומלץ לחפוף עם שמפו "ווליום אינטנס" של נטורל פורמולה .

המוצרים מתאימים לשיער דק ועדין.

מחיר מומלץ :

שמפו נפח 400 מ"ל – 29.90

מרכך נפח 400 מ"ל – 29.90

ניתן להשיג ברשת סופר פארם

חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י  הרשתות עצמן בהתאם למידע שנמסר לנו על ידן.

נסיינית המערכת: לאנשים בעלי שיער דק, מהיום יש לכם פתרון, ריח השמפו והמרכך בעלי ניחוחות  עם רמיזה לצמחים, לאחר חפיפה השיער נותר גמיש, לאחר ייבוש השיער השיער "קם לתחיה" מחדש נראה טוב.

וופל טורטינה במילוי קרם קרמל

הוופל אנו מכיל צבעי מאכל, עשוי ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס. כל יחידה עטופה בנייר איכותי, באופן השומר על טריות המוצר ועל פריכותו לאורך זמן.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הקמעונאות, הקיוסקים ונקודות המכירה. הן מוצעות במארז יוקרתי המכיל 6 יחידות של וופל עגול ויוקרתי במחיר מומלץ של 15.90 ₪.

לואקר – טורטינה קרמל צילום – לואקר, איטליה

נסיינית המערכת: הוופל עטוף בנייר אישי לשמירת הטריות, ניקיון המוצר, הטעם נפלא, נימוח בפה מרגישים את טעם הקרמל במלוא הדרו.

סדרת מסטיק בטעם מנטה חזק 

מסטיק  Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה חזק במיוחד, המתאים לכל אוהבי המנטה החזקה, הוא בעל טעם וארומה חזקים מאד, רעננות חזקה במיוחד וטעמו הנהדר נשמר לאורך זמן רב, כמו בכל המסטיקים של מנטוס.

אריזות הבקבוק הינה אריזות נוחות בעלת פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים והמותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד.

מסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים במחיר מומלץ של 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 30 מסטיקים.

מסטיק Mentos Pure Fresh Frostצילום – פרפטי, הולנד

נסיינית המערכת: זהו מסטיק דומימנטי בטעימים וכל לעיסה יוצרים את הטעם של המנטה ליותר מודגש, המסטיק רך וטעמו נמשך לאורך הזמן, מתאים לאוהבי מסטיקים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה