עמוד הבית » סדרת FREE KIDS הגנה מהשמש לילדים בעלי עור רגיש

סדרת FREE KIDS הגנה מהשמש לילדים בעלי עור רגיש

צילום יעל האן
מי לא אוהב להתפנק בקרני השמש החמימות? לבלות במזג האוויר החמים בטיול, בים או בבריכה? עם בוא הקיץ, אנו משילים מעלינו את שכבות החורף ויוצאים ליהנות בחוץ, אך בעודנו נהנים מיתרונות השמש החמה, משפיעות קרניה המזיקות על העור ופוגעות בו. ד"ר פישר אולטרסול, מציג את ההגנה המתקדמת והגבוהה ביותר במגוון סדרות חדשות לעור.

אולטרסול Free Kids לעור רגיש לילדים

ד"ר פישר מרחיב את סדרת אולטרסול Free ומשיק את אולטרסול Free Kids – סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים עם עור רגיש. המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים, המותאם במיוחד לילדים, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. תכשירי הסדרה במרקם קליל, נספגים במהירות, אינם שמנוניים, היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתם לעור רגיש.

הסדרה מכילה תחליב הגנה וקרם הגנה לפנים SPF50

מחיר: תחליב הגנה 59.9 ש"ח (200 מ"ל ), קרם הגנה לפנים 49.9 ש"ח (50 מ"ל)

חשוב לזכור שגם בימי האביב השמש טומנת בחובה סכנות לא מעטות.

מומחי ד"ר פישר אולטרסול ממליצים על התנהגות נכונה בשמש:

  • שעות חשיפה – רצוי להימנע משהייה בשמש כשהיא בשיא עוצמתה, בין השעות 10:00-16:00.
  • בחירת תכשיר הגנה משמש – יש להקפיד על שימוש קבוע בתכשירי הגנה איכותיים, בעלי מסנני קרינה גבוהים (SPF50+), המותאמים לסוג העור. לתינוקות מומלץ להשתמש בתכשירי הגנה עם מסנני קרינה טבעיים, כדוגמת BabyNatural של ד"ר פישר אולטרסול.
  • מריחה – למרוח את תכשיר ההגנה באופן אחיד, בשכבה עבה עד לכיסוי מלא. יש להימרח 30 דק' לפני החשיפה לשמש, ולחזור על המריחה כל שעתיים בעת החשיפה. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב.
  • לבוש – לכסות את הגוף ככל שניתן ולשהות בצל.
  • כובע – בעל שוליים רחבים המגן על הפנים, העיניים, הצוואר, העורף והאוזניים.
  • משקפי שמש – להרכיב משקפי שמש תיקניים המסננים את קרני ה- UV.
  • שתייה – יש להרבות בשתייה כדי למנוע התייבשות.

שיהיה קיץ מהנה ומוגן!

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר

בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.