עמוד הבית » "סיפורה של שפחה" בעונה רביעית

"סיפורה של שפחה" בעונה רביעית

צילום יחצ
"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale""), סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, מבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ("עין החתול"). על העיבוד הטלוויזיוני אמון היוצר ברוס מילר ("4400", "The 100") ובתפקיד הראשי מככבת אליזבת' מוס ("מד מן", "קצה האגם"). העונה הרביעית של סדרת הדרמה עטורת הפרסים חוזרת רק ב-HOT

סיפורה של שפחה" מתרחשת בהווה דיסטופי בו חלק מארה"ב, שכעת מכונה "רפובליקת גלעד", נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה; אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן.

בעונתה הרביעית של הסדרה ג'ון הופכת למנהיגת מורדים הנלחמת ללא חת בעוולות של רפובליקת גלעד. הסיכונים שהיא נוטלת מעמידים בסיכון את חבריה המורדים ומאבקה להשיג צדק ונקמה מאיים לכלות אותה ולהחריב את הקשרים החשובים ביותר בחייה. כמה רחוק תהיה מוכנה ג'ון ללכת כדי להשיג את מבוקשה? מה היא תהיה מוכנה להקריב? ומי יסבול מההחלטות שהיא מקבלת?

מאז עלייתה הפכה "סיפורה של שפחה" לסמל המאבק ולמונח שמבטא התפכחות מול עוול ודיכוי. היא זכתה לביקורות מהללות ולהצלחה מסחררת בארץ ובעולם. במשך שלוש עונותיה היא גרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" ו-15 פרסי "אמי", ביניהם פרס הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר, בימוי ותסריט. כך הותירה חותם נוסף בהיסטוריה של הטלוויזיה, כשהייתה לסדרת הסטרימינג הראשונה לזכות בקטגוריית "הדרמה הטובה ביותר".

החל מה-29.4, ימי חמישי בשעה 21:25 ב-HOT3, ובשעות הבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV

הוספת תגובה

הוספת תגובה