עמוד הבית » עומר אדם בקמפיין לאופטיקנה "קאטליה"

עומר אדם בקמפיין לאופטיקנה "קאטליה"

עומר אדם קרדיט צילום שי פרנקו
אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, משיקה את מותג המשקפיים החדש שלה, שיימכר בבלעדיות ברשת אופטיקנה, תחת השם: Cattleya (קאטליה), ועולה בקמפיין רחב במדיה.

הפרזנטור עומר אדם, ומשתתפים גם אחיו גל אדם, הדוגמנית נועם בוהדנה וכן DJ סקאזי ולצידם לא פחות מ 14 דוגמניות ודוגמנים בהם שחר חיון, טיה, מולו ועוד המייצגים את החיים עצמם, על כל גווניהם היפים והמיוחדים.

מקור השם של המותג החדש- "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya, אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר ואופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, השואבים השראה מבתי האופנה של אירופה ולוק אנד פיל לטיני, תוך שימוש בחומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה.

הקמפיין צולם בשבועות האחרונים בהפקה מורכבת על גדות ים המלח, המדמה את הגעת תיבת נוח לחוף מבטחים, זאת לאחר המבול הגדול. מהתיבה יוצא ראשון הפרזנטור עומר אדם כאשר אחריו יוצאים זוגות זוגות של אנשים,  המציגים את העולם המגוון והצבעוני של קאטליה: זוגות של גברים, נשים, דוגמנים ודוגמניות בגוונים שונים ומיוחדים. כל הזוגות לבושים בלוק אופנתי ומרהיב, השואב השראה מזוגות החיות שיצאו מתיבת נח. בין הזוגות גם אחיו של עומר אדם, הזמר גל אדם, הדוגמנית נועם בוהדנה וכן דוגמנים ודוגמניות נוספים דוגמת שחר חיון, טיה קרב ועוד.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה