עמוד הבית » פתיתים בסגנון מג'דרה, פתיתים בסגנון אסייתי ופתיתים עגבניות

פתיתים בסגנון מג'דרה, פתיתים בסגנון אסייתי ופתיתים עגבניות

פתיתים בסגנון אסיאתי צילום סטודיו אסם

מהדורות מיוחדות של פתיתים

פתיתים בסגנון אסייתי: הטרנד האסייתי בישראל ממשיך לצמוח, קטגורית הנודלס גדלה במספרים דו ספרתיים, הרטבים האסייתיים תופסים תאוצה בכל בית, וזה בדיוק הזמן לקחת את שני המוצרים האהובים- פתיתים ורוטב סויה סיני, ולחבר אותם לתוספת המושלמת לכל אוהבי המזון האסייתי.

פתיתים עגבניות: פתיתים עם 15% מחית עגבניות שנמצאת כבר בתוך הבצק. מדובר בתוספת שמכילה את כל הטעם במנה אחת – פתיתים עם טעם של עגבניות, ליצירת מנה עשירה צבעונית ומשודרגת שכולם אוהבים.

פתיתים עגבניות קריט צילום סטודיו אסם

פתיתים עם עדשים: מג'דרה היא אחת מהמנות האהובות והפופולאריות בארץ. התוספת החדשה של פתיתים בשילוב העדשים מוסיפים סיבים תזונתיים וחלבון למנה וכך, ניתן להנות משני העולמות ולזכות במנה מאוזנת עם טעם עשיר.

פתיתים עם עדשים צילום סטודיו אסם

לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות של החטיבה הקולינרית באסם-נסטלה: "במהלך השנה האחרונה, אנו מחפשים אחר אלטרנטיבות חדשניות לגיוון קולינרי עשיר. כחלק ממגמת החדשנות שלנו באסם-נסטלה, והרצון להביא את הגיוון והשדרוגים- השקנו את מהדורות הפתיתים הייחודיות הללו בשביל להעניק למשפחות יותר גיוון, חדשנות וטעמים ייחודיים. אנחנו באסם עושים הכל כדי לגוון ולהתאים את עצמנו לשינויים שחלים בארץ ובעולם. אנו צופים כי מהדורות הפתיתים החדשות יפתחו לצרכן הישראלי צוהר להתנסויות חדשות ומעניינות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

נסיינית מערכת: אנחנו בעיצומו של החופש הגדול כאשר חלק מההורים יצאו לחופשה בכדי להנות עם ילדיהם חלקם סבים וסבתות חולקים יחדיו את החופשה, מרבית הבתים בישראל אוהבים פתיתים עוד מילדותם, הקלות בלבשל את הפתיתים כל כך קלה ואין הרבה טרחההכולל זמן בישול, זו דרך טובה ומהירה להכין את ארוחת הצהריים ולא להסתבך בבישולים מורכבים שאני מניחה שבדרך כלל הצלחת נשארת כפי שהיא. יש לנו כאן מגוון פתיתים בטעמים שונים לכל אחד ואחת.