עמוד הבית » צבע טרי, היריד לאמנות ולעיצוב, תל-אביב במהדורה דיגיטלית

צבע טרי, היריד לאמנות ולעיצוב, תל-אביב במהדורה דיגיטלית

פלטפורמה_צבע_טרי
המהדורה המיוחדת תחשוף את האמניות והאמנים שנבחרו להשתתף ביריד צבע טרי 2020, ועבודותיהם יוצעו למכירה במסגרת חממת האמנים העצמאים. השנה יוצגו גם מעצבות ומעצבים ישראלים צעירים בחממת העיצוב - פורמט חדש שהוקם על ידי צוות היריד לרגל המצב.

לצד החממות יוצגו שני הפרויקטים הוותיקים של צבע טרי למען הקהילה: פרויקט הגלויה הסודית האהוב, שכל הכנסותיו השנה למען מלגות בביה"ס לאמנויות קמפוס אריסון, תל-אביב, ופרויקט השותפות בין ארגון ג'וינט ישראל והמחלקה לתקשורת חזותית, בצלאל, תחת הכותרת: Don’t DIS my ABILITY!.

 לרגל המעבר לתצוגה דיגיטלית, המהדורה תכלול גם עבודות וידיאו ומדיה חדשה, מבוססות מסך, וכן תוכן מעשיר: עצות להכנסת אמנות ועיצוב למרחב הביתי, ומדריך לאספנ.ית המתחיל.ה.

צילום שמואל גולדשטיין

כל מציגי ומשתתפות צבע טרי יוצגו בפלטפורמה דיגיטלית חדשה, מקורית ונרחבת, אשר תאפשר צפייה חופשית, חינם, בכל התכנים, ורכישה אונליין של כל העבודות המוצגות. צוות יריד צבע טרי יעניק יעוץ לרכישת העבודות, ושירות מלא – אונליין ומהשטח.

צילום נועה פיין

המהדורה הדיגיטלית המיוחדת של צבע טרי 2020 בכתובת: specialedition2020.freshpaint.co.il

המהדורה המיוחדת של צבע טרי מתקיימת הודות לחסות רבת השנים של קבוצת UBS  העולמית, ובתמיכתם המתמשכת של קבוצת אקרו, נשיץ ברנדס אמיר, פורשה ישראל, חברת רגבה, בית המכירות הפומביות סות'ביס ואוסף יגאל אהובי לאמנות.

צילום ג'ואנה_ג'ונס_

צבע טרי, יריד האמנות והעיצוב המוביל בישראל, קם על מנת לגשר ולחבר, ולשמש נקודת מפגש מזמינה וחובקת עבור הציבור הרחב, ואמניות ואמנים ישראלים. מטרת היריד היתה מאז ומתמיד לקרב בין קהל הצמא לתרבות לבין הקהילה היוצרת, ולהזרים משאבים לשדה האמנות המקומי. המהדורה המיוחדת לשנת 2020 ממשיכה במשימה לספק פרנסה ליוצרות וליוצרים מקומיים, בכל פורמט אפשרי, בתקופה בה הם זקוקים לה יותר מתמיד.

לדברי יפעת גוריון ושרון טילינגר, מייסדות צבע טרי: "ירידי צבע טרי מושכים אליהם מדי שנה קהל סקרן של יותר מ-30 אלף מבקרים. לתחושתנו, השנה, כשאנו בעיצומו של משבר הקורונה, הכמיהה של הקהל לאמנות ולתרבות לא שככה, והיא גבוהה מתמיד. לכן חשוב לנו להמשיך את המסורת, על אף ההגבלות והאתגרים, ובכל פורמט שיאפשרו לנו. אנו שמחות על האמון שהציבור נותן לנו כבר יותר מעשור, ועל העמידה של תומכינו לצידנו, ובראשם קבוצת  UBS העולמית. השנה, יותר מתמיד, הקהילה היצירתית זקוקה לזריקת העידוד של קהל אוהד, וכולנו נצא נשכרים מיציקת אנרגיות טובות של יצירה ושל התחדשות."

צילום נעמה אגסי

לדברי גרי ליבנת, מנכ"ל UBS Wealth Management ישראל: "אנחנו גאים להיות שותפים של צבע טרי במהדורה הדיגיטלית הייחודית. זו היתה שנה מאתגרת לכולנו ובייחוד לאלו שנפגעו מוירוס הקורונה. התמיכה בכשרונות האמנות הישראליים היא חשובה יותר כיום מאי פעם. אני משוכנע כי למהדורת צבע טרי תהיה השפעה חיובית על סצנת האמנות הישראלית".