עמוד הבית » קרם פנים Ultra Light Daily UV Defense SPF 50

קרם פנים Ultra Light Daily UV Defense SPF 50

צילום יח"צ
מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס מציע, לעונת הקיץ: קרם פנים עם פורמולה המשולב נוגד החמצון של ויטמין E המעניקה הגנה מפני קרני UVB וקרני UVA קצרות וגם קרני UVA ארוכות !

Kiehl's Since 1851 מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח העור והשיער, שבסיסו בניו יורק מציע, לעונת הקיץ קרם פנים – Ultra Light Daily UV Defense SPF 50.

קרם פנים המשלב מסנני קרינה בריכוז גבוה בפורמולה קלילה במיוחד המשלבת מרכיב נוגד חמצון. הפורמולה החדשה מספקת הגנה מפני קרינה אולטרה סגולה עם הגנה משולשת חדשה המסייעת נגד ההזדקנות המוקדמת של העור, הנגרמים כתוצאה מקרינת השמש.

התובנה היא שלמעלה מ- 90% מהשינויים הנראים לעין שבדרך כלל מיוחסים להזדקנות העור הנגרמים מהשמש, כאשר מקורן מצוי בקרני ה UVB והן בקרני UVA ארוכות וקצרות.

מותג הטיפוח Kiehl's סיפק מענה מתקדם בנושא של הגנה מנזקי השמש.

Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 הגנה יומיומית אולטרה קלילה מפני קרניים אולטרה סגולות מגיע בגרסה חדשה. הפורמולה הקלילה מכילה שילוב מתקדם של מסנני קרינה, שנוסף על ההגנה מפני קרני UVA הקצרות ומגנה כעת גם מפני קרני UVA  הארוכות, המצויות בכמות גדולה יותר וחודרות לעור. בשילוב העוצמה נוגדת החמצון של ויטמין E, הפורמולה מסייעת להגן מפני 3 סוגי קרינת UV המזיקה לעור המגיעות לפני כדור הארץ.

קרני UVA הארוכות והקצרות יכולות לעבור דרך עננים וזכוכית, להביא להזדקנות העור הנגרמת כתוצאה מחשיפה לקרינת השמש, היכולה להתבטא כקמטים, עור מחוספס, עור שמאבד מגמישותו או היפר-פיגמנטציה. אולם, קרני UVA ארוכות חודרות עמוק יותר, ולכן הן פוגעות בשכבות העמוקות ביותר של הדרמיס.

"בעוד הרובד החיצוני של העור והשכבות העליונות שלו מצוידים במנגנוני הגנה מסוימים שיכולים למתן ולהאט מספר היבטים של הזדקנות העור הנגרמת מהחשיפה לשמש, קרני UVA ארוכות חודרות לשכבה העמוקה ביותר של הדרמיס," ד"ר אדם גייר Adam Geyer, רופא עור יועץ לKiehl's, מציין. "בהגיען לדרמיס, קרני UVA הארוכות תוקפות את הקולגן והאלסטין הממלאים תפקיד מכריע מאחר שהם מספקים לעור תמיכה מבנית, המעניקה לו את נעוריו."

 

הגנה משולשת נגד נזקי השמש

בהבינם את הנזק הנגרם מקרני UVA ארוכות, הכימאים של Kiehl's החליטו ליצור מוצר המספק הגנה רחבת טווח עם שילוב מתקדם של מסנני קרינה על מנת להגן על העור מפני 3 סוגי קרינת UV המזיקה לעור.

הפורמולה ללא ריח, נטולת שומן, לא קומודוגנית, ומעניקה לעור לחות לאורך כל היום. הגנה מקיפה זו נגד קרינת UV מכילה את נוגד החימצון ויטמין E הידוע בסגולותיו היעילות נוגדות החמצון לריכוך העור, וביכולת שלו לסייע להגן על העור מפני הנזק הנגרם ע"י רדיקלים חופשיים.

בשימוש יומיומי, התחליב העדין, הקליל והלא שמנוני מותיר את העור בגימור מאט ומסייע להעניק הגנה מקיפה נגד סימני ההזדקנות המוקדמת של העור, הנגרמים כתוצאה מקרינת השמש.   

 

מחיר לצרכן: 195 ₪ ל- 60 מ"ל

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק , האינסטגרם ובסניפי הרשת:

https://www.instagram.com/kiehlsisrael/