עמוד הבית » רשת סלאח דבאח, חוגגת בפסטיבל "לילות ראמדן" סניף חדש

רשת סלאח דבאח, חוגגת בפסטיבל "לילות ראמדן" סניף חדש

צילום סלאח דבאח
אמש (ג') נחנך פסטיבל 'לילות רמדאן' של הרשת הקמעונאית המובילה בצפון ובבאר שבע – סאלח דבאח ובניו, עם פסטיבל 'לילות רמדאן' שכולו חגיגת תרבות עם ממתקים וקינוחים מסורתיים, דוכני בשרים מעושנים, קפה, תמרהינדי ועוד.

הפסטיבל החל בטקס גזירת סרט בהשתתפות בכירים רבים בהם: ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, ח"כ לשעבר ולשעבר ראש המרכז לשלטון מקומי בישראל שלמה בוחבוט, ח"כ לשעבר זוהיר בהלול, מנכ"ל בית החולים רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל, ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ ועוד רבים אחרים.

הסניף החדש שהוקם בעלות של 40 מיליון שקל, משתרע על 9,000 כ- מטר בנוסף ל-18,500 מטר לצרכי חניה ל-615 רכבים, ויהיה הסניף הגדול ביותר בצפון הארץ. הסופר מכיל 16 קופות שיעניקו שירות למאות קונים בו זמנית מדי יום. במקביל אליהן פועלות בסניף גם קופות חכמות (Check out) שיאפשרו ללקוחות לסרוק מוצרים ולשלם באופן עצמאי. בתוך כך מציעה הרשת לכל מבקר בפסטיבל להצטרף ללא תשלום למועדון הלקוחות של הרשת. כל אחד שיצטרף יקבל שוברי הנחות בסך 250 ₪ מתנה.

 "אנחנו עם הפנים לחברה ולקהילה", אומר סאלח דבאח, מנכ"ל הרשת, "אנו ברשת רוצים לקרב בין כל המגזרים וכל הדתות ורואים ברמדאן הזדמנות מצוינת לקירוב לבבות וחיזוק הקהילה בצפון ובכלל. אחרי שנה של קורונה, של סגרים ובדידות, ברור לכולם, כי הקורונה לא מבדילה בין אנשים ובין דתות, חודש הרמדאן ידוע כחודש של קרבה ונתינה, ולכן זוהי זכות עבורנו להכיר לציבור הרחב קצת מהמסורות הנפלאות שיש לרמדאן להציע. מוזמנים להגיע וליהנות מחגיגה אמיתית – רמדאן כרים