עמוד הבית » שבוע האופנה הישראלי לגברים, בתצוגות אופנה לקידום התעשייה

שבוע האופנה הישראלי לגברים, בתצוגות אופנה לקידום התעשייה

מיכל אנסקי מעצבת Ann צילום אור גפן
עולם האופנה מרים לראשונה את הראש אחרי הסגר בשבוע אופנה ישראלי גדול מימדים, במהלכו יציגו מהמעצבים הגדולים בישראל ופורצי דרך את קולקציות החורף החדשות, למען תעשיית האופנה שנמצאת במצוקה .

התצוגות תתקיימנה ללא קהל בהתאם לאילוצי התקופה ועל פי הנחיות ופתוחות לגופי התקשורת בלבד. כדי לשמור על זהירות מקסימלית, לכל טאלנט נקבעה שעת הגעה אחרת שבה הוא יצלם את חלקו בתצוגה ובסוף הכל יתחבר בעריכה לתצוגה אחת.

השף אסף גרניט, מעצב מעוז דהאן, צילום אור גפן
סיגל שחמון מעצבת נופר ישראלי צילום אור גפן
שף חיים כהן , מעצב דוד ששון, צילום אור גפן

צילום אור גפן

ליאון רוזנברג, מעצב דוד ששון, צילום אור גפן

מיטב סלבריטאים וסלבריטאיות יצעדו על גבי מסלול תצוגה מפואר באורך ארבעה מטרים אשר ילווה במיצגי ארט ייחודיים שיוקרנו על גבי מסכי ענק. בין הידוענים שישתתפו ויציגו את הקולקציות ניתן למצוא את מיכל אנסקי, שירז טל, חיים כהן, סיגל שחמון, שלמור שטורזמן, רוני דלומי, ישראל אוגלבו ועוד רבים וטובים

איתי תוגרג'מן מעצב, מעוז דהאן צילום אור גפן

סקאזי, מעצב דורון אשכנזי , צילום אור גפן

צילום אור גפןשבוע האופנה הישראלי את מעצבי האופנה הגדולים והמוכרים ופורצי הדרך בישראל וייתן במה להצגתן של קולקציות החורף החדשות שמגיעות באיחור אופנתי בשל סגר הקורונה. ביומיים גדושים במיוחד יחשפו בזה אחר זה כל אחד מהמעצבים המשתתפים חמישה עד עשרה דגמים חדשים, למעט בתצוגה "אחת מתשע" בה כל מעצב אופנת נשים מציג דגם אחד בלבד עם המוזה שלו.

גל אמיתי, מעצב דורון אשכנזי,צילום אור גפן

האירוע נעשה כולו בשיתוף פעולה והירתמות של אושיות ומומחים במדינת ישראל מענפי התרבות, הקולינריה, התקשורת, במה ובידור, שנרתמו למען המעצבים, לקידום תעשיית האופנה כחול- לבן והחזרת התקווה. עוד למען הקהילה, תהיה התצוגה הראשית בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת להורדת גיל בדיקת הממוגרפיה והעלאת המודעות לסרטן השד.

שבוע האופנה הישראלי נולד עקב הצלחתו של יום האופנה הישראלי לגברים שאירע בחודש אוגוסט 2020. מייסדי האירוע הם: תהילה שמיר, אשת תקשורת ובעלת משרד 'שמיר יחסי ציבור' יחד עם טל בזנוס בעלים של משרד הפרסום 'סולשנס'.

תהילה שמיר ממייסדי שבוע האופנה הישראלי ואשת התקשורת:  "שבוע האופנה הוא למעשה המשך ישיר של "יום האופנה הישראלי לגברים" שהתקיים בחודש אוגוסט האחרון והיווה הצלחה גדולה. על אף ימי הקורונה והסגר השאיפה הייתה ליצור אירוע גדול ועוצמתי יותר שיעניק במה לכל קשת המעצבים, ויעזור להרים את התעשייה הישראלית ולהפיח בה תקווה מחודשת".

תהילה שמיר מייסדת שבוע אופנה הישראלי
צילום רון שושן

"עולם האופנה הישראלי הפך בשנים האחרונות לבעל שם עולמי, כשמעצבים רבים הציגו בשבועות אופנה ברחבי העולם ולפתע מעצבים רבים נמצאים בקשיי הישרדות ואף סוגרים את מפעל חייהם. המחסום העיקרי שעמד בדרכנו להגשמת החלום היו העלויות הגבוהות הכרוכות באירוע בסדר גודל שכזה, אשר נפתר הודות להתגייסותם של אנשי מקצוע רבים שנרתמו לעניין הן מבחינת זמן והן מבחינת השקעה כספית והוכיחו שוב כי עם ישראל מאוחד וערב אחד לשני בעתות משבר וקושי מדובר לא רק בשבוע אופנה, אלא על עם ישראל במיטבו".

שירז טל, מעצב שי רוזנסטוק צילום אור גפן
עדי ביטי, מעצבת חן חווה,צילום אור גפן
סתיו שטרשקו, מעצב Mother af all צילום אור גפן
טיטי אינהו מעצב kuki צילום אור גפן