עמוד הבית » שבוע האופנה תל אביב 2020

שבוע האופנה תל אביב 2020

שבוע האופנה תל אביב 2019 עידן לרוס צילום אבי ולדמן
שבוע האופנה תל-אביב 2020 יערך בין המועדים 15/3/2020-19/3/2020 בהאנגר 11 בנמל תל-אביב – יפו, ערב גאלה, 4 ימי תצוגות אופנה, 29 תצוגות ואירועי אופנה, בהשתתפות למעלה ממאה מעצבי אופנה ישראליים על מסלול התצוגות למעלה מ 300 דוגמניות ודוגמנים

שבוע האופנה תל-אביב 2020 בשיתוף DOVE, נערך במטרה להמשיך לקדם, להוקיר ולהוביל, ולתת בימה ברמה בינלאומית למעצבים הישראליים. זאת, יד ביד עם אג'נדה חברתית לקידום שינוי אידאל היופי.

השנה, לראשונה בעולם, כל אחת מתצוגות האופנה תפתח עם אישה המציגה מודל יופי חדש ומגוון. על מסלולי התצוגות נראה נשים וגברים

בכל הגילאים, בכל הזהויות המגדריות, המידות, הגבהים, גווני העור והמוגבלויות הפיזיות.
כי אופנה שייכת לכולם.

בין מעצבי האופנה והמותגים המשתתפים בשבוע האופנה:

טבע נאות המארח 30 מעצבי אופנה ישראלים ותיקים וצעירים, שני צימרמן, חנה בן סימון CB Fashion, רתמה RETEMA, דרור קונטנטו, שי שלום, אפרת קליג x רונית רפאל, ריקי דלאל, שחר אבנט, חממת מפעל הפיס up- comming designers, פלמינגו, ענבל דרור בשיתוף איטה פישר פאות, משכית, תכשיטי YVEL בערב התרמה ל"מרכז טל"/חלאסרטן, רינה צין בשיתוף קולגן+, קוקה קולה בסימן קיימות בהשתתפות יצירות של סטודנטים מבית הספר לעיצוב של בצלאל + שנקר + ויצו חיפה והמעצב מאוריציו, שנקר בית הספר הגבוה להנדסה ועיצוב המחלקה לעיצוב אופנה  X converse, מאי משיח, sprayground, עידן לרוס, אביתר מיור, הילי ארי, בננהוט, שלומית אזרד, אדידס, אלון לבנה.

(ע"פ סדר הופעתם המתוכנן)

חלק מאירועי האופנה ותצוגות האופנה יהיו פתוחים לקהל הרחב, כרטיסים ניתן לרכוש באתר:  אתר האנגר 11

מוטי רייפ, יזם ומפיק שבוע האופנה תל-אביב 2020 בשיתוף DOVE

"בשבוע האופנה תל-אביב 2020, אנו ממשיכים לבסס ולהוביל את האג'נדה החברתית בה לכל אישה וגבר יש מקום ובימה מכובדת וראויה תחת מושג "אידאל היופי" החדש, במטרה להמשיך לקדם ולהוביל את תעשיית מעצבי האופנה הישראליים, שכל אחד מהם הוא מקור לגאווה ישראלית עצומה.

"יש לנו בישראל את בתי הספר הטובים בעולם לעיצוב אופנה. יש לנו בישראל מעצבי אופנה מוכשרים, מצוינים, מדהימים, חלקם מצליחים לפרוץ את הגבולות ולהגיע רחוק לשווקים בינלאומיים ולתודעה עולמית. לנו יש את הכבוד והמחויבות להצדיע למעצבי האופנה. להצדיע למאמצי העל הכמעט בלתי אפשריים להמשיך וליצור, להמציא,

להתמלא כל יום מחדש בתשוקה לעשיה מקורית. לנו יש את המחויבות והאחריות לתת להם את האפשרות לבטא את יצירתם באופן הטוב ביותר, המקצועי ביותר, ולהמריא למחוזות רחוקים.

"הצורך בשינוי "אידאל היופי" והגדרתו מחדש, הינו תהליך ארוך בו התחלנו בשבוע האופנה 2018 בשיתוף עם רשות לקידום מעמד האישה תהליך ה ביצירת נדבך נוסף, צעד נוסף, בדרך הארוכה והחשובה שיש לעשות.

 "שבוע האופנה תל-אביב", נערך זו הפעם השמינית. בעוד השנה הוספנו יום שלם של תצוגות אופנה, עם מעצבי אופנה ותיקים לצד משתתפים חדשים שזו הפעם הראשונה עבורם להציג על מסלול ובשבוע אופנה כה גדול".

 "שבוע האופנה תל-אביב 2020 נערך השנה עם שותפים רבים וחשובים. חברת Dove היא השותפה הרשמית של שבוע האופנה, שיחד עמנו שנרקם ומתחדש בכל יום. בשבוע האופנה הקרוב אנו מעצימים ומרחיבים תהליך זה.   זהו מאבק חברתי, ציבורי, כלכלי, תקשורתי, של כל הנשים והגברים כאחד, אשר נושק לכל תחומי החיים. אין ספק שתחילתו בדימוי האישי של כל אחד מאתנו, ובמערך הדימויים אותו אנו היוצרים מייצרים.

"בשבוע האופנה הקרוב בחרנו לחבור ל-Dove, מותג שמקדם שנים את שינוי אידיאל היופי, ויחד נגדיר מחדש, הלכה למעשה, את משמעות המושג והמקצוע 'דוגמנית'. הגדרת מה היא דוגמנית (או דוגמן), מתחדשת ומשנה את תוקפה בעידן זה.

אני מאמין כי בעוד כמה שנים, ימים אלה יהוו ציון דרך שייזכר בהיסטוריה, כעידן בו כללי היופי השתנו.

"השנה, לראשונה בעולם, כל אחת מתצוגות האופנה תפתח עם אישה המציגה מודל יופי חדש ומגוון. על מסלול תצוגות האופנה של שבוע האופנה יצעדו נשים, גברים וילדים בכל הגילאים, בכל המידות, הגבהים, הדתות, המגדרים, הגוונים, המוגבלויות ובכל גווני התרבות הישראלית.

"בקו התפר שבין אידיאל היופי החדש לבין אופנה ישראלית ואופנה בכלל, עומד בסיס איתן אחד בו האופנה שייכת לכולם. בעידן זה, אנו היוצרים, מחויבים לעשות שינוי, לקחת אחריות, להוביל מהלך, להיות חלק מהרקמה.  זוהי אחריות חברתית כוללת וכל פעילות בה מסייעתמה למטרה לשנות את אידאל היופי החדש."

ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק בתאגיד יוניליוור, שבבעלותו המותג Dove: "Dove הוא מהמותגים הפעילים ביותר בנושא ניפוץ סטראוטיפ היופי המודרני, ואנו פועלים בכל הזירות והכלים שבידינו כדי ליצור שינוי אמיתי: הן בקמפיינים והן בעשייה חברתית. כחלק מכך, בקמפיינים של המותג, מאז ומתמיד לקחו חלק נשים שאינן דוגמניות קלאסיות, נשים שהציגו גיוון ושונות. מדי שנה אנו לוקחים צעד גדול ואמיץ קדימה עם מהלכים אלו. אבל זה לא מספיק. כאשר 7 מתוך 10 נשים היו רוצות שמותגים יקחו יותר אחריות כלפי ייצוג נשים בקמפיינים, אנו מבינים שכמותג טיפוח שכבר פועל בתוך עולם היופי, עלינו לעשות עוד. לכן השנה בחרנו לשתף פעולה עם מוטי ושבוע האופנה תל אביב, כדי לקדם את השינוי מתוך תעשיית האופנה הישראלית".

 על שבוע האופנה תל אביב 2020 בשיתוף DOVE:

שבוע האופנה תל-אביב 2020 יערך השנה בין המועדים 15/3/1010 – 19/3/2020 בהאנגר 11 נמל תל-אביב  יפו, בחסות dove.  בשבוע האופנה תל- אביב 2020 ישתתפו למעלה ממאה מעצבי אופנה ישראליים, על פני ערב גאלה, ו 4 ימי תצוגות מלאים, 29 אירועי אופנה ותצוגות אופנה. על מסלול התצוגות למעלה מ 300 דוגמניות ודוגמנים.

חסויות שבוע האופנה – מעל הכל – בלעדיהם זה לא היה קורה. בהוקרה והערכה נותני החסויות הם:

  • DOVE
  • סופר-פארם – מעניקת החסות למראות האיפור של כל תצוגות האופנה עם מותגי only at super pharm בהם milucca, pixie ועוד
  • רונית רפאל –הצוותים המקצועיים של רשת "רונית רפאל מדע-היופי ישראל" יעניקו טיפולי יופי וזוהר לדוגמניות מאחורי הקלעים לאורך כל תצוגות שבוע האופנה – בדיוק כמו בשבוע האופנה במילאנו, ניו יורק ופריס.
  • אקרו נדל"ן – החברה, שעיקר פעילותה מתרכז בתל אביב, אחראית לכמה מן הפרויקטים המרהיבים והייחודיים בנוף האורבני. הסלוגן המזוהה איתה, "Where The City Is Going", מגלם בתוכו את היכולת של החברה לחזות ולהכתיב את הטרנדים החמים בתחום הנדל"ן, בדיוק כפי ששבוע האופנה עושה בתחום האופנה
  • Martini – מותג הוורמוט המוביל – מרטיני נותן חסות שנה שנייה ברציפות לשבוע האופנה.

החיבור הינו מתבקש בשל הזיקה של המותג  לעולמות האופנה והלייף סטייל.

  • רנואר
  • ארומה ת"א
  • נמל תל-אביב – יפו – "נמל תל-אביב גאה לארח בשנית את שבוע האופנה הישראלי, הנמל מהווה מוקד בילוי ופנאי מרכזי בתל- אביב, ומחובר באופן טבעי לערכי תרבות, אמנות, וחדשנות ישראליים. במהלך השבוע יוקם מתחם מיוחד ה-FASHION GARDEN ברחבה הדרומית של שוק הנמל, שם ניתן יהיה להתרווח בין תצוגה לתצוגה ,להנות  מהגשה מהירה של שתייה וכיבוד קל וגם מאפשרות לצפות בתצוגות האופנה המתקיימות באותה עת  בתוך  ההאנגר.

המקום יהיה פתוח לאורחי שבוע האופנה, כמו גם למבקרים בנמל, כל יום מ-12:00 בצהריים עד 21:00 בערב.

במהלך אותו שבוע יציעו בתי העסק בנמל,שישאו את תו שבוע האופנה, הטבות מיוחדות למבקרים.

  • אתרים
  • משרד הכלכלה
  • מטה כחול לבן
  • Coca cola
    תאגיד המחזור
  • ערוץ האופנה הישראלי
    תכשיטי YVEL

המשתתפים בשבוע האופנה הם:

טבע נאות המארח 30 מעצבי אופנה ישראלים ותיקים וצעירים, שני צימרמן, חנה בן סימון CB Fashion, רתמה RETEMA, דרור קונטנטו, שי שלום, אפרת קליג x רונית רפאל, ריקי דלאל, שחר אבנט, חממת מפעל הפיס up- coming designers, פלמינגו, ענבל דרור בשיתוף איטה פישר פאות, משכית, תכשיטי YVEL בערב התרמה ל"מרכז טל"/חלאסרטן, רינה צין בשיתוף קולגן+, קוקה קולה בסימן קיימות בהשתתפות יצירות של סטודנטים מבית הספר לעיצוב של בצלאל + שנקר + ויצו חיפה והמעצב מאוריציו, שנקר בית הספר הגבוה להנדסה ועיצוב המחלקה לעיצוב אופנה  X converse, מאי משיח, sprayground, עידן לרוס, אביתר מיור, הילי ארי, בננהוט, שלומית אזרד, אדידס, אלון לבנה.

(ע"פ סדר הופעתם המתוכנן)

ערב הגאלה לשבוע האופנה תל-אביב 2020 יערך ביום ראשון ה 15.3.2020 בערב

Isra-elit  – ערב מחווה והצדעה לאופנת הקוטור העילית הישראלית. אחד ממאפיינה הבולטים של האופנה הישראלית, במיוחד בתקופה זו, היא אופנת הקוטור, אופנת העילית של המעצבים הישראלים. העיצובים הייחודים, אלה שנבדלים זה מזה, ומקבלים את ביטוי היצירה הגבוה והרחב ביותר מקורם באופנת הקוטור. במעצב היחיד העומד מול הלקוח או הלקוחה, ומביא את מלוא כשרונו ליצירה אחת שהיא רק עבורם.

בערב הגאלה Israelite , תחת הכותרת "פנטזיה", כ- 30 מעצבי אופנה ישראלים, מציגים את הפנטזיה העיצובית שלהם, ומציגים כל אחד על האישה שהיא אידאל היופי עבורו.

בין המשתתפים בערב הגאלה :

ויוי בלאיש עם דוגמנית העל יעל רייך, אלון לבנה עם היוצרת והזמרת נטע ברזילי , גליה להב עם מנחת הטלויזיה והעיתונאית לוסי איוב, ליאורה טרגן עם דפנה בראל, אביעד מעצב שמלות הכלה Aviad Arik Herman עם מפיקת סרטים ופעילה למען נשים, אילנה שושן, שחר אבנט עם אודה-יה יוסף, שי שלום עם רעיית ראש עיריית תל-אביב-יפו ויו"ר עמותת "הופכות את היוצרות" יעל חולדאי, אלמביקה עם רייצ'ל דורון, נעמה בצלאל עם טהוניה רובל, אליאן סטולרו עם רונית יודקביץ, דרור קונטנטו עם נטלי דדון, חנה שניאור עם אסנת חדד, מאי משיח עם השחקנית אורנה דץ, שלומית אזרד עם שלי גפני, ריקי דלאל עם נועה ירון דיין, ששון קדם עם השחקנית  ראידה אדון, ענבל דרור עם הדוגמנית הבינ"ל ארבל קינן, לי גרבנאו עם דוגמנית העל הבינלאומית אסתי גינזבורג, דנה הראל עם בל אגם, יואב ריש עם דפנה שילון, ירון מינקובסקי עם נורית גורדון, רזיאלה גרשון עם ציפי רפאלי, KK קוטור עם סטלה עמר חזן צוקרמן עם סנדרה רינגלר, גדי אלימלך, אפרת קליג, אביתר מיור ועוד.

שבוע האופנה צלם אבי ולדמן דרור קונטנטו

 

שבוע האופנה תל אביב 2019 אלון לבנה
צילום אבי ולדמן
שבוע האופנה תל אביב 2019 סנדלי שורש
צילום אבי ולדמן

חלק גדול מאירועי ותצוגות האופנה בשבוע האופנה תל-אביב 2020, יפתחו לקהל הרחב. כרטיסים ניתן לרכוש באתר:  אתר האנגר 11

עלות כרטיס לתצוגות : החל מ-  129  ועד 402 ₪

עלות כרטיס למסטארקלס: חל מ250 ועד 1000 ₪

שבוע האופנה תל אביב 2020 ישודר זו השנה השנייה בערוץ האופנה הישראלי, עם שידורים  של התצוגות.

לוח-זמנים-שבוע-האופנה

על שיתוף הפעולה של DOVE עם שבוע האופנה תל אביב

Dove חוברת למוטי רייפ, יזם שבוע האופנה תל אביב, ותהיה שותפה רשמית בשבוע האופנה 2020 שיפתח ב-15 במרץ, במטרה לשנות תפיסות אלו בתוך עולם האופנה.

המהלך שהחל ביום אודישנים שקרא לנשים בכל מידה, גובה, גיל וגוון להשתתף בתצוגות שבוע האופנה,

ימשיך בהכרזה ראשונה מסוגה בעולם: כל תצוגות שבוע האופנה יפתחו עם אישה המציגה מודל יופי מגוון, במגוון מידות, גבהים, גילאים, גווני עור, מוגבלות פיזית או זהות מגדרית.

Dove, שעם לידתה לפני שישה עשורים, חרטה על דגלה לעורר דיון אודות הגדרת היופי, בסביבה ותרבות שמכתיבות מודל אחד ליופי שאינו תמיד בר השגה, הייתה מהחברות הראשונות בעולם שדיברו על כך שיופי קיים במגוון גילאים, מידות וגוונים וכי אין מודל אחד ליופי.

Dove לקחה אג'נדה זו צעד אחד קדימה, והשיקה יחד עם Getty Images מאגר תמונות, עם אלפי תמונות של נשים מכל העולם. מאגר זה מציג נשים כפי שהן באמת ובכך מסייע לניפוץ סטריאוטיפים של אידיאל היופי הנשי. לרגל שבוע האופנה תל אביב אנו מזמינים נשים בישראל לקחת חלק בשינוי החברתי של המותג ולצרף תמונותיהן למתחם שהוקם באתר שבוע האופנה.