עמוד הבית » תאטרון הבימה במפגש עם ידידי אונב' תל אביב

תאטרון הבימה במפגש עם ידידי אונב' תל אביב

צילום איציק בירן
לקראת עליית המחזה המוזיקלי החדש של תיאטרון הבימה על חייו של נתן אלתרמן "עוד חוזר הניגון", זכו חברי המועדון העסקי-אקדמי של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב להצצת טרום בכורה מחדר החזרות.

האירוע של אגודת ידידי האוניברסיטה בראשות המנכ"לית עו"ד עדי אולמרט, הנחה נשיא האגודה אמנון דיק, פאנל מכובד של דוברים: פרופ' דן לאור, שכתב את הביוגרפיה על חייו של אלתרמן עליה מבוסס המחזה המוזיקלי, מוטי לרנר, המחזאי הידוע שעיבד את הביוגרפיה למחזה והשחקנית האגדית גילה אלמגור אגמון, שהיתה חברה קרובה של תרצה אתר, בתו של אלתרמן, וסיפרה על היכרותה האישית עם המשפחה.

בחלק האמנותי של הערב שובצו קטעי שירה מתוך המחזמר של שלומית אהרון, ריקי גל, שגם חגגה יום הולדת אתמול וקיבלה זר פרחים ממנכ"לית האגודה, ורוני דלומי המופלאות, בליווי ליאור רונן, הפסנתרן המוכשר, המעבד והמנהל המוזיקלי של ההצגה.אסנת פישמן, שמשחקת את צילה בינדר ויגאל שדה שמשחק את נתן אלתרמן, ריגשו בקטע משחק מתוך המחזמר.

גליה מאור יהושע נאור עדי אולמרט צילום איציק בירן

את האירוע חתם נעם סמל, מנכ"ל התיאטרון הלאומי הבימה וחבר חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, שסיפר גם הוא על הקשר האישי שלו עם אלתרמן ועודד את הקהל לחזור לחיי התרבות ולמלא את אולמות הבימה בהצגות החדשות שעולות בימים אלו.

בין הנוכחים באירוע: דני איילון שגריר ארה"ב לשעבר, גליה ויהושע מאור, ורדה ובעז דותן, עוה"ד תמי ויהודה רוה, נורית ויוסף בר-נתן, נתן חברוני ומירה צבילינגר-חברוני, חוה ושמעון טופור, הדסה פתאל ומאיר אוזן, מיכל ויליגר ואורי פייגלין. לאירוע נתנה את חסותה חברת קלאריטי קאפיטל.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה