עמוד הבית » תור דעה של בטי רוקאווי, ראשיתה של מהפך במידות ומשקלים

תור דעה של בטי רוקאווי, ראשיתה של מהפך במידות ומשקלים

צילום רמי מור
"כבר היום יש סנוניות בעולם האופנה שמציבות בחלון הראווה בובות עם מידות גדולות ובכך למעשה יוצרות תקדים בעולם זה"

נושא נשי דומיננטי שמעצב את גורלן ועתידן של ילדות, נערות ונשים בכול רחבי העולם. אין ספק שהגיעה השעה בעולם האופנה לתת מענה לכל אישה ללא מגבלה.
בעולם נאור ומתקדם שאנו חיים, אל לנו לתת למידה להגביל את יכולת הביטוי של המעצב, נהפוכו לאתגר כל פורץ דרך בתחום היופי והאופנה להעניק לכול דמות נשית את היכולת והזכות להראות בשיא פריחתה .
הדינמיקה בתקופה זו דורשת יצירתיות מחוץ לקופסה, פיתוח וייצור של מגוון סגנונות שיאפשרו לכל אישה להתביעה בהופעתה חותם מרשים ומתמשך.
כבר היום יש סנוניות בעולם האופנה שמציבות בחלון הראווה בובות עם מידות גדולות ובכך למעשה יוצרות תקדים בעולם זה. צעד זה יוצר פתח לכול דמות נשית, למצוא דרך לשקף את האישה שאצורה בה. מפגן לקסם שהיא מצפינה בנשיותה באמצעות קולקציה אופנתית עשירה של מידות, צבעים, עיצובים ותצורות חדשניות. סגנון זה יזמן לנשים הזדמנות למפגן מרשים ללא קשר למידותיהן.

צילום דניס גרצקיס

אני מחכה לרגע בו אכנס בשערי חנויות הבגדים ואותה גברת יקרה שאחראית על התאמת הביגוד לצורכי, לא תרתע ממידותיי כבימים אלה, אלא זיק בעיניה ידלק כשאכנס ולנוכח מגוון הסגנונות במלתחתה, יאפשרו לה לסייע לי להנות מעצמי על מאפייני הייחודים בקלילות.
זו העת להציב אתגר בפני נבחרת המעצבים לתת מענה לכל גוף נשי באשר הוא ללא קשר למידותיו. למגר את התופעות הרגשיות שמלוות למשקלים חריגים כמו אנורקסיה או בולמיה.
אני מזמינה אותנו הציבור לעשות מהפך ולראות בכל אישה ללא קשר למשקל גופה, למידותיה, את היופי שהיא אוצרת בה.
מידות מה הן מסמלות ?
מידות של חסד ? מידות של חמלה ? מידות של תבונה ? מידות של כל הקסם שהיא צופנת ומקרינה ?
אישה פשוט אישה 🪄

שלכם בטי