עמוד הבית » CeraVe לטיפוח עור יבש

CeraVe לטיפוח עור יבש

סדרת מוצרים סרווה - CERAVE (Custom) צילום יחצ חול
לוריאל ישראל מעמיקה את אחיזתה בשוק הדרמו-קוסמטיקה המקומי ומשיקה בימים אלה את המותג האמריקאי ,CeraVe לטיפוח עור יבש, שפותח בשיתוף דרמטולוגים.

שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל הינו דינמי ביותר וגדל משנה לשנה בקצב מהיר. בשנת 2018 הוערך המחזור ב­­­­­­-200 מיליון ש"ח (במחירים לצרכן), גידול של 8% לעומת 2017. בשנת 2019 צפוי השוק לצמוח בשיעור דומה.

המותג מציע מגוון מוצרים מקיף ורב שימושי, לגוף ולפנים, ביניהם: קרמי לחות ותרחיצי ניקוי. כל המוצרים משלבים פורמולה המכילה 3 סרמידים חיוניים- 1, 3, ו- 6-II, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.

המותג CERAVE יימכר בישראל בבתי מרקחת בלבד (בתי מרקחת פרטיים, פארמים וקופות החולים ברחבי הארץ). במחירים אטרקטיביים, כמו: קרם לחות 340 גרם ב-94.90  ש"ח, תחליב לחות 473 מ"ל ב-99.90 ₪, תרחיץ ניקוי 473 מ"ל ב-79.90 ₪, קרם  פנים עם 25 SPF 52 מ"ל ב-69.90 ₪.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל מחזקת  את השוק הדרמו—קוסמטי בישראל, הצומח בקצב מהיר, עם מותג אמריקאי הנמצא בתנופה אדירה בעולם והמספק מענה לאחד הטרנדים החמים ביותר בעולמות ה-Mass Medical (מוצרים טיפוליים לעור הנהנים מהפצה רחבה ומחירים נגישים): חיבור מושלם בין בריאות ויופי. CERAVE מצטרף לנבחרת מותגים רבי עוצמה שקבוצת לוריאל מציעה לצרכנים ולצרכניות בישראל, מחזק את מובילות השוק של חטיבת הדרמו -קוסמטיקה של לוריאל ישראל ומצטרף למותגים החזקים הנוספים שלה LA ROCHE – POSAY ו- VICHY".

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "בשנים האחרונות תחום הדרמו-קוסמטיקה מוגדר כתחום החם, הצומח והמסקרן בתעשיית הקוסמטיקה, קטגוריית ה Mass Medical בתוכו, אינה מפותחת בישראל וזו ההזדמנות שלנו לבנות את הקטגוריה ולשרת צרכנים חדשים אשר יקבלו איכות מוצרים שפותחו עם מחקר ופיתוח דרמטולוגי במחירים נגישים. המותג ישלים את פורטפוליו  המותגים שלנו: לה רוש-פוזה אשר מתמחה בעור רגיש ביותר ו-וישי המתמחה בטיפוח עור הפנים, אליהם יצטרף CeraVe כמותג מתמחה בעור יבש אשר פונה לכל מי שרוצה להזין את עור גופו במנת בריאות".

על CeraVe:

המותג  נרכש ע"י קונצרן לוריאל בשנת 2017, והחל ממאי 2018 מושק בקצב מואץ במדינות רבות בעולם ומגיע לישראל כבר לאחר שנה, במאי 2019, ביחד עם מדינות אירופאיות נוספות.

ההתרחבות המהירה של המותג  היא תוצאה של הצמיחה האדירה של המותג בצפון אמריקה (CeraVe הוא המותג מס' 1 של קרמי לחות בארה"ב1 ) ושל ביקוש עולמי גובר למוצרי טיפוח עור דרמו קוסמטיים במחירים נגישים המעניקים חווית מרקם ושימוש איכותי.

ב-2005, CeraVe פותח בשיתוף פעולה הדוק עם רופאי עור והושק לראשונה בשוק האמריקאי. המותג מתמקד בטיפוח עור המשלב 3 סרמידים חיוניים, 1, 3, ו- 6-II, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. סרמידים אלו, זהים לסרמידים המצויים בעור וחיוניים לתפקודו התקין. בשילוב מערכת הולכה חדשנית הידועה בשם MultiVesicular Emulsion Technology (MVE), מרכיבים אלו חודרים לעור בשחרור מושהה, כך שהעור מוזן בלחות למשך שעות ארוכות.

פיתוח הסרמידים עם טכנולוגית MVE הביא ללידתו של המותג CERAVE { CERAmides + MVE} המיועד לכל אחד ואחת, במרקם איכותי, המתאפיין בשימוש מהימן ובטוח ובהמלצות רבות מרופאים ומטופלים כאחד.

קונצרן לוריאל מקדיש את עצמו  ליופי זה למעלה מ-100 שנים. עם פורטפוליו ייחודי של 34 מותגים בינלאומיים, משלימים, שונים ומגוונים, סך המכירות של קבוצת לוריאל עמד על 26.02 מיליארד אירו ב-2018. הקונצרן מעסיק 82,600 עובדים ברחבי העולם ב-150 מדינות.

כחברת היופי המובילה בעולם, לוריאל פועלת בכל רשתות ההפצה: שוק המאס-מרקט (Mass), חנויות כלבו, בתי מרקחת וחנויות הפארם, מספרות, חנויות דיוטי פרי, חנויות מותג ומסחר אלקטרוני. מחקר וחדשנות, וצוות מחקר ייעודי המונה 3,870 אנשים, הם בליבת האסטרטגיה של לוריאל, והם פועלים על מנת לענות על שאיפות היופי בכל רחבי העולם. מחויבות לוריאל לחברה ולסביבה לשנת 2020 "Sharing Beauty With All" קובעת יעדים שאפתנים לפיתוח בר-קיימא לאורך שרשרת הערך של קבוצת לוריאל.

CERAVE – סרווה ג'ל מקציף לניקוי העור- לעור רגיל עד שמן צילום יחצ
CERAVE – סרווה – תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד צילום יחצ
CERAVE – סרווה -קרם לחות לעור יבש עד יבש מאוד צילום יחצ

למידע נוסף: www.loreal.co.il.