עמוד הבית » חנות כלי בית פותחת את שעריה בפניכם

חנות כלי בית פותחת את שעריה בפניכם

כלי בית

יש אנשים, אשר מגיעים לסף דלתה של חנות כלי בית, ופשוט "מאבדים את עצמם לדעת". משול הדבר לילד קטן שנחשף לחנות ממתקים, ונותנים לו את הבחירה החופשית של ממתקים. היש דבר יותר משגע מזה? ברור שיהיה לו ממש קשה לבחור, מכל המגוון הזה שבחנות. אותו הדבר קורה להמון צרכנים, אשר מגיעים אל חנות כלי בית. המנעד הרב של אביזרי וכלי מטבח הוא פשוט עצום. כאוס מוחלט. כל השפע של מחבתות, סירים, תבניות, כוסות וצלחות, וכיוצא בזאת, פשוט יכול לשגע אתכם. רגע לפני שאתם "מסתערים" על החנות לכלי בית, כדאי שתשאלו את עצמכם כמה שאלות מקדימות, כמו למשל – האם אתם באמת זקוקים לכלי המטבח ולאביזרים הללו, מה הצרכים האמתיים שלכם, כמה פעמים אתם מארחים בבית מדי חודש? וכיוצא בזאת. שאלות מכוונות אלו יסייעו לכם שלא לאבד את העשתונות בחנות לכלי הבית, ולהיות ממוקדי מטרה מראשית תהליך הקנייה. בענף כלי הבית קיים כלל אצבע, שמוסכם על דעת כולם, לפיו – בטרם קניית האביזרים לבית, יש לתעדף כלים למטבח, למשל, דו שימושיים של יצרן מוכר, וזאת על מנת שיתאפשר לכם לעשות שימוש בכלי ההגשה ובכלי הבישול בעודכם מארחים בבית משכנכם. יתר מוצרי החנות לכלי הבית יכולים להיות לא ממותגים, וכך תייצרו מיקס של כלי מטבח מקרמיקה, לדוגמה.

 

איזה כלים כדאי לרכוש דרך חנות כלי בית?

נשאלת השאלה – "איזה כלים כדאי לרכוש דרך חנות כלי בית"?, ובכן, נאמר לכם כי המוצרים הכי נקנים מחנות של כלי בית הם לרוב סירים, רוסטרים או מחבתות, דווקא מאלומיניום. כדאי שתרכשו תבניות, או לחלופין סירים, עם שתי ידיות, לשם נוחות מרבית, בתור כלי להגשת תבשילי בשר עם תוספות. אתם יכולים בחנות זאת אף לרכוש סכו"ם. כידוע לכל, סכו"ם הוא ממש כמו גרביים – מכניסים שניים למכונת הכביסה, ומוצאים את עצמכם, בתום פעולת מכונת הכביסה, עם גרב אחד בלבד ביד. ככה זה עובד עם סכו"ם. אתם מעטרים את שולחן האוכל לבני המשפחה, ועם פינוי שולחן האוכל, "נעלמים" להם חלקי סכו"ם, דווקא מהסט האהוב עליכם ביותר. אחד הדברים, שאסור לוותר עליהם, כאשר מגיעים לחנות לכלי בית, הוא רכישה של סט כלי אוכל. כמה פעמים התבאסתם מכך שנשבר לכם, כמו גם נאבד לכם חלק מהסט של כלי האוכל? בוודאי פעמים רבות. בחירה בסט לכלי אוכל חדש, תעשיר את הארסנל שלכם, ולא תדעו יותר עוגמת נפש מהי.

מה כדאי שתדעו על הסכינים של חנות כלי בית?

בנוגע לשאלה הרת הגורל – "מה כדאי שתדעו על הסכינים אשר נמכרים בצל קורותיה של חנות כלי בית"?, נדון כעת על סכינים. ולא סתם סכינים, כי אם סכיני השף, אחת החולשות הכי גדולות של כל טבח ממוצע. בבואכם לרכוש בחנות כלי הבית סכינים, כדוגמת סכיני השף, תבחרו דווקא את אלה עם ידית הפלסטיק, וזאת משום שהן מאוד פונקציונליות ומגשימות בכבוד את ייעודן. ומדוע חייבים דווקא סכיני שף? משום שאם ההתוודעות שלכם לסגולות של סכיני השף, תמגרו מהחיים שלכם כל נוכחות של סכינים רגילות. חוויית הבישול שלכם תעלה בעשרות מונים. מלה של שף.

כל מה שרציתם לדעת על סט כלי אוכל, והתביישתם לשאול

בעבר, כל זוג שנישא, קיבל סט כלי אוכל. מערכת של כלי אירוח והגשה ענקית, שהיוותה הכרח לניהול חיי זוגיות משותפים. כיום "הצטמצם" הסט של כלי האוכל, ואפשר להשיג אותו גם רק בשישה חלקים. יש בו ארבעה פריטים – צלוחיות קטנות למנה אחרונה, צלחות גדולות למנות עיקריות, קעריות לשם הגשת מרקים, וצלחות בינוניות לשם הגשה של מנות ראשונות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה