עמוד הבית » עור המחר מתחיל בלילה…

עור המחר מתחיל בלילה…

וישי סלואו אייג' קרם לילה מסכה מיכל רכיב אנטי אייג'ינג משיב חמצן לעור ומחדש אותו צילום מוטי פישביין
SLOW ÂGE משיב את החמצן לעור ומחדש את מראה העור

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, המתמחה במוצרי אנטי-אייג'ינג ולחות, מרחיבים את סדרת הטיפוח

Âge Slow סלואו אייג' ומשיקים: קרם לילה & מסכה – מתאים לכל סוגי העור ומותאם לגילאי 25-40

 מסכת הלילה תצטרף לסדרת הטיפוח סלואו אייג' הכוללת: תחליב יום להפחתת מראה סימני הגיל 25SPF במרקם קליל לעור רגיל עד מעורב, קרם יום להפחתת מראה סימני הגיל 30SPF במרקם עשיר לעור רגיל עד יבש, קרם עיניים לטיפול ממוקד בהפחתת מראה סימני הגיל

מעבדות וישי חיברו בין ,BAICALIN תמצית שורשים אנטי אוקסידנטית, לבין רכיב אנטי-אייג'ינג רסברטרול והמים הטרמליים של וישי, מרכיבים פעילים המסייעים להאטת הזדקנות וריפיון העור. הקרם מסייע בשיפור יכולת התחדשות שכבת ההגנה של העור ומעניק מראה עור חלק בין לילה. קרם/מסכת הלילה מגיע במרקם קרם ג'ל בגוון חום טבעי, הנספג מיד בפנים ואינו מכתים את הכרית. למרוח מדי לילה על עור הפנים בשימוש כקרם ופעם בשבוע בשימוש כמסכה.

9 שנות מחקר להבנת תהליכי הזדקנות העור

מעבדות וישי חקרו את ההשפעה המצטברת של הסביבה (זיהום אוויר, קרני UV), התחושות הפנימיות (לחץ, עייפות) וסגנון החיים על העור. מחקר זה הוביל לפיתוח SLOW AGE, סדרת טיפוח המתאימה לקצב החיים המהיר של ימינו ומסייעת בתיקון הופעת מראה סימני הגיל עם התפתחותם: מראה הקמטוטים הראשונים והקמטים, מראה כתמי עור  ותחושת אובדן נפח העור. באופן מיידי, העור מרגיש מוגן ומלא בלחות. יום אחר יום, מראה עור בריא, זוהר ומלא חיוניות מתגלה.

 שעות הלילה הן הזמן האידיאלי להגביר את מנגנוני ההגנה ולהכין את העור שלך ליום שלמחרת. למעשה, המיקרו-סירקולציה (מחזור הדם הנימי) של העור מתגבר באופן טבעי במהלך הלילה, ומסייע לפעפוע (דיפוזיה)

החמצן לתוך התאים. העור מתקן את עצמו, מתחדש וממלא את מנגנוני ההגנה נוגדי החמצון שלו כדי להיות מוכן טוב יותר להתמודד עם היום שלמחרת.

SLOW AGE לילה – הטבע לשרות פורמולה עוצמתית

  • רסברטרול טהור, תמצית בוטנית מופלאה – תמצית שורש יפני עם סגולות נוגדות חמצון רבות-עוצמה. הרסברטרול ידוע ומוערך ברפואה הסינית המסורתית.

בפורמולה של סלואו אייג' לילה שולבה תמצית טהורה וטבעית ליעילות מקסימלית. וכן, על היותו אחד מנוגדי החמצון היעילים ביותר, רסברטרול גם מסייע

     לנשימה התאית המעניקה חמצן לעור וכך מסייע למראה עור זוהר ובריא. בנוסף, רכיב זה מסייע לעור להילחם נגד ההשפעות של זיהום סביבתי.

  • שורש בייקלין [[Baicalin root: במשך 2,000 שנה, בייקלין הוא אחד מ-50 הצמחים העיקריים הנמצאים בשימוש ברפואה הסינית המסורתית וניחן בסגולות נוגדות-חמצון בולטות. עובד בסינרגיה עם רסברטרול.
  • ביפידוס נגזרת של רכיב פרוביוטי: ביפידוס הוא נגזרת פרוביוטית המתקבלת מתסיסה של חיידקי ביפידובקטריום לונגום [Bifidobacterium Longum], מסייע לחזק את שכבת ההגנה של העור, ובעל יתרונות מועילים בולטים: העור פחות פגיע לגורמים תוקפניים סביבתיים. הן היובש והן הרגישות פוחתים.
  • המים הטרמליים של וישי: המים הטרמליים, רכיב הליבה הפעיל בכל מוצרי וישי, עשירים ב-15 מינרלים טבעיים המחזקים את שכבת ההגנה של העור מפני מפגעים חיצוניים. למים הטרמליים האלה תכולת מינרלים מאוזנת, עשירה וייחודית.

קרם/מסכת לילה – כמו זריקת חמצן לעור

מתאפיין במראה יוצא דופן: צבע חום עז, אשר מזכיר את המרשמים שנרקחו בבתי המרקחת בעבר. המרקם הטרי מתמזג בקלות לתוך העור עם ניחוח צמחי. מסע לילי עדין עבור השבת החמצן לעור וחידוש המראה שלו!

התוצאה: העור מלא בלחות ובעל מראה זוהר. לילה אחר לילה, מסייע בחידוש העור בצורה טובה יותר והקמטוטים נראים מוחלקים. 

ההוכחה?

  • 30 דקות אחרי השימוש ⃰ – כמות מוגברת של חמצן שבה לעור.
  • אחרי לילה אחד של מנוחה – 92% מהנשים דיווחו שהעור שלהן מרגיש רך יותר, חלק יותר ונוח יותר למחרת בבוקר⃰⃰.⃰

⃰ מדידה של לחץ חלקי של חמצן על 24 נבדקות

⃰⃰ ⃰ הערכה עצמית של 52 נשים

שתי אפשרויות לשימוש :

  1. הירגעי ונוחי מהיום שעברת, ופנקי את עצמך עם שגרת היופי המרגיעה של סלואו אייג' לילה. התענגי על הניחוח הצמחי שלו והירדמי בעוד קרם הלחות שלנו משיב חמצן לעורך ומחדש אותו. כל לילה, העור מתקן את עצמו ומתכונן ליום המחרת.
  2. מרחי פעם או פעמיים בשבוע על עור הפנים שכבה דקה מהמסכה על עורך, השאירי למשך 10 דקות, ואז עסי את הפנים שלך עיסוי קצר. הסירי את שאריות המסכה עם צמר גפן טבול במים הטרמליים המינרליים של וישי. העור נותר רענן יותר, רך יותר וחלק יותר… בדיוק כמו אחרי שנת לילה טובה!

כל מוצרי הטיפוח של וישי מכילים את המים הטרמליים ממעיינות וישי, רכיב הליבה במוצרי המותג. המים עשירים ב- 15 מינרלים טבעיים המסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני מפגעים חיצוניים ובשמירה על מראה עור בריא.

 ההבטחות של VICHY

  • המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש.
  • המוצרים אינם מכילים פראבן.
  • יעילות מוכחת בבדיקות קליניות.
  • ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית.
  • המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסופר פארם און-ליין ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800

מחיר מומלץ לצרכן: 189 ₪, תכולה: 50 מ"ל

http://www.vichy.co.il/pharmacies-vichy/all-areas/sl.aspx?source=footer