עמוד הבית » קרם לחות משלב את פרח הקלנדולה

קרם לחות משלב את פרח הקלנדולה

מותג הטיפוח קיל'ס משיק קרם לחות על בסיס מים קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנד.. צילום יחצ חול
Kiehl’s מותג הטיפוח הניו- יורקי משיק חדשנות: קרם לחות קלנדולה על בסיס מים מועשר בסרום מזין מרענן ומתאימה לכל סוגי העור.Calendula SERRUM – INFUSED WATER CREAM קרם הלחות משלב את פרח הקלנדולה הידוע בסגולותיו נטול פראבן וחומרי צבע.
  • קרם הלחות בפורמולה חדשנית שומרת את הלחות בשכבות העור העליונות ונותנת מענה ב"התייבשות הקשורה לגיל". הקרם נטול פראבן וחומרי צבע.

"אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו אוהבות את הקלנדולה, ולכן הכימאים של קיל'ס פיתחו פורמולה של קרם המבוסס על מים ומכיל את המרכיב האייקוני של קיל'ס ולקחו אותו לשלב הבא ע"י מילויו בסרום קלנדולה, המעניק את היעילות של עלי כותרת קלנדולה במרקם חדש" רוברטה וייס, מנהלת חדשנות מוצרית בקיל'ס.

  •      עבודה, מזג האוויר, מצבי לחץ ומתח, חוסר שינה, וגורמים אחרים יכולים לגרום לעור להיראות ולהרגיש
  •      יבש,  מחוספס, ומתוח מידי, קרם לחות המבוסס על מים, סרום ופרח הקלנדולה, משקם את העור, מרענן,     ממריץ ומלחח את כל סוגי העור.
  •  קרם הלחות מכיל עלי כותרת של פרח קלנדולה הנקטפים ידנית, מידי שנה בחודש אוגוסט בשמש מלאה. פרח הקלנדולה, גדל ומעובד ללא חומרי הדברה ונקטף ידנית בשלמותו. על מנת לשמור על עדינותו של הפרח, וכדי לשמור על שלמותו של כל עלה כותרת, עלי הכותרת ממוינים ידנית ומיובשים בשמש באוויר הפתוח, ללא תהליך עיבוד נוסף או חום מלאכותי.
  •  השירות בחנויות קיל'ס בישראל בכל הסניפים בעולם, כולל אבחון וייעוץ אישי על ידי יועצי הטיפוח של המותג שעברו הכשרה בינלאומית מקיפה.

פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl’s (“Try before you buy”) "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות.

 הכימאים של מעבדות קיל'ס ממשיכים לרתום את התכונות העדינות והמרגיעות של קלנדולה עם השקתו של קרם הלחות Calendula Serum-Infused Water C– קרם לחות על בסיס מים, קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנדולה ream שהופך לפרץ מרענן של לחות מצננת עם מריחתו על העור.

מותג הטיפוח קיל'ס משיק קרם לחות על בסיס מים קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנדולה
צילום יחצ חול

מעבדות קיל'ס הציגו בפעם הראשונה ללקוחות שלהם את עלי הכותרת של קלנדולה (ציפורני חתול) בשנות ה-60 עם השקתם של מי הפנים Calendula Herbal Extract Toner, כיום מי הפנים הנמכרים ביותר של קיל'ס ברחבי העולם. מאז, הכימאים של קיל'ס המשיכו לרתום את היתרונות המועילים של קלנדולה, יעילות שנבדקה והוכחה לאורך השנים, בהשקתם של Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash קלנדולה – תרחיץ מקציף לניקוי עמוק של הפנים בשנת 2014, ושל Calendula & Aloe Soothing Hydrating Mask קלנדולה ואלוורה – מסכת לחות במרקם ג'ל מרגיע בשנת 2017, אשר הפכו מידית למוצר מועדף בקרב הלקוחות בשל הסגולות המרגיעות והמרעננות שלהם על העור.

מותג הטיפוח קיל'ס משיק קרם לחות על בסיס מים קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנדולה
צילום יחצ חול

עתה, קיל'ס מקדמים בברכה תוספת ייחודית למשפחת הקלנדולה,Calendula Serum-Infused Water Cream קרם לחות המבוסס על מים ומועשר בסרום קלנדולה.

הפורמולה פותחה ספציפית עבור כל סוגי העור, כולל עור רגיש, הקרם מותיר את העור מלוחח, חיוני ורענן, ובכך מהווה תוספת מהירה ופשוטה לכל שגרה של טיפוח העור.

קרם הלחות מכיל עלי כותרת של קלנדולה אשר נקטפים ידנית, מידי שנה בחודש אוגוסט בשמש מלאה. פרח הקלנדולה, גדל ומעובד ללא חומרי הדברה ונקטף ידנית בשלמותו.

מבנה ייחודי של פורמולה מועשרת בסרום, מקורו בארצות הים התיכון, קלנדולה ידוע בסגולותיו המרגיעות את העור, ובמשך מאות שנים הוא נחשב בין צמחי המרפא הטובים ביותר בגישה ההוליסטית איורוודה וברפואה הסינית המסורתית. הפורמולה של קיל'ס בנויה בהרכב ייחודי על מנת "לשכן" את המרכיבים המרוכזים של הסרום קלנדולה בתוך פאזת מים. מיד עם מריחת הקרם, עירוי הסרום משתנה ומעניק מאות עלי כותרת של קלנדולה זעירים ביותר, שנטחנו עד דק, ותמצית קלנדולה היישר לתוך העור.

עלי כותרת זעירים ביותר של קלנדולה

לפני שמוסיפים את מלוא עלי הכותרת של הקלנדולה לפורמולה על מנת לעבד אותם, הם "מושרים" תחילה בטמפרטורה גבוהה במשך 10 דקות בדיוק כדי לאפשר שחרור מקסימלי של הסגולות מרגיעות העור של עלי הכותרת. אחרי שהרכיבים השתחררו, מלוא עלי הכותרת מתווספים לפורמולה לערבוב. בשלב הערבוב, עלי הכותרת נטחנים למאות עלי כותרת מיקרוניים – אשר נראים רק תחת מיקרוסקופ.

נוסף על הבחירה בניסוח פורמולה עם המרכיב זה ובהשראת ההיסטוריה העשירה שלו, הכימאים של קיל'ס החליטו לחקור ולסייע להוכיח את המדע שמאחורי פרח הקלנדולה על מנת לאמת ולתקף את הסגולות היעילות שלו. הכימאים זיהו נוכחות של 5 רכיבים צמחיים מרכזיים מפחיתי גירוי בעלי הכותרת של הקלנדולה.

קיל'ס בדקו את הפורמולה של הקרם לחות ומצאו יתרונות מועילים רבים ב-Calendula Serum-Infused Water Cream.

מיד עם מריחת הקרם על העור, הפורמולה הקלילה של הקרם המבוסס על מים משחררת פרץ של לחות מרגיעה ומתמשכת לאורך זמן, ומותירה את העור בתחושה רכה ובגימור מלא לחות רענן וקורן. הפורמולה מעניקה הקלה מידית מתחושת אי הנוחות בעור. בנוסף, היא מסייעת לחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור, מאחר שהיא עוזרת להפחית את סימני ההזדקנות המוקדמים המתרחשים כאשר המחסום העורי נפגע מגורמי גירוי סביבתיים. עם שימוש מתמשך, הפורמולה מפחיתה באופן ברור וגלוי לעין גם את האדמומיות.

מותג הטיפוח קיל'ס משיק קרם לחות על בסיס מים קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנדולה
צילום יחצ חול

בדיקות קליניות[1] הוכיחו שהקרם על בסיס מים אשר גדוש בסרום:

  • משפר את המראה של קמטוטים יבשים
  • גורם למרקם העור להיראות ולהרגיש חלק יותר
  • מגביר את זוהר העור ואת גמישותו

 

תוך שבוע אחד בלבד[2]: אסיה ומדינות האוקיינוס השקט בלבד

  • 98% מהמשתתפות חושבות שהעור שלהן מרגיש יותר נוח
  • 98% מהמשתתפות מרגישות הפחתה במראה האדמומיות
  • 96% מהמשתתפות חושבות שגוון העור שלהן נראה אחיד
  • 96% מהמשתתפות חושבות שהעור שלהן מרגיש חלק ורך
  • 94% מהמשתתפות מרגישות שהעור שלהן נראה זוהר וקורן

 

תוך שבוע אחד בלבד[3] הפורמולה: האיחוד האירופי בלבד

  • מסייעת להגביר את הזוהר באופן ברור, הניכר לעין
  • מסייעת לאחד את המראה של גוון העור
  • משפרת את מרקם העור
  • מעניקה לעור תחושה של נוחות

תכולה: 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 219 ש"ח

תכולה: 100 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 339 ש"ח

 

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק , האינסטגרם ובסניפי הרשת:

https://www.instagram.com/kiehlsisrael/

https://www.facebook.com/KiehlsIsrael/?ref=br_rs

חנויות Kiehl's:

 קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677

דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417

TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377

עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400

קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074

 [1] תוצאות אחרי שבוע אחד, מתבססות על מחקר קליני של 4 שבועות ומחקר פרצפציה {תפיסה ותחושה} של נסייניות

[2] תוצאות אחרי שבוע אחד, מתבססות על מחקר קליני של 4 שבועות ומחקר פרצפציה {תפיסה ותחושה} של נסייניות

[3] תוצאות אחרי שבוע אחד, מתבססות על מחקר קליני של 4 שבועות ומחקר פרצפציה {תפיסה ותחושה} של נסייניות

הוספת תגובה

הוספת תגובה