עמוד הבית » קרם עיניים עוצמתי, המעניק לחות ומראה קורן

קרם עיניים עוצמתי, המעניק לחות ומראה קורן

מותג הטיפוח קילס קרם עיניים המשלב פרו רטינול תמצית זרעי ענבים וויטמין סי צילום חול
משלב מרכיבים יעילים לתוצאות מידיות וארוכות, המבוסס על פורמולה המשלבת פרו-רטינול, תמצית זרעי ענבים, ו-ויטמין C, המעניקים בוסט של לחות, החלקה ושיפור בבהירות העור מיד לאחר השימוש ולאורך זמן.

הזדקנות אזור העיניים משפיעה על מתאר העין כולו – עם הופעת קמטוטים וקמטים, כהויות ונפיחות. לאחר שנים של מחקר, אנו שמחים להציג את החדשנות העדכנית ביותר – טיפול רב עוצמה לעיניים, אשר מסייע בהפחתת כהויות, נפיחות ומראה הקמטוטים.

 Kiehl’s Since 1851 מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח העור והשיער, שבסיסו בניו-יורק, משיק בישראל את  Youth Dose Eye Treatment – קרם עיניים, שפותח במיוחד כדי לתת מענה מהיר ולסייע בהפחתת הקמטוטים, הכהויות והיובש סביב העיניים.

אנו חיים כיום בעולם של סיפוק מיידי ביחס לכל דבר כמעט. בתעשיית טיפוח העור, הצרכנים מחפשים עוד ועוד מוצרים עם יתרונות מועילים הנראים לעין באופן מיידי ופועלים גם לטווח ארוך. אתגר זה הוא שדחף את הכימאים במעבדות קיל'ס לפתח פורמולה חדשנית אשר משיגה את שני הדברים האלה גם יחד.

נוסף על כך, ובלי ספק, העיניים שלנו הן שמראות ראשונות את הגיל שלנו – זו הסיבה שהחלטנו להתייחס במיוחד לאזור העדין הזה עם טכנולוגיה המעניקה יתרונות מועילים, הן מידיים והן לטווח הארוך.

העור באזור העיניים חלק יותר וגוון העור בהיר יותר , הפורמולה כוללת שילוב של אבקות הפועלות כדי לשקף ולפזר את האור, ויוצרות מראה טבעי, מואר ומרוכך על העור.

כבר מהשימוש הראשון ניכר שיפור בבהירות גוון העור ומתקבל מראה עיניים חלק וקורן, ובשימוש ממושך ניכר שיפור משמעותי בהפחתה של כהויות, נפיחות ומראה קמטוטים וקמטים למראה עור עיניים צעיר ורענן יותר.

שילוב של מרכיבים יעילים לתוצאות מיידיות ולטווח ארוך, הפורמולה כוללת שילוב עוצמתי של תמצית זרעי ענבים, פרו-רטינול ו-ויטמין C, אשר יחדיו מסייעים להעניק יתרונות מועילים של לחות, ומראה קורן וחלק יותר לאזור העיניים מיד לאחר השימוש ולאורך זמן.

פרו-רטינול נגזרת של רטינול (ויטמין A). באופן טבעי, עור בריא אוגר ויטמין A בצורה של פרו-רטינול[1] לשימוש מאוחר יותר, וממיר אותו לויטמין A כאשר הוא מתדלדל הודות להזדקנות העור כתוצאה מחשיפה לשמש ו/או הזדקנות כרונולוגית[2].

בפורמולה, פרו-רטינול משפר את התכונות המכניות סביב אזור העין, מסייע למראה עור חלק יותר ובהפחתת קמטוטים. הוא גם נחוץ "לחיזוק" העור

תמצית זרעי ענבים אדומים, ענבים ידועים בתכולה משמעותית של פוליפנולים, הידועים כנוגדי חמצון יעילים. ענבים הם בין הפירות עם המקור העשיר ביותר של פוליפנולים, כשהתכולה הפנולית הזו מצויה בעיקר בקליפה ובזרעים[3]. בפורמולה, תמצית זרעי ענבים אדומים ממריצה ומגבירה את בהירות העור על מנת למזער את הופעת הכהויות סביב העיניים.

ויטמין C חומצה אסקרובית היא נוגד החמצון העיקרי שהוא מסיס במים ולא אנזימטי של הגוף[4], נוגד חמצון המצוי בשפע הרב ביותר בעור[5]. בפורמולה, עם יתרונות נוגדי חמצון, צורה זו של ויטמין C מסייעת להגביר את הסינתזה של ליפידים אפידרמליים מסוימים, ודבר זה משפר את מרקם העור.

הוראות שימוש : לשימוש מידי בוקר וערב. יש להספיג את הקרם בעור בטפיחות קלות מסביב לעין. לשימוש מתחת למייק אפ או לבד. יש להימנע ממגע בעיניים.

צילום יחצ

בדיקה קלינית ובדיקת נסייניות

מיד לאחר השימוש ואחרי שבועיים, Youth Dose Eye Treatment הוכיח קלינית[6] את השיפורים הבאים בעור מתחת לעיניים.

[1] Vahlquist A. Vitamin A in human skin: I. Detection and identification of retinoids in normal epidermis. J Invest Dermatol 79:89-93, 1982.

[2] Fu PP, Xia Q, Boudreau MD, Howard PC, Tolleson WH, Wamer WG. Physiological role of retinyl palmitate in the skin. Vitam Horm. 75:223-56, 2007.

[3] Soto, M., Falqué, E., & Domínguez, H. (2015). Relevance of Natural Phenolics from Grape and Derivative Products in the Formulation of Cosmetics. Cosmetics, 2(3), 259-276.

[4] Colven, R. M., & Pinnell, S. R. (1996). Topical vitamin C in aging. Clinics in Dermatology, 14(2), 227-234.

[5] Frei, B., England, L., & Ames, B. N. (1989). Ascorbate is an outstanding antioxidant in human blood plasma. Proceedings of the National Academy of Sciences, 86(16), 6377-6381.

[6]  N=54, נשים, בנות 55-30. פתוח לכל המוצאים האתניים ולכל סוגי העור. עם חומרה קלה עד בינונית של התכונות הבאות כפי שנקבע על ידי המומחה להערכה קלינית; שקיות מתחת לעיניים, עיגולים שחורים עקב זרימת דם לקויה, עמימות מתחת לעיניים, קמטוטים/קמטים מתחת לעיניים, קמטי צחוק {קמטי רגלי עורב} / קמטים, מרקם מחוספס מתחת לעיניים, עור מחוספס באזור של קמטי הצחוק, חוסר מיצוק באזור מתחת לעיניים, חוסר מיצוק באזור של קמטי הצחוק

בדיקת נסייניות[1]

הנסייניות מסכימות על היתרונות המועילים של המוצר על העור לטווח ארוך

 תוצאות על העור אחרי שבועיים של שימוש במוצר:

  • 93% האזור מתחת לעיניים מרגיש חלק יותר
  • 82% האזור מתחת לעיניים נראה חלק יותר
  • 80% האזור מתחת לעיניים נראה בהיר יותר

 תוצאות על העור אחרי 8 שבועות של שימוש במוצר:

  • 85% הפחתה במראה הקמטוטים באזור מתחת לעיניים
  • 83% הפחתה במראה העיגולים השחורים באזור מתחת לעיניים
  • 85% הפחתה במראה השקיות באזור מתחת לעיניים
  • 83% האזור מתחת לעיניים נראה צעיר, כמו שבו אליו נעוריו מחדש

 תכולה: 15 מ"ל, מחיר לצרכן :  189 ₪

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק , האינסטגרם ובסניפי הרשת:

https://www.instagram.com/kiehlsisrael/

https://www.facebook.com/KiehlsIsrael/?ref=br_rs

חנויות Kiehl's:

קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677

דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417

TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377

עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400

קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074

[1]  פאנל נסייניות – 54 נשים בנות 55-30, פתוח לכל המוצאים האתניים ולכל סוגי העור

הוספת תגובה

הוספת תגובה