עמוד הבית » סדרת האנטי אייג'ינג לשמירה על עור בריא וצעיר

סדרת האנטי אייג'ינג לשמירה על עור בריא וצעיר

צילום : יח"צ
חמאת גוף בניחוח סחלבים וקרם ידיים בניחוח וניל טרופי המכילים רכיבים שהוכחו כמסייעים בהאטת הזדקנות העור

דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור  ומשיק שני מוצרי אנטי אייג'ינג נוספים המסייעים בהאטת הזדקנות העור, בשמירה על חיוניות העור ובטיפול בסימני הזמן. המוצרים החדשים, חמאת גוף וקרם ידיים, מצטרפים לתחליב הרחצה אנטי אייג'ינג ותחליב גוף אנטי אייג'ינג שכבר קיימים בסדרה.

 המוצרים החדשים מכילים שילוב ייחודי של חומרים שהוכחו כמסייעים בהאטת הזדקנות העור: חומצה היאלרונית, המעניקה הזנה ולחות אינטנסיבית, פפטידים המסייעים בחידוש ומיצוק העור ובהפחתת עומק הקמטים הנראים לעין ותאי גזע ממקור צמחי, המסייעים בהתחדשות העור ומעניקים מראה עור צעיר ובריא.

 לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "פיתוח המוצרים החדשים נולד מהתובנה כי הצרכניות היום לא מסתפקות בחוויה של ניחוחות ומרקמים בלבד, גם כשמדובר במוצרים יום יומיים לטיפוח הגוף כדוגמת תחליבי רחצה ותחליבי גוף. הצרכניות מחפשות לשמר את מראה העור הצעיר והבריא, לשמור על חיוניותו, מראהו החלק ומגעו הרך והנעים ולטפל מגיל צעיר ככל שניתן בסימני הזמן המופיעים על פני העור. לכן פיתחנו בדוקטור עור מוצרים ייחודיים, המסתמכים על המומחיות והידע שלנו, המשלבים רכיבים שהוכחו כמסייעים בהאטת הזדקנות העור וטיפול בסימני הזמן".

מוצרי הסדרה החדשים:

חמאת גוף אנטי אייג'ינג- חמאת הגוף של דוקטור עור מעניקה הזנה ולחות אינטנסיבית לעור הגוף, תורמת למיצוק העור ומעניקה תחושה נעימה, חיונית וחלקה לאחר הרחצה. חמאת הגוף בניחוח סחלבים, ללא פראבנים, פרי פיתוח של רופאי עור.

מחיר מומלץ לצרכן: 32.90 שקלים ל- 250 מ"ל.

קרם ידיים אנטי אייג'ינג- המעניק לעור הידיים לחות מיידית ומסייע בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. הקרם נספג במהירות, מזין את העור, מעניק לו תחושת רכות וחיוניות ומסייע להגנה מפני נזקי הגיל והסביבה. קרם הידיים בניחוח וניל טרופי, ללא פראבנים. פרי פיתוח של רופאי עור.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקלים ל- 100 מ"ל.

ניתן להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם.

 

             צילום : יח"צ