עמוד הבית » תחליב גוף מסדרת ליפיקאר להפחתת תחושות היובש בעור

תחליב גוף מסדרת ליפיקאר להפחתת תחושות היובש בעור

צילום יחצ חול
מותג טיפוח העור המומלץ ביותר ע"י רופאי עור בעולם מציע לעונת הקיץ והיובש

עור יבש הוא בעיה משמעותית במיוחד בתקופת הקיץ. החום מייבש יותר את העור וגורם לו להיראות עייף ולא חיוני, ושילוב החום והלחות מתבטאים בבקיעי עור. שמנים טבעיים מסייעים לטיפול יעיל ביובש העור, ומונעים גרודים, הופעת קשקשים וסדקים. עור יבש יכול לגרום להרגשת עקצוץ, להרגשה של "עור מתוח",

לאי נוחות ולעתים לגירוד.

עור יבש הוא לא רק בעיה קוסמטית, כשהעור שלנו יבש הוא רגיש יותר וזאת מכיוון שהשכבה ההגנתית של השומן הולכת ומצטמצמת.

במצב זה העור חשוף יותר לפגיעה של חלקיקי אבק ולחדירה של חומרי הסביבה אל השכבות העמוקות יותר שלו.

חדירה זו גורמת לגרד טורדני, לתגובות אלרגיות שונות והתפרצויות של מחלות רדומות קיימות אבל גם להתפרצות של מחלות עור חדשות. וככל שאנחנו מתבגרים, העור שלנו הופך רגיש יותר ויותר.

המחלה הבולטת ביותר הגורמת ליובש היא דלקת עור אטופית. או "אסתמה של העור" היא מצב דלקתי כרוני המופיע בעיקר בילדים. בחולים עם דלקת זו

קיים חסר יחסי של שומנים בשכבה העליונה של העור. הסימנים העיקריים של דלקת עור אטופית הם: עור יבש, אקזמה (דרמטיטיס) וגרד עז. הגרד הוא הסממן העיקרי של דלקת עור אטופית והטיפול בו חשוב ביותר.

מעבדות מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה, המוביל בעולם  מציע בימים אלו, פתרון ליובש בעור, תחליב גוף מסדרת ליפיקאר להפחתת תחושות היובש בעור. מתאים לילדים ומבוגרים. תחליב הגוף  מסייע לחידוש הליפידים (שומנים) בעור עם יעילות מוכחת של עד 48 שעות. מתאים לעור רגיש ויבש. ואינו מכיל פארבנים.  ומכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה.

מחיר מומלץ לצרכן: 148 ₪, תכולה: 400 מ"ל        

 עוד מוצרים בסדרת ליפקאר:

ליפיקאר סינדט AP+  קרם רחצה עדין במיוחד לגוף, בעל פורמולה מועשרת בחמאת שיאה וניאצינמיד, בשילוב עם אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד. ללא סבון, ללא בושם, ללא פארבן. נבדק על עור רגיש גם בישראל, היפואלרגי. מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות.

תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 104 ₪

תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪

 ליפיקאר באום AP+ קרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית – מסייע לרווח את תדירות מקרי היובש הקיצוני, האדמומיות, גירויים ותחושת אי-הנוחות בעור- ע"י השבת האיזון למיקרוביום. להרגעה מיידית ושיקום העור לאורך זמן. מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. פורמולה מרוכזת עם כמות מופחתת של רכיבים, שנבחרו בקפידה עקב יעילותם ובטיחותם. מכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי-אוקסידנטית על העור.

תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 155 ₪

תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114 ₪

 ליפיקאר סטיק AP+ פורמולה מתקדמת מרגיעה מיידית של העור מגורה ותחושת אי נוחות,הפורמולה מכילה Madecassoside המסייע בהרגעת העור, חמאת שיאה הידועה כמחדשת את הליפידים, ואבץ גלוקונאט, נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי על עור שהוא 100% רגיש, גם בישראל, מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. בעל פורמולה בעלת סבילות גבוהה, בטוחה לשימוש לפנים ולגוף. בפורמט סטיק בגודל המתאים לנשיאה בכיס: ניתן לשימוש בכל זמן, בכל מקום, וע"י כל אחד ואחת (בכל הגילאים). מיועד לעור יבש במיוחד מתאים באופן מושלם למריחה מדויקת על העור החשוף. נבדק על ילדים ומבוגרים ונמצא מתאים לכל המשפחה. בנוסף, ניתן להשתמש בו גם בפנים והגוף.

תכולה: 15מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪

שמן ניקוי ורחצה לגוף ליפיקאר שמן, בעל מרקם קליל שאינו מותיר תחושה שמנונית וכבדה, השמן נספג בעור במהירות ומתאים לשימוש יומיומי. ניחוח עדין ורענן מעניק שגרת טיפוח מהנה ויעילה לצד תחושת פינוק.עם רכיבי ניקוי שנבחרו לסבילות אופטימלית. pH פיזיולוגי. ללא סבון. ללא אלכוהול. ללא חומרי צבע. ללא פראבן.  מכיל ניאצינאמיד לסיוע בשיקום שכבת המגן החיצונית של העור ולסיוע בהרגעת תחושת המתיחה של העור.מכיל חמאת שיאה להשבה אינטנסיבית של הליפידים לעור יבש ומגורה. מתאים לתינוקות, לילדים ולמבוגרים.

תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114 ₪

לה רוש פוזה המוביל בשיקום וריפוי העור מאז 1974!

במשך למעלה מ–25 שנים מעבדות המחקר והפיתוח של המותג לה רוש-פוזה, מתמחות בטיפול עור ניזוק ושמות דגש גם על עור רגיש בעל צרכים מיוחדים.

באמנה שנכתבה ביום הקמת המותג, מובטחות פורמולות בעלות סבילות גבוהה ומגוון מיוחד של מרקמים הנמצאים בלב סיפור ההצלחה הבינלאומי של המותג, ומסמלים יותר מכל את מחויבות לה רוש פוזה יותר לשיפור איכות החיים לבעלי עור רגיש.

הצטרפו אלינו לקהילת לה רוש-פוזה:

 לפרטים נוספים ושירות לקוחות 09-7735556

 אמנת הבטיחות של מוצרי לה רוש-פוזה

היפואלרגני

ריכוז גבוה של חומרים פעילים נבחרים.

מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי אוקסידנטית על העור.

יעילות מוכחת בתנאי שימוש אמיתיים.

מרכיבים וחומרי ריח בכמות המינימלית ההכרחית

אריזה הממזערת את הסיכון לזיהום חיידקי

תאריך תפוגה מצוין על גבי כל המוצרים

הוספת תגובה

הוספת תגובה