עמוד הבית » תיקים בינלאומי TUMI בקולקצית 2019/2020

תיקים בינלאומי TUMI בקולקצית 2019/2020

מזוודה פרחונית ושחורה צילום יחצ חול TUMI
קולקציית סתיו-חורף 2019/2020 של מותג התיקים הבינלאומי ,TUMI יושק השבוע בחנויות הרשת בישראל. הקולקציה החדשה נוצרה מתוך רצון להבין טוב יותר את צרכיהם השונים של לקוחות המותג, בכל הקשור לנסיעות ולאורח חיים.

הקולקציה החדשה מעודכנת ומורכבת ממגוון תיקי גב וצד, פאוצ'ים, מזוודות, ארנקים, תיקי עסקים ומעילים, ומאגדת בתוכה את כל מה ש  TUMI מסמלת: עיצוב, חדשנות, הנדסת אנוש ופונקציונליות.  התוצאה:  עיצוב נקי ואסתטי ביותר, דגשים אופנתיים ועכשוויים, וקו המתיישר עם אורחות החיים המשתנים ומשלב טכנולוגיה וידע שנצברו במשך עשורים.

בגזרת הנשים, הוסיף המותג מגוון רחב של דגמים טרנדיים וצבעוניים, אך יחד עם זאת שמר על הפונקציונליות, האיכות הבלתי מתפשרת והעמידות. בין הפריטים ניתן למצוא: תיקים בגודל מוקטן ודו- שימושיים,  סדרת מוצרים עם דפוס פרחוני במגוון צבעים, בניהם דפוסי קולאז' וגובלן, צבעי שזיף, פטל וכחול מיוחדים. הצבעוניות מותאמת לטרנדים העכשוויים והמובילים בעולם.

הטרנד הבולט  בגזרת הגברים  היא סדרת מוצרים ב צבעי הסוואה שנוצרה בדמות קווים הלקוחים מצבאות שונים, כמו:  דפוס צבאי הסוואה בגוונים כחול- אפור- שחור, צעיר ובועט. מוצרי הסדרה עשויים מניילון בליסטי ששומר על איכות ועמידות בלתי מתפשרים לאורך זמן.

ועכשיו בחנויות TUMI ניתן לבצע פרסונליזציה של רוב מוצרי המותג: הטבעת ראשי תיבות או שם (עד 4 אותיות) על גבי פאץ'. הפאצ'ים מוצעים ב-10 גוונים שונים ומשדרגים כל מזוודה או תיק. כמו כן, טומי מציעה מגוון רחב של מוצרי פרסונליזציה שניתן לרכוש ולהוסיף על גבי המוצרים, בצבעים וההדפסים שונים.

צילום יחצ חול TUMI
צילום יחצ חול TUMI
צילום יחצ חול TUMI

מחירים לצרכן: תיקי גב החל מ1365 ₪, תיקי צד החל מ900 ₪, פאוצים החל מ 900 ₪,

מזוודות החל מ 2055 ₪.

 ניתן להשיג: בחנות הדגל בקניון רמת אביב ובגרנד קניון חיפה

הוספת תגובה

הוספת תגובה