אמש בתל אביב, התכנסו בכירי תעשיית האלכוהול והקולינריה לחגוג את החיבור המפתיע בין המסורת הסקוטית העתיקה לבין תרבות הבידור העכשווית. האירוע, בהפקת קבוצת בלוסטון של גיא בסר ושי מור-יוסף, הפך למפגן מרשים של חדשנות וסטייל. הקוקטיילים המיוחדים שנוצרו לאירוע שיקפו את האופי הייחודי של בלאק לייבל תערובת מדויקת של ניחוחות מעושנים ופירותיים, שהתחברה בטבעיות לנרטיב המתוח של הסדרה. צוות הברמנים יצר פיוז'ן מרתק בין הטעמים הקלאסיים של הוויסקי לבין אלמנטים עכשוויים ומפתיעים.

האורחים, ביניהם המשפיענים משה קורסיה, נדיר אליהו וגיא איתן, נצפו מסתובבים עם בדג'ים מעוצבים בהשראת הסדרה, מתמודדים עם אתגרים במתחמים האינטראקטיביים ומתענגים על החוויה הקולינרית העשירה. המהלך השיווקי הנועז הזה מדגים כיצד מותג בן מאתיים שנה יכול לשמור על הקלאסיות והאיכות שמזוהות עמו, ובו זמנית להתחבר לקהלים חדשים דרך תוכן עכשווי ורלוונטי. ההשקה בישראל, כאחת המדינות הנבחרות למהדורה המוגבלת, מסמנת את ההערכה הגוברת של המותג העולמי לשוק המקומי המתוחכם.

המהדורה המיוחדת של ג'וני ווקר בלאק לייבל בגרסת "משחקי הדיונון" תהיה זמינה בחנויות נבחרות, ומבטיחה להיות פריט אספנות מבוקש המשלב מסורת עם חדשנו
הוספת תגובה