עמוד הבית » הקסם שבקריסטלים- תערוכה מרהיבה שמשלבת את היופי של הטבע עם האמן חן וינקלר

הקסם שבקריסטלים- תערוכה מרהיבה שמשלבת את היופי של הטבע עם האמן חן וינקלר

חן וינקלר, צילום: אשד וינקלר
ביום חמישי (21.09)נפתחה גלריה חדשה של האמן הרב תחומי חן וינקל אשר הציג את יצירותיו המדהימות של מגוון רחב מהעולם של קריסטלים לצד מנדלות.

קריסטלים הינם פסיפס מרהיב של אנרגיה ויופי בעולם הטבע כך יצירותיו של האמן וינקלר נראים לעין. קריסטלים הם לא רק אבנים הנוצרות מהטבע מהטבע, אלא תופעה מדהימה של אנרגיה וצבעים, איזון הגוף, רוחניות , ניקוי ואף ריפוי. הם משקפים את עושרו של הטבע ומצטיינים ביופי מרהיב אין סופי. הקריסטלים בעלי תכונות אנרגטיות והתועלות חיוביות בשימוש בהם.

האמן וינקלר יוצר מנדלות בשילוב אבני קריסטלים כאמור, מדובר על אמנות מסורתית המקורה במסורת ההינדואית, משתלבת באופן מרהיב עם עולם הקריסטלים ויוצרת יצירות מדהימות שמשלבות את היופי הטבעי והטכניקה המדויקת של ציור פרטים מורכבים. מנדלות הינן עיצובים גיאומטריים מורכבים ,בעלי ערך משמעותי בתחומי האמנות, הרוחניות, הריפוי וגילוי עצמי. יצירות שובות לב אלה שימשו במשך מאות שנים כמוקד למדיטציה וגילוי עצמי, המסמלות את המרדף אחר שלווה פנימית.

צילום: אשד וינקלר

וינקל יצר עולם מרהיב של מנדלות מקריסטלים מדובר על יצירתיות המשלבות בין האמנות האבסטרקטית של מנדלות לבין מראה הקריסטלים המדהימים. בעוד שמנדלות מייצגות סימטריה, איזון והתמדה, הקריסטלים הם כמו פסלים טבעיים המשקפים את יופי של הטבע.

בהודו העתיקה, המנדלות שימשו בפרקטיקות הינדיות ובודהיסטיות כייצוג של היקום ואת היחסים המורכבים בין היקום לבין הפרט. עם הזמן, הרעיון של רפואת מנדלות התפשט לתרבויות שונות, כגון מסורות אינדיאניות, טיבטיות וקלטיות, שם הן הפכו לסמל של הרמוניה, איזון וריפוי. כל תרבות החדירה לעיצובים אלה סמליות ופרשנות ייחודיות משלה, והפכה את מנדלות הרפואה לצורת אמנות מגוונת ומרתקת.

צילום: אשד וינקלר

שילוב קריסטלים במנדלות, כפי שניתן לראות בעבודותיו של וינקלר. הוא מציע גישה חדשנית לצורת האמנות העתיקה, המאחדת את האנרגיות העוצמתיות של קריסטלים עם הסמליות הרוחנית והאמנותית של מנדלות מעין פיוז'ן. על ידי יצירה ומדיטציה עם מנדלות קריסטל, אנשים יכולים לגשת לרמות עמוקות יותר של ריפוי, צמיחה ומודעות עצמית, ולהעשיר את המסע הרוחני שלהם.

צילום: אשד וינקלר

בתערוכה זו, פרי יצירתו של האמן הרב תחומי חן וינקלר, מובאות בפני הצופה מבחר יצירות אמנות המשלבות בין מנדלות ובין קריסטלים. מתוך נסיעותיו הרבות ברחבי העולם וגילוי קריסטלים מיוחדים. הוא  חוזר בכל פעם מחדש עם השראה ותובנה עמוקה על מהות החיים והדרך לפצח את סוד האושר והשלמות הפנימיים.

צילום: אשד וינקלר

הכניסה חופשית

שעות ביקור בתערוכה : ימים א-ה 10:00-19:00

יום שישי : 10:00-16:00, שבת 10:00-19:00

נעילה 28.10.2023

אתר הגלריה :
https://winkler-jewelry.com/
הגלריה בפייסבוק :
https://www.facebook.com/winklercrystaljewelry
הגלריה באינסטגרם :
chen_winkler_jewelry_art