עמוד הבית » הצגת הפרעת הקשב והריכוז חוזרת

הצגת הפרעת הקשב והריכוז חוזרת

מה אתם רוצים מהילד צילום אמיר זלצר
אין טיימינג יותר מתאים מתחילת שנת הלימודים לסבב נוסף של ההצגה' מה אתם רוצים מהילד' קומדיה שחורה בטעם חמוץ מתוק על עידן שכולו הפרעת קשב וריכוז אחת גדולה ועל חברה שיכורת טיפולים שרושמת לכולנו תרופות על ימין ועל שמאל.

אנסמבל תיאטרון כפר סבא עיבד את המחזה המצליח מברודווי של ליסה לומר, 'מה אתם רוצים מהילד'  ההצגה מתארת את התופעה שכולנו מכירים. דרך  סיפור של זוג הורים שעוברים "מסע ייסורים" לא פשוט בסבך המומחים הרבים ועצותיהם לגבי דרך הטיפול בבנם בן ה-9 שמאובחן עם הפרעת קשב וריכוז.

בהצגה משחקים בתפקידים הראשיים יעל ארד צפריר (המוכרת לכם מהעונה הראשונה של "הישרדות") בוגרת ניסן נתיב שחקנית תיאטרון הבימה במשך 15 שנה: מונולוגים מהווגינה, החותנת, ארוחה עם אדיוט, חתונה מושלמת . , יוצרת ושחקנית בסדרת הרשת הישראלית motherland.tlv.

אמיר כהן אשר יוצר ומביים אירועי תוכן מקוריים, במאי ההצגה הוא רועי הורוביץ שביים את "רישיון לחיים" בתיאטרון הקאמרי ואת "משהו טוב" בתיאטרון הבימה.

השחקנים בעלי עשרות שנות ניסיון משחק על במה ועל המוסיקה המקורית אחראי הזמר והיוצר דניאל סלומון.

אנסמבל תיאטרון כפר סבא, תחת חסות אגף התרבות בעיריית כפר סבא, הוקם לפני 11 שנה ע"י אמיר כהן – מנהל התיאטרון ושחקן. התיאטרון מצליח להביא איכות בימתית לצד גידול מתמיד בקהל תוך התבססות על הכישרונות המקומיים ובוגרים צעירים מבתי ספר למשחק.

הבמאים והשחקנים מתייחסים להפקותיהם גם כנושאי שליחות להעברת מסרים בתחומי החברה, ערכים ומוסר.

https://www.youtube.com/watch?v=lPYb0QuAmlg&feature=youtu.be

צילום-תמי שחם

 מחיר כרטיס: 58 ש"ח  (הנחות לסטודנטים, חיילים וגמלאים)

בין השחקנים: יעל ארד צפריר, אמיר כהן ,מיכל איידוקובסקי,  יהודה ירון/יגאל אליאס, שרונה כפרי, אייל נמט, שי נמט, יעל פדר, מעיין פייזק, עדנה קלינובסקי ופזית שלף.

תאריכי הצגות 21,22,23 בספטמבר בשעה 20:30 באודיטוריום ספיר בכפר סבא

לרכישת כרטיסים: 6575* או אתר tarbut.kfar-saba.muni.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה