עמוד הבית » מותג פסקזמן משיק מהדורה מיוחדת לשלישית ברציפות למען המודעות לסרטן השד

מותג פסקזמן משיק מהדורה מיוחדת לשלישית ברציפות למען המודעות לסרטן השד

פסק זמן ורוד, צילום: סטודיו שטראוס
לכבוד חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, שטראוס בשיתוף עם עמותת 'אחת מתשע' משיקים גם השנה את המהדורה המיוחדת של החטיף עם הכיתוב הוורוד 'קחי לך פסקזמן'. על גבי אריזת החטיף מופיע  QR המוביל לדף מידע ולקביעת תור ומופיע המסר "לקביעת בדיקה מצילת חיים", במטרה להזכיר לנשים את החשיבות שבביצוע בדיקות תקופתיות כחלק משמירה על הבריאות.

מאיה שניידר, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים, שטראוס: “פסק זמן הוא יותר מחטיף; הוא חלק מהבית הישראלי, הוא ליווה אותנו בחוויות חיים שונות ובכוחו ללוות אותנו גם ברגע כזה – רגע שקורא לקחת פסק זמן לטובת הבריאות שלנו ואף מציע פלטפורמה פרקטית לקביעת תור. אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה עם עמותת ‘אחת מתשע’ במלאכת הקודש אותה היא מקדמת לכל אורך השנה והחודש במיוחד”.

>>>חני מזרחי רפואת…

טלי רוזין מנכ”לית עמותת ‘אחת מתשע’: “עמותת ‘אחת מתשע’ מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת שטראוס עלית. אבחון מוקדם של סרטן השד מעלה את סיכוי ההחלמה ליותר מ-90%. העלאת מודעות לחשיבות האבחון המוקדם תעודד נשים לקחת אחריות על הבריאות שלהן, לגשת לרופא שלהן ולקבל ממנו המלצות לשגרת הבדיקות המותאמות למאפייניהן האישיים. המודעות לסרטן השד הולכת וגוברת בזכות מהלכים רבים, הן באוקטובר שהוא חודש המודעות הבינלאומי למחלה, והן בזכות פעילויות הסברה וקמפיינים ארציים”.

אמנה משותפת

כמו כן, עמותת ‘אחת מתשע’ מקדמת אמנה משותפת להצלת חיים עם מגוון ארגונים במשק, ביניהם גם עם קבוצת שטראוס. במסגרת האמנה, הארגון מתחייב, בעזרת העמותה, לקדם מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. העמותה מצידה מתחייבת ללוות ולתמוך בעובדות או בנשות העובדים שחלילה יחלו בסרטן השד, לאורך כל שלבי המחלה, באמצעות מגוון שירותים.

קישור לאמנה – https://www.onein9.org.il/organizations/convention

בגילוי מוקדם של סרטן השד יש 92% החלמה! עם זאת, ולמרות שנשים רבות מכירות בחשיבות הבדיקה, עדיין, בתוך שגרת החיים העמוסה, ישנן נשים שממעטות לקחת פסק זמן לעצמן, דוחות את הבדיקה או מתעלמות ממנה. מהלך זה מתקיים כחלק ממאמץ מתמשך להעלאת המודעות לנושא החשוב. גם השנה, יועברו חלק מהכנסות המהדורה לתמיכה בעמותת אחת מתשע הפועלות למען העלאת המודעות לסרטן השד. החטיף יימכר בנקודות מכירה שונות במהלך נובמבר, וישולב באירועים וכנסים הקשורים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם.

משקל: 45ג’, כשרות:בד”צ העדה החרדית, אלרגנים: מכיל חלב, חיטה (גלוטן), סויה, אגוזים. עלול להכיל: גלוטן משעורה, ביצים, שומשום ובוטנים.