עמוד הבית » סרום בוסטר קמבוצ'ה

סרום בוסטר קמבוצ'ה

סרום בוסטר לעור הפנים מבית Reborn צילום:,סטודיו מוש
מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער הישראלי- בינלאומי REBORN משיק סרום בוסטר לעור הפנים, המכיל תמצית קמבוצ'ה בעל ריכוז גבוה של חומרים פעילים, המזינים את העור בלחות, ויטמינים ומינרלים, המסייעים בהשגת מראה מוצק, חלק וצעיר ורענן.

הבוסטר הייחודי מכיל ריכוז גבוה של רכיבים פעילים, כשהמרכזיים שבהם הן חומצות היאלורוניות ותמצית קמבוצ'ה המעניקות יחדיו לעור אנרגיה בכל תהליכי התיקון, מפחיתות את סימני הזמן, מחדשות ותורמות ליצירת מרקם עור גמיש וחלק.

תמצית הקמבוצ'ה (פטריית תה) עשירה בנוגדי חימצון שנלחמים ברדיקלים חופשיים, מעודדת ייצור קולגן, מכילה חומצה לקטית המסירה תאים מתים והתחדשותם, ועל כן תורמת גם בהפחתה של כתמי פגמנטציה.

סרום בוסטר לעור הפנים יוניסקס מבוסס קמבוצה וחומצות היאלורוניות צילום: Gurfinkel design

כמו כן, מכילה אנזימים וחומצות שמנקים את העור מרעלים ועוד. הסרום מהווה שלב ראשון לטיפוח עור הפנים כתמצית מחזקת לפני מריחתו של כל מוצר קוסמטי אחר, החל מקרם הגנה, דרך מסכה או מייק-אפ ועד קרם לילה. בעת השימוש יש למרוח 1-5 טיפות על עור פנים נקי ולעסות עד לספיגה מלאה. מתאים לכל גיל ולכל סוגי העור. מומלץ לשימוש פעמיים ביום בוקר וערב.

המחיר: 299 ש"ח

נסיינית המערכת: סרום בוסטר קמבוצ'ה הוא מוצר לטיפוח העור, שמיועד למראה ולבריאותו של העור. הוא מועשר במרכיבים פעילים ותכונות מחדשות המקנות לעור זוהר ומוצק. הסרום יכול לעזור להפחית את מראה הקמטים בפנים.בנוסף, בעל יכולת להפחית את המראה של פגמים כגון כתמים וכתמי גיל. הסרום מספק לעור מקורות הזנה ותמיכה ויוצר משטח חלק וגמיש. הוא נספג במהירות על העור.