קמפיין השקה בכוכבות בינלאומיות
לכבוד הכניסה לשוק הישראלי, NYX Professional Makeup משיקה קמפיין פרסומי מרהיב בכיכובן של שתי אישיות בולטות מעולם הבידור. פריס הילטון, אשת העסקים והדוגמנית המפורסמת, מצטרפת לזמרת הראפ והיוצרת סוויטי במסע פרסומי תחת הסלוגן המעורר “KNOW IF YOU NYX YOU”.הקמפיין החדש פורס על פני מגוון פלטפורמות, מפרסום דיגיטלי ושילוט אלקטרוני ועד פעילות אינטנסיבית ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. הקמפיין כולל סדרת סרטונים בהירים וססגוניים המציגים את עשרת מוצרי הבסט-סלר המובילים של המותג.

המוצרים האייקוניים שמגיעים לישראל
הקמפיין חושף בפני הצרכנים הישראליים את קולקציית ה”בסט סלרס” של המותג, הכוללת:
שמן השפתיים FAT OIL – נוסחה מתקדמת המעניקה לחות מתמשכת למשך 12 שעות, זמין ב-12 גוונים שונים.
סומק BUTTERMELT – טקסטורה ייחודית שמתמזגת כמו פודרה עדינה, מוצע ב-4 גוונים עיקריים.
אייליינר EPIK INK – אייליינר מסוג טוש עמיד במים עם מברשת דקה וגמישה המאפשרת מריחה מדויקת ומקצועית.
THE BROW GLUE – ג’ל מתקדם לעיצוב וסידור הגבות, עמיד לאורך זמן ללא השארת סימנים לבנים, זמין ב-3 גוונים.
משפחת THE FACE GLUE – הכוללת פריימר המעניק עמידות יוצאת דופן לאיפור למשך 24 שעות וספריי מקבע איפור בעל יכולת החזקה זהה.
חיבור לתרבות הפופ והבידור
הקמפיין הישראלי מתבצע במקביל לקמפיין העולמי ומדגיש את הקשר הייחודי של המותג לתרבות הפופ. הבחירה בפריס הילטון וסוויטי משקפת את הגישה החדשנית של המותג, למה להסתפק במעט כשאפשר לקבל הכל? פריס הילטון מביעה את התלהבותה מהשיתוף: “תמיד התחברתי לעולם היופי והאמנתי שאיפור איכותי צריך להיות זמין לכולם. המוצרים המדהימים ביותר לא בהכרח יקרים, ואני יכולה להעיד בביטחון ש-NYX Professional Makeup מציעה איפור מקצועי במחירים הוגנים – זה פשוט מושלם!” NYX Professional Makeup נוסד בלוס אנג’לס ומהר מאוד הפך לאחד המותגים הצומחים והאהובים ביותר בתעשיית היופי העולמית. המותג קם מתוך חזון ברור: הנגשת איפור מקצועי לקהל הרחב, תוך שמירה על איכות ללא פשרות. בשנת 2014, המותג נרכש על ידי קבוצת לוריאל הענקית, צעד שהאיץ את התפשטותו לעשרות מדינות ברחבי העולם. כיום המותג נוכח בצורה משמעותית בארה”ב, אירופה ואסיה, וכעת גם בישראל.

הפילוסופיה המותגית
ייחודו של NYX Professional Makeup טמון ביכולתו להפוך את עולם האיפור המקצועי לנגיש וידידותי. המותג מצליח לשלב מקצועיות רמה גבוהה עם גישה טרנדית ומעודכנת, תוך חיבור אמיתי לתרבות הפופ והבידור.המותג מציע שילוב מרענן של מוצרים איכותיים במחיר נגיש, נוסחה מנצחת שמבטיחה שהצרכניות באמת מקבלות איכות אמיתית. כולנו יודעות שכל הזמן אנו צורכות איפור ומוסיפות מוצרים חדשים למגירת האיפור שלנו, וכאן בדיוק המחיר הנגיש בתמורה לאיכות ומוצרים טובים שומרים על תפיסת עולם חדשה בסגמנט הצרכנות. גישה זו מעודדת את הקהל הצרכני להיות נאמן ולשמור באדיקות על המותג לאורך זמן. NYX Professional Makeup הוא מותג צעיר, רענן ובועט עם הרבה גלאם וזוהר. המותג מציע צבעוניות נועזת וגישה מכילה המעודדת כל אדם להתבטא בדרכו הייחודית. החברה מקיימת קשרים הדוקים עם קהילת המאפרים המקצועיים, כוכבי הרשת והמשפיענים המובילים בעולם. המותג פועל מתוך אמונה עמוקה בביטוי עצמי ללא גבולות ודוגל ב-100% אותנטיות בייצוג. במיוחד בישראל, NYX Professional Makeup יעביר מסר חזק שאיפור הוא כלי יצירתי לביטוי עצמי, ללא הגבלות או כללים קפואים.
חדשנות בעולם הבידור
מאז הקמתו, NYX Professional Makeup ממשיך להוביל חדשנות בחיבור בין יופי לבידור. המותג, שזוכה לפופולריות עצומה בקרב דור ה-Z, שינה בצורה יסודית את הדרך שבה מותגי יופי מופיעים ומתקשרים עם הצרכנים. ההישגים החדשניים של המותג כוללים היותו מותג היופי הראשון ששיתף פעולה במוצר עם נטפליקס, השקת פרסומת בסופרבול המפורסם, והפיכתו למותג היופי הראשון שהוציא אלבום מוזיקלי בטיקטוק. המותג ממשיך לחדש ולהתפתח בתרבות הפופ העכשווית. כעת, עם הכניסה לשוק הישראלי, NYX Professional Makeup מציעה לצרכנים הישראליים הזדמנות להיות חלק מהמהפכה העולמית הזו איפור מקצועי, נועז ונגיש לכולם.
מחירים מומלצים לצרכן: (המחירים הסופיים נתונים לשיקולם הבלעדי של הקמעונאים בלבד):
- שמן שפתיים – 35 ₪
- גלוס BUTTER LIP GLOSS – – 35 ₪
- עפרון שפתיים – 20 SLIM LIP PENCIL -₪
- סומק / ברונזר BUTTERMELT BLUSH – – 50 ₪
- מסקרה ON THE RISE LIFTSCARA – – 50 ₪
המותג NYX Professional Makeup יציע את כל קולקציות האיפור בחנויות נבחרות ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות ברחבי הארץ








הוספת תגובה