עמוד הבית » בירה ההולנדית ללא אלכוהול, סוכריות בטעם דובדבן, דוריטוס בטעמים מהמזרח

בירה ההולנדית ללא אלכוהול, סוכריות בטעם דובדבן, דוריטוס בטעמים מהמזרח

La Trappe, צילום: באדיבות א.ג.ת.ד
מוצרים חדשים על המדף

בירה טרפיסטית  ב-0.0% אלכוהול – La Trappe Nillis

חברת א.ג.ת.ד מהיבואניות המובילות בישראל בתחום משקאות האלכוהול, משיקה את הבירה ההולנדית האותנטית  La Trappe Nillis – בירה טראפיסטית פורצת דרך, הראשונה מסוגה בעולם, המשלבת מסורת נזירית בת מאות שנים עם חוויית טעם עשירה ועמוקה ללא טיפת אלכוהול (0.0%) . בירות Trappist  נחשבות לאחד מהסמלים המובהקים של מסורת הבישול האירופאית. הן מיוצרות על ידי נזירים קפדנים בתוך מנזרים פעילים, תחת בקרה הדוקה, תוך שימוש במרכיבים טבעיים בלבד ומתכונים סודיים העוברים מדור לדור.

La Trappe הבירה הטראפיסטית ההולנדית מבושלת מאז 1884 על ידי נזירי מנזר “הגבירה של קונינגסהובן” בעיר ברקל-אנשוט שבהולנד. כל תהליך הבישול נעשה תוך שמירה על ערכי המסורת: עבודת כפיים, שתיקה, יושרה וחיים בצניעות, כשחלק מהרווחים מוקדש למטרות צדקה. כעת, במענה לטרנד הצרכני ההולך וגובר של בירות ללא אלכוהול, מייצרת המבשלה לראשונה את La  Trappe Nillis  בירה כהה ואיכותית לחוויית שתייה מלאה, אך ללא אלכוהול. (שאר הבירות הטרפיסטיות עד אז הכילו אחוזי אלכוהול, לרוב בין 6%-11%). הבירה כהה בצבע ענבר עמוק עם גוונים אדמדמים, עם קצף בהיר ומרקם עשיר, מאוזנת בין מתיקות לקרמליות, פירותיות נעימה ומרירות עדינה.

מאפייני טעם: ארומות פירותיות בשילוב טעמים מאלטיים, עם סיומת מתקתק, רמיזות של קרמל ומרירות מעודנת שמעניקה איזון והרמוניה. הבירה משתלבת נהדר לצד: תבשילים עשירים ומתובלים, גבינות קשות ומיושנות ומנות חורפיות.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ₪ לבקבוק: 330 מ”ל , 0.0% אלכוהול. הבירה מכילה גלוטן (לתת שעורה). ניתן להשיג בחנויות האלכוהול המקצועיות ובחנויות מובחרות.

נסיינית המערכת: עד היום כל הבירות הטרפיסטיות הכילו אלכוהול (בין 6% ל-11%), ולכן יצירת גרסה עם 0.0% אלכוהול היא מהלך פורץ דרך אך נותן מענה לטרנד העולמי בירות ללא אלכהול. בנוסף La Trappe הוא עם היסטוריה של מעל 140 שנה, ובעל שם עולמי כאמור מדובר על איכות הבירה. הבירה לא מנסה להיות “לייט” ושינוי משמעותי בטעם אלא לשמור על גוף מלא, ארומות פירותיות, הבירה מתאימה לנהגים, נשים בהריון, אנשים שנמנעים מאלכוהול מסיבות בריאותיות או דתיות, וגם למי שרוצה לשתות בירה טובה באמצע יום עבודה בלי חשש.  מחיר: 14.90 ₪ לבקבוק, זה גבוה ביחס לבירות רגילות.

סוכריות בטעם דובדבן ומסטיקים  COOL WHITE  

 

מותג MUST של עלית מבית שטראוס, מהמובילים בקטגוריית הסוכריות והמסטיקים ללא סוכר בישראל, ממשיך להתרחב ומשיק שני מוצרים חדשים: סוכריות קשות בטעם דובדבן עם מילוי, ומסטיק MUST COOL WHITE  עם אפקט רעננות מידי. שני המוצרים טבעוניים, ללא גלוטן וללא סוכר, ומיועדים לצרכנים שמחפשים גם טעם חזק וגם תזונה מותאמת.

סוכריות MUST ללא סוכר ממולאות דובדבן צילום:סטודיו שטראוס

 

הסוכריות הן סוכריות קשות בטעם דובדבן עשיר, עם מילוי מפתיע. הסדרה כולה טבעונית, ללא גלוטן וללא סוכר, ומהווה חלק ממגמה מתמשכת של פיתוח טעמים וגיוון במותג.

במקביל, שטראוס משיקה סדרת מסטיקים חדשה  MUST COOL WHITE הכוללת שני טעמים: מנטה מתוקה ומנטה הדרים. הסדרה פותחה כמענה לצרכנים שמחפשים תחושת רעננות עוצמתית עם אפקט קור מורגש בפה (cooling effect). גם כאן מדובר במסטיקים טבעוניים, ללא גלוטן וללא סוכר.

משקל: 80 גר’,כשרות: פרווה, בהשגחת בד”צ איגוד הרבנים ובאישור הרבנות הראשית לישראל, אלרגנים: ללא

נסיינית המערכת: הסוכריות החדשות יוצרות חוויית לעיסה/מציצה עם טוויסט, מה שמבדל את הסדרה משאר המוצרים הקיימים.המותג מתאים לטרנד הבריאותי ולצרכנים שמחפשים תזונה מותאמת.

 

דוריטוס בטעמים חדשים מהמזרח

מותג דוריטוס של שטראוס ממשיך להתחבר לטרנדים עולמיים ומשיק שני טעמים חדשים בהשראת מנות אסיאתיות אהובות במיוחד: דוריטוס בטעם טיקה מסאלה ודוריטוס בטעם נודלס סצ’ואן. כאמור מדובר בשני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת, המביאים את ייחודיות המטבח ההודי והסיני אל תוך עולם החטיפים הישראלי.

חטיפי דוריטוס מתרגמים את טעמי הרחוב המוכרים מהמזרח, מהטיקה מסאלה של דלהי ועד הנודלס הסצ’ואני של סצ’ואן, לשפת החטיפים הנועזים של הלילה. טרנד החטיפים בטעמים אתניים צובר תאוצה באירופה, עם ביקוש גובר לחוויות טעם בינלאומיות שמגיעות היישר ממטבחי רחוב אסייתיים, אפריקאיים ולטיניים. ממוצרים שהיו שמורים עד כה למדפי ייבוא נישתיים, הפכו חטיפים נועזים בטעמים אתניים לחלק מהמיינסטרים, וכעת, עם דוריטוס בטעמים החדשים המגמה עושה עלייה לישראל.

משקל: 70 גרם, כשרות: כשרות בד”צ העדה החרדית, אלרגנים: טבעוני, ללא גלוטן, ללא בוטנים.

נסיינית המערכת: הצרכן  הצעיר מחפש חוויות וריגושים, הטעמים האתניים נותנים תחושה של קרבה קולינרית תאילנדית בארץ.הטעם חריף וחזק ועם הרבה תיבול  המתאים בדיוק למוצר.

***המוצרים הגיעו לסקירה