עמוד הבית » חברה לשיווק דיגיטלי

חברה לשיווק דיגיטלי

צילום: FREEPIK
שיווק דיגיטלי הוא מונח המתייחס למיתוג, שיווק ופרסום עסק או אדם מסוים ברחבי האינטרנט. השיווק הדיגיטלי מציע לנו אפשרויות בלתי נגמרות בכל הקשור למיתוג ופרסום העסק, הגברת החשיפה למותג והבאת לקוחות חדשים גם ללא מגבלה גאוגרפית.

כל בעל עסק היה “נלחם” בעבר להקים את העסק שלו במיקום טוב כיוון שמיקום טוב היה נותן לו יתרון ומספק לו יותר חשיפה בקרב העוברים והשבים במקום, אולם עם התפתחות האינטרנט כיום בעלי עסקים מבינים כי מיקום העסק בלבד אינו קריטי כמו בעבר וכי המיקום של אתר החברה בגוגל או הקמת עמוד עסקי בפייסבוק עשויה להיות משמעותית יותר עבורם. לצורך כך החלו בעלי עסקים לנתב את תקציב הפרסום שלהם לשיווק הדיגיטלי וליהנות מהיתרונות הרבים שלו.

מדוע כל עסק צריך שיווק דיגיטלי?

כל בעל עסק כיום יכול להיעזר בשיווק הדיגיטלי על מנת לקדם את העסק. למעשה, עסקים קטנים מנצלים את המרחב הדיגיטלי ובאמצעות פעילות פרסום אגרסיבית בונים את המיתוג שלהם בצורה כזו המציגה אותם כחברה מובילה וגדולה בתחומה. השיווק הדיגיטלי יכול להתאים לכל עסק כיוון שיש ערוצי שיווק רבים ושונים שניתן לפרסם בהם ולהשיג תוצאות נהדרות עבור העסק. כדי להחליט היכן להשקיע את תקציב הפרסום באינטרנט צריך לאפיין תחילה את קהל היעד והיכן הוא נמצא באינטרנט. מכיוון שכל ערוץ שיווק דורש עבודה מקצועית, סיזיפית, משאבים וזמן עבודה חשוב יהיה להשקיע את הזמן בצורה הנכונה בערוץ השיווק הרלוונטי ביותר עבורכם.

היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום שלנו?

  • קידום אורגני בגוגל – האופציה הראשונה תהיה להשקיע בקידום אורגני בגוגל. למעשה מדובר באחת האופציות הטובות ביותר והטובה ביותר לטווח הארוך. גוגל הוא מקור התנועה הגדול בעולם ואנשים המחפשים מידע במנוע החיפוש נחשבים ללידים איכותיים ובעל יחס המרה גבוה בדרך כלל. כמו כן תוכלו להופיע בדיוק כשהגולשים מחפשים אתכם ו/או שירותים ומוצרים שאתם מספקים. להופיע ראשונים בגוגל גם תורם למותג ולמוניטין שלכם.
  • פרסום ממומן בגוגל – החצי השני של הפרסום בגוגל הוא הפרסום הממומן שלה. מערכת הפרסום שלה נקראת גוגל אדס ובאמצעות השקעה כספית תוכלו להקפיץ את המודעות שלכם לתוצאות הראשונות בגוגל ולקבל תנועה מהירה יותר לאתר שלכם. החיסרון הוא העלויות הגבוהות יותר משיטות פרסום אחרות בדרך כלל והעובדה שמלבד להביא תנועה שאולי תהפוך ללקוחות השקעה בערוץ פרסום זה לא תורמת לכם באספקטים אחרים.
  • פייסבוק ורשתות חברתיות בלבד – בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ורשתות חברתיות נוספות תוכלו ללא ספק להפוך לאנשי מקצוע מוכרים ואהובים בתחום שלכם ו/או לקדם את בית העסק שלכם – בעזרת תכנים ויזואליים ואחרים ברשתות החברתיות. ערוצי שיווק נהדרים על מנת להגביר את החשיפה למותג שלכם ולייצר חיבור ואמון עם הקהל כמובן.

איך לבחור חברת מקצועית לשיווק דיגיטלי?

כדי לבחור חברה לשיווק דיגיטלי מקצועית ואמינה צריך לבחון מספר פרמטרים כמו למשל תיק העבודות של החברה, עם מי היא עובדת, אילו תוצאות היא מספקת להם ועוד. כדאי לבדוק את ההמלצות והדירוגים של החברה ברשתות החברתיות ובגוגל ביזנס כדי לקבל מושג אודות שירותי החברה ושביעות רצון הלקוחות שלה. כמו כן כדאי לקיים שיחה עם נציג החברה ולהתרשם באופן אישי מהיחס שאתם מקבלים, מזמינות החברה, השירות והתמיכה שלה ועוד.

בונוס – טרנדים לשיווק דיגיטלי ב-2023:

כדי להשקיע בצורה נכונה בפרסום דיגיטלי כדאי להכיר טרנדים לשיווק דיגיטלי ב-2023 ולבחור בצורה מושכלת היכן וכיצד להשקיע. להלן כמה טרנדים שכדאי להכיר:

  • הבינה המלאכותית – כניסתו של הAI לחיינו באמצעות ChatGPT ומחוללים אחרים השנה ללא ספק זעזעה את עולם הפרסום. רבים איבדו את הפרנסה שלהם בעקבות המעבר למחוללי תוכן, מחוללים המכינים עיצובים שונים ועוד. גם אתם יכולים להשתמש בכלים שונים על מנת לשדרג את המשפך השיווקי שלכם, לייצר יותר אוטומציות בעסק ואולי להשיג בכך יותר תוצאות.
  • התאימו את האתר שלכם למובייל – אם זה לא היה ברור מהשנים האחרונות הרי שחשוב מאוד להתאים את האתר למובייל השנה יותר מתמיד. כבר מעל 70% מהגולשים באינטרנט עושים זאת דרך המובייל ולכן אתר לא רספונסיבי לא יניב תוצאות ולא יקודם בגוגל כמו אתר של מתחרה שלכם שכן יותאם.
  • שיווק בווידיאו – השקיעו בהכנת סרטונים ותכנים ויזואליים לא פחות מאשר בתכנים טקסטואליים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה