בהשקה הוגשו מגוון משקאות מאצ’ה ועוגיות מיוחדות שהיו לא רק טעימים, אלא גם חלק מחוויה שמשלבת אוכל, אופנה וכמובן, כלבים.

שיתוף פעולה קולינרי מפתיע
מאחורי התפריט עומד השף תומר טל, שצבר שם בזכות מסעדת ג’ורג’ וג’ון לשעבר והופיע ברשימת 50 המסעדות הטובות בעולם. טל, שכעת עובד על פתיחת מסעדה חדשה במלון ג’ורג’ במרכז תל אביב, אחראי על תפריט המאצ’ה בר שמשלב מנות וקוקטיילים ירוקים וטריים, בהשראת המפגש בין החיים העירוניים לטבע.
הטרנד שהגיע לאופנה
הפופ-אפ מלווה בהשקת קולקציה חדשה של המותג בשיתוף הפרזנטורית מאיה קיי וכלבתה, מאצ’ה שגם נתנה את שמה למאצ’ה בר. מאצ’ה, שהפך לטרנד עולמי בתחום המשקאות, מצא את דרכו גם לעולם האופנה. מאיה עיצבה ליין בגדים ייחודי שמאפשר לבעלי כלבים ללבוש פריטים תואמים לחברים בעלי הארבע שלהם.”משיקים קולקציה עם מאיה קיי והכלבה האהובה שלה ששמה מאצ’ה קולקציה סקסית מטריפה”, מספרת יפעת פסטרנק, סמנכ”לית השיווק של קבוצת רנואר. “לקחנו את השם מאצ’ה ויש פריטים תואמים גם לכלבה. לקחנו את המאצ’ה שהוא טרנד גדול והחלטנו לצאת מגבולות החנות ולפגוש את הלקוחות שלנו. שילוב של אופנה, אוכל ומשקאות לפגוש את הלקוחות שלנו ביום יום שלו, בסטייל שלו, במקום שהוא נמצא. זה הפרויקט.”

הפריטים המרכזיים בקולקציה:
- סט מעיל וחצאית בגוונים של בורדו וחום
- קרדיגן ושורט פסים, עם אופציה לבגד תואם לכלב
- חולצת אוברסייז עם הדפס של מאצ’ה הכלבה
- מחזיק מפתחות צ’ארם בדמות מאצ’ה
הקולקציה תימכר בחנויות הרשת ובאתר המותג במחירים שנעים בין 39.90 ל-259.90 ₪.
תפריט:
- קוקימאצ׳ה– עוגיית חמאה פיסטוק . 18 ₪
- קסצ׳ה– בצק עוגיות, גלידת מאצ׳ה וניל, רוטב קרמל מאצ׳ה חם. 26 ₪
- מאצ׳ה רול- לחמניית בריוש חמה ממולאת בפטיסייר מאצ׳ה, גנאש שוקולד ופיסטוק. 32 ₪
- מאצ׳ברי- תות, אוכמניות, פטל, היביסקוס ורדים, קציפת דבש 36 ₪
- Matchatropical מאצ׳טרופיקל- מנגו, מלון,גרניום, למון גראס, קציפת דבש 36 ₪
- Matchacolada מאצ׳קולדה– חלב קוקוס, אננס, וניל, קציפת דבש 36 ₪
- Bonantcha בוננצ׳ה– בננה, תמר, פקאן סיני, מייפל, קציפת דבש 36 ₪
- matcha – k – חלב לבחירה,קציפת דבש 26 ₪
המשקאות על בסיס לבחירה: מים\ חלב (פיסטוק\קוקוס\שקדים\מקדמיה\רגיל) כוס מאצה טו גו| תיק בד מאצה – 29.90 ₪

רוטשילד 1 תל אביב, בימים 15-24.10( עד גמר המלאי )
בין השעות 11:00-17:00
בשישי 10:00-15:00








הוספת תגובה