עמוד הבית » נאות נצבעת בוורוד: מותג הנעליים הישראלי מצטרף למאבק נגד סרטן השד

נאות נצבעת בוורוד: מותג הנעליים הישראלי מצטרף למאבק נגד סרטן השד

דגם אביבית ורוד של נאות במסגרת שתפ עם עמותת אחת מתשע מחיר 469שח צילום: עידו מלכה
החברה הישראלית נאות (Naot), היצרנית הוותיקה של נעלי נוחות איכותיות, הודיעה על הצטרפותה לפעילות חודש המודעות לסרטן השד. השיתוף המיוחד עם עמותת "אחת מתשע" נועד להגביר את המודעות הציבורית לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד.

במרכז הקמפיין עומד דגם ‘אביבית’ הפופולרי של נאות, הפעם בגוון ורוד מיוחד. הדגם הישראלי, שזוכה לאהדה רבה בקרב צרכניות מכל הגילאים, נבחר בקפידה בשל צבעו הסמלי ומעמדו כנעל נוחה ואמינה. ההחלטה על השיתוף נובעת מתפיסת העולם של החברה, הרואה בעצמה שותפה פעילה בקהילה הישראלית. ההנהלה החליטה להקדיש חלק מההכנסות ממכירת הדגם הוורוד לעמותת “אחת מתשע”, שתפעיל את הכספים להגברת המודעות ולתמיכה בנשים הנמצאות במהלך הטיפול. נאות מתכננת לא להסתפק במכירת הנעליים בלבד. החברה תקיים פעילויות הסברה בחנויותיה הפזורות ברחבי הארץ, לצד קמפיין דיגיטלי שיעביר מידע חיוני על הגילוי המוקדם. המטרה: להפוך את המידע הרפואי החשוב לנגיש ומובן לכל אישה.

דגם אביבית ורוד, צילום: עידו מלכה

>>>אני שמנה…

נתונים מעוררי תקווה

למרות שמדי שנה כ-5,400 נשים בישראל מקבלות אבחנה של סרטן שד, הסטטיסטיקות מעודדות: למעלה מ-90% מהחולות שמתגלה אצלן המחלה בשלב מוקדם מחלימות לחלוטין. נתון זה מדגיש את הערך הרב של בדיקות שגרתיות ויצירת מודעות ציבורית. עמותת “אחת מתשע” מתמחה במתן תמיכה מקיפה לנשים עם סרטן שד, החל מרגע האבחנה המטלטל, דרך שלבי הטיפול השונים ועד להחלמה המלאה. העמותה מספקת ליווי מקצועי ורגשי המותאם לצרכיה הייחודיים של כל אישה.

דגם אביבית ורוד, צילום: עידו מלכה

קריאה לפעולה

טלי רוזין, מנכ”לית עמותת “אחת מתשע”, הביעה את הערכתה למהלך: “השיתוף עם נאות מהווה צעד משמעותי בהפצת המודעות. אנו שמחים לראות חברה מובילה שלוקחת אחריות חברתית ומצטרפת למשימה החיונית של הצלת חיים דרך גילוי מוקדם”. הקמפיין המשותף יימשך לאורך כל חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, ומטרתו להפוך את הבדיקה השגרתית לחלק טבעי מאורח החיים של כל אישה בישראל.