הפופ אפ ממוקם בקומת הכניסה של הקניון ופתוח לקהל מה-8 בספטמבר ועד ה-21 בספטמבר 2025. המבקרים יוכלו להתנסות במגוון מוצרי המותג, לפגוש את שלי גפני אישית וליהנות מחוויית טיפוח מותאמת אישית, כולל ייעוץ מקצועי והצגת קולקציית המוצרים החדשה.

PELLE, הצועד כעת לקראת יום השנה השלישי להקמתו, הוא מותג טיפוח ישראלי המבוסס על מחקר מדעי ומתמחה בפורמולות מתקדמות העשירות ברכיבים פעילים. המוצרים מתאפיינים במרקמים איכותיים, תוצאות מוכחות וקשר הדוק עם קהילת הלקוחות.”אנחנו מתרגשים מאוד לפתוח את הפופ אפ הראשון של המותג בקניון עופר רמת אביב ,מקום שאני מאוד מחוברת אליו ומרגישה בו כמו בבית”, מסבירה שלי גפני, מייסדת המותג. “יצרתי את PELLE מתוך רצון עמוק להעניק לנשים לא רק מוצרי טיפוח, אלא חוויה שלמה שמחברת בין גוף לנפש. המטרה הייתה ליצור מוצרים נגישים, איכותיים וטבעיים שיזכירו לכל אישה את העוצמה הטמונה בה. ועכשיו, הפרויקט הזה יוצא לראשונה מהמרחב הדיגיטלי ומגיע לקהל הרחב בקניון”.

גפני מוסיפה: “אני נמצאת בקניון עד ערב החג עם מבצעים ומתנות חגיגיים על כל מוצרי הקוסמטיקה. אני כאן כדי לעזור לכל אישה להתאים את המוצרים בדיוק למה שהיא צריכה”. דוד בן משה, מנכ”ל קניון עופר רמת אביב, מוסיף: “אנו שמחים להיות הקניון הראשון בישראל שמארח את הפופ אפ של מותג הטיפוח PELLE. הקניון רואה במשימתו להביא לצרכנים בישראל חוויות חדשות וייחודיות שאינן קיימות במרכזי קניות אחרים. הצגת מותג טיפוח ישראלי איכותי היא חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו, ואנו בטוחים שמבקרי הקניון ייהנו מהמוצרים ומחוויית הקנייה המיוחדת”. הפופ אפ ישלב מכירת מוצרים, התנסות מקצועית בעולם הטיפוח, פגישות אישיות עם שלי גפני והזדמנות להכיר לעומק את עולמו של המותג המאמין כי טיפוח אינו רק פעולה יומיומית, אלא תפיסת חיים של איזון פנימי וחיבור לנשיות.
פרטים נוספים: הפופ אפ פתוח לקהל החל מ-3.9.25 עד 21.9.25 מיקום: קניון עופר רמת אביב, קומת הכניסה.








הוספת תגובה