עמוד הבית » דוברת חדשה למותג הקוסמטיקה

דוברת חדשה למותג הקוסמטיקה

קתרין לנגפורד הדוברת החדשה של לוריאל פריז צילום יחצ חול
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: קתרין לנגפורד, שחקנית אוסטרלית .

אייקון צעיר ומעורר השראה

קתרין לנגפורד כבר יצרה השפעה גדולה על הדור שלה. השחקנית העולה ידועה בתפקידה בסדרה "13 סיבות" כצעירה חזקה ומובילה, נועזת ובעלת ביטחון עצמי. גם מחוץ למסך, לנגפורד מדברת רבות על סובלנות ופועלת להעלאת המודעות לשוויון מגדרי. בנכסיה הדיגיטליים היא מרבה להעלות את השיח בנושא העצמת נשים ומעודדת ביטחון עצמי בקרב נשים. היא רק בת 24 ומגלמת את הערכים של "לוריאל פריז"  עם החיוביות, הכישרון והאמונות שלה. המותג גאה לקבל את פניה למשפחה.

מפרת' להוליווד

קתרין נולדה בפרת', אוסטרליה בשנת 1996. לפני קריירת המשחק שלה, הצטיינה כשחיינית ודורגה ברמה לאומית, למדה מוסיקה ודרמה. קריירת המשחק החלה במסגרת אודישן בסקייפ לתכנית שבדיעבד שינתה את חייה; "13 סיבות" הפכה להיות תופעה עולמי ודמות המנהיגות הנשית הצליחה לגעת במיליוני אנשים. בהמשך לפריצה העולמית, המשיכה לתפקיד בדרמה-קומית רומנטית, "באהבה, סיימון". בשנת 2019 קתרין כיכבה במותחן "רצח כתוב היטב" . לתפקידה זה הייתה מועמדת בפרס גלובוס הזהב.

משפיענית עם העצמה נשית

"תהיי נועזת. תהיי אמיצה. תהיי טובת לב", היה הטקסט לפוסט שכתבה ביום המודעות הבינלאומי לבריאות הנפש. בתור "האנה" מ-"13 סיבות", היא הפכה למודל לחיקוי עבור צעירים רבים; העניקה להם השראה להיות טובי לב לעצמם וגם לאחרים. קתרין עסקה תמיד בנושאי בריאות הנפש. אך תפקידה בתכנית הטלוויזיה של נטפליקס "13 סיבות" – סימן עבורה את תחילת העלאת המודעות שלה לנושא זה. קתרין מחוברת מאוד גם להעלאת המודעות לשוויון.

קתרין לנגפורד על הבחירה בה: "לוריאל פריז הוא מותג המייצר את החדשנות ביופי עם מסר חשוב: כולם שווים את זה. הכל סובב סביב – ללמוד לאהוב את עצמך, ללמוד להיות נועז ומלא ביטחון עצמי! אנשים בני גילי לא צריכים לפחד להיות הם עצמם – כי זה מה שהופך אותנו ליפים. כשאת יודעת שאת שווה את זה, את חיה את חייך במלואם. אני מודה על ההזדמנות להיות חלק מקבוצת נשים כל כך מעוררת השראה של דוברות."

דלפין וייר-הובאס, נשיאת המותג העולמית של L’OREAL PARIS  מסרה: "אנו שמחים לקבל את קתרין למשפחת לוריאל פריז. היא מודל לחיקוי, מוכשרת ובטוחה בעצמה, צעירה המשתמשת בפלטפורמות שלה להשראה ולהשפעה חיובית. הכוכבות שלה רק תמשיך לזהור. כגיבורה צעירה המעודדת אנשים להאמין בעצמם, היא הבחירה המושלמת לדוברה המגלמת את חתימת המותג – We are all Worth It. "

הוספת תגובה

הוספת תגובה