עמוד הבית » הוינטג' והרטרו כאן
צרכנות

הוינטג' והרטרו כאן

סטודיו-קרמיקה-חיפויים-וריצופים-רטרו צילום -יחצ
אורח החיים האינטנסיבי והתובעני, עודף האינפורמציה שלא פוסק לרגע ושלל עיצובים אולטרה מודרניים, גורמים לחלק ניכר מאוכלוסיית הכדור המערבי ובתוך כך לנו הישראלים לשאוף לחזור אחורה בזמן ולהתענג על סגנונות עיצוב נוסטלגיים, אופטימיים ומזמינים.

בשנים האחרונות אנו חווים את פריחתם של פרטי הוינטג' ואת רפרודוקציות הרטרו ונראה שתופעה זו רק תלך ותתרחב.

"לעיתים נוטים להתבלבל בין שני המונחים. סגנון הוינטג' בהגדרתו מתאר פרטי עיצוב בני 20 ומעלה, אך בכל הנוגע לעיצוב הפנים בד"כ ההתייחסות היא לפריטים מסביבות שנות ה-50 של המאה הקודמת. פריטים אלה כוללים מאפיינים מובהקים של אותה תקופה כמו סילואטה, חומר, וטכניקות הגימור.

פרטי הרטרו לעומת זאת הם פריטים חדשים שמעוצבים בהשראת העשורים הקודמים". מסבירה סיניה בלנקלדר, מנהלת השיווק בחברת "סטודיו קרמיקה".

עוד מסבירה בלנקלדר, לאחר חזרתה  מתערוכת CERSAIE בבולניה, המתמקדת בטרנדים החדשים לחלל הרחצה "כי אין ספק שהרטרו בא לידי ביטוי בכל הקשור לאריחים, כלים וברזים. עושה רושם, שהצרכן רואה במגמת הרטרו חמימות, נוסטלגיה, כמיהה לעבר ועוד".

סטודיו קרמיקה, חיפויים וריצופים רטרו
צילום יחצ

"סטודיו קרמיקה", אולם הדגל החדש לח"י 29 בני ברק,

רעננה, ראשל"צ, בית שמש וסניף עודפים בשוהם.

www.studio4.co.il