עמוד הבית » העוצמה שבכניסה לבית

העוצמה שבכניסה לבית

דלתות רשפים. צילום איתי סלהוב
כניסת הבית היא הצהרת העיצוב הראשונה שלך. היא צריכה לעורר השראה, ולקבל בברכה את האורחים.

כניסת הבית לא חייבת להיות מעוצבת בגרנדיוזיות מוגזמת, אלא יכולה להיות פשוטה אך יחד עם זאת להביע מסר עוצמתי. בכל מקרה כדאי להקפיד על עיצוב חמים ונעים שיעניק לאורחייך תחושה שהם רצויים בביתך.

הכניסה הראשית מאוד חשובה מכיוון שהיא קובעת את האישיות של כל הבית וסופגת את האנרגיות שמגיעות מבחוץ. הכניסה הראשית של הבית היא הרושם הראשוני של האורחים על הבית. וכפי שידוע, מאוד קשה וכמעט לא אפשרי לשנות רושם ראשוני. כאשר יש בבית אנרגיה טובה, עיצוב נכון וזרימה,  גם אתם שגרים בבית וגם האורחים שלכם, תוכלו להעריך את המחשבה והמאמץ שהושקע.

מיכל נוף, מנהלת שיווק של 'רשפים' מעניקים טיפים לעיצוב ושדרוג כניסת הבית:

לאחר שחצינו את דלת הכניסה הראשית לבית שהיא עולם ומלאו חשוב להגדיר מה הסגנון העיצובי שמאפיין את הבית שלכם ולבחור בעיצוב תואם המשלים את המראה ויתרום לאווירה, הן כלפי חוץ והן כלפי פנים.

לאחר שיש לכם רעיון וקונספט עיצובי. ניתן לקבל שלל רעיונות והשראות לעיצוב דרך מגזיני עיצוב, אתרי אינטרנט או חנויות קונספט שבהם ניתן להתרשם מחדרים מעוצבים על ידי מומחים במגוון סגנונות מהפנטים. בחנויות הללו ניתן למצוא את כל מה שצריך – רהיטים, צבעים וחפצים משלימים.

מקמו שולחן פשוט וקטן עם מגירות והשתמשו בו על מנת לאחסן דואר, תפריטי אוכל וכדומה (הם תמיד זרוקים בחדרי הבית השונים ונעלמים ברגעים שצריכים אותם). במגירות השולחן תוכלו לשמור פריטים שלוקחים בדרך החוצה כמו משקפי שמש, צעיפים וכו'. הניחו על השולחן קופסא דקורטיבית שתהווה מקום נוסף לאחסון. הניחו מתחת לשולחן ארגז שיהיה מיועד לנעליים, כך שהם לא יהיו זרוקות בכל הבית אך עדיין בהישג יד וגם תוכלו להימנע מלכלוך הבית בחול, בוץ ועוד.

האירו את כניסת הבית. בעונת החורף כשמחשיך מוקדם, זו הזדמנות מעולה להצטייד בגוף תאורה שיאיר את כניסת הבית ויפיג את תחושת העייפות שהחושך מביא איתו.

גופי תאורה צהובים, כתומים בהירים ואף בגווני בז' יעניקו מראה חמים ורך לבית וישרתו את המטרה של הארת החדר. לחילופין ניתן לצפות את דלת הכניסה לבית (מהצד הפנימי שלה) בציפוי בהיר התואם את גווני הבית . צבעים בהירים כמו לבן וצהוב הם אווריריים וביכולתם להשרות עלינו תחושה אופטימית מבלי שנתכוון.

תלו מראה מרכזית. היא הופכת כל חדר למואר. מעבר ליופי, מראה משרתת את המטרה על ידי שקיפות של אור. כניסת הבית תקבל תחושה של מבואה גדולה על ידי שילוב מראה גדולה שיוצרת אשליה של עומק.

חדשו את כניסת הבית בפרטים הקטנים: אקססוריז מוסיפים טוויסט ועיצוב שונה, וכל זה במינימום הוצאות. למשל –  שטיח יכול למלא את כניסת הבית בצבע ואופי, ואזות שמגיעות בשלל צבעים, עם גימורים מוקפדים שיוצרת מראה מושלם המוסיף נופך ססגוני, רומנטי ונעים לעין. פנקו את כניסת הבית בפריטי עיצוב קטנים ומעניינים, הם מעניקים את ה"טאצ": שעון מעוצב, כתבי עת וספרים מיוחדים, פח אשפה מעוצב, תמונות מעוצבות ועוד.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה