עמוד הבית » חברת מרס ישראל משיקה אריזת Sharing של M&M

חברת מרס ישראל משיקה אריזת Sharing של M&M

צילום: יח"צ
מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים באריזת Sharing כ-300 גרם שוקולד ובוטנים.

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכריםבאריזת Sharing של כ- 300 גרם בשני טעמים נבחרים: שוקולד ובוטנים. זאת לאור ההצלחה של המהדורה המוגבלת .

במסגרת זו, תהיה נוכחות של המותג באולמות הקולנוע וכן יוקרן סרטון פרסומת בכיכובן של דמויות המותג  הקורא לצופים לכבות את הסלולרי. עוד במסגרת הפעילות, מעניק המותג כרטיס זוגי לסרט ביס פלאנט בקנייה של 2 מארזי M&M 300 גרם ברשתות המזון: קונים 2 מארזים, שולחים תמונה של החשבונית והמוצרים לעמוד הפייסבוק של המותג  ומקבלים
במתנה כרטיס זוגי לסרט – בכפוף להוראות התקנון בעמוד הפייסבוק של המותג.

כמו כן, תתקיים פעילות חוויתית של"שעשועון מהסרטים" במספר רשתות מזון שתבדוק עד כמה הצרכנים מכירים סצנות חברה קולנועיות ותאפשר זכייה בערכת קולנוע מדליקה של M&M.
משיווק מרס ישראל נמסר"כי בקיץ האחרון השקנו במהדורה מוגבלת את אריזת הSharing לעידוד צריכה מהנה ומשותפת של המוצר  לאריזות המוגדלות בקרב הצרכנים החלטנו להשיקן שוב ולהפכן למוצר קבוע על המדף.

כחלק מערכי המותג החלטנו לייצר פעילות שתתקשר לקונספט ולערכי הכיף והשיתוף של המותג  ויחד עם רשת הקולנוע המובילה יס פלאנט נוכל לאפשר לצרכנים לחלוק את חוויה עם חברים, תוך חיבור עם עולם הקולנוע .

כסאות ראשל"צ

 

צילום: יח"צ

האריזות המוגדלות יימכרו במחיר מומלץ  21.90 ש"ח במגוון רשתות המזון.

הוספת תגובה

הוספת תגובה