עמוד הבית » יום העצמאות 76 – המדריך ללבוש כחול לבן

יום העצמאות 76 – המדריך ללבוש כחול לבן

צילום: מאיה אובר
בצל האסון שפקד אותנו ב-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל, דווקא ובעיקר השנה נקפיד ללבוש כחול לבן כמחווה לדגל ישראל, להרגשת פטריוטיות ושייכות לאומית.

השנה נוסיף לכחול לבן את הצבע הצהוב אשר מזוהה עם המאבק להשבת החטופים והחטופות. אנו נלבש אותם לטקס, לפיקניק שלמחרת או סתם מפגש עם חברים. במשך 75 שנה האחרונות יום העצמאות היה אחד הימים השמחים ביותר בשנה, השנה חגיגת ה 76 שלנו מלווה בעצב, אם בדאגה לחיילנו, בתפילת החלמה מהירה לפצועים, ואם בהזדהות עם החטופים שעדיין שם בחושך ותפילה להחזרתם בשלום.

איך נעשה זאת בסטייל? כיצד נאמץ את צבעי הדגל ונתעטף בכחול לבן מבלי להראות דגל ישראל?

איך נשלב אותם עם הצבע הצהוב?

הכחול והלבן הם שני צבעים שנמצאים אצל כל אחת מאתנו בארון, לפחות כמה ג'ינסים וטי שירט לבנה. לא חייבים להיכנס להוצאות מיוחדות וללכת לרכוש חדש. זוהי גם הזדמנות נפלאה לאוורר את המלתחה. הצבע הצהוב יכול להיות קצת יותר מאתגר, לא לכולנו הוא נמצא במלתחה אבל אני בטוחה שתצליחו לשלוף משהו אחד או שניים לפחות. זה לא חייב להיות בגד. זה יכול להיות אביזר, תכשיט, נעליים, צעיף, תיק או כל דבר אחר שישתלב עם האאוטפיט הכחול לבן.

כל מה שצריך הוא רק לעשות mix & mach  בהתאם לסטייל האישי שלכם.

קבלו כמה השראות שמצאתי בצבעים כחול/לבן/צהוב מתוך ארון הבגדים שלי?

למראה ספורטיבי לבשתי ג'ינס כחול כהה וטי שרט לבנה שהם פרטי בסיס מאסט בכל מלתחה, (זהו מראה רגיל שרובנו לובשים) את הצהוב הוספתי בסנדלי עקב צהובים, עגילי חישוק צהובים וכמובן את הסיכה הצהובה למען החטופים.

סיכת החטופים, צילום: מאיה אובר

>>>על זוגיות ועצמאות

צילום: מאיה אובר

אפשר להפוך את היוצרות. כאן לבשתי את הצבע הכחול בחלק העליון ואת הג'ינס הלבן בחלק התחתון. עם הלוק הזה נעלתי סנדלי עקב לבנים ושדרגתי אותו עם אביזרים צהובים: עגילי חישוק, סיכת החטופים, צמיד, טבעת ותיק צהוב.

 

צילום: מאיה הובר

 

צילום: מאיה הובר

 

לפי התחזית ליום העצמאות, השנה מזג האוויר יהיה קריר מהרגיל בעיקר בשעות הערב , ז'קט גינס הוא פתרון מעולה. שמתם לב שגם צבע הלק הוא צהוב?

צילום: מאיה אובר

 

לוק נוסף שאימצתי הוא אוברול כחול/לבן. אני מאוהבת באוברול הזה ותמיד מחפשת הזדמנות ללבוש אותו, יום העצמאות היא הזדמנות נהדרת. כאן הוספתי עגילים, צמיד וכפכפים שטוחים בצבע הצהוב. מכוון שהאוברול מאוד דומיננטי הוספתי תיק בצבע לבן מרגיע. כמובן שניתן לשלב צהוב עם סוגים שונים של אוברולים או שמלות עם הדפסים של כחול לבן.

צילום: מאיה אובר

לוק חגיגי תמיד ישיג את המטרה, בחרתי חולצת פשתן לבנה עם שרוול 3/4 שמתאים לשעות אחה"צ כשמתחילה בריזה נעימה. שילבתי עם מכנסיים בצבע כחול רויאל (שזה צבע הדגל). ללוק הזה התאמתי סנדלים עדינים בצבע לבן הוספתי אקססוריז צהוב: עגילים ארוכים, צמיד ותיק. (וכמובן צבע הלק שהוא גם חלק מהאאוטפיט).

צילום: מאיה אובר

 

לוק שלדעתי מתאים למפגש עם חברים בו נרגיש נוח ובסטייל הוא שמלה לבנה ארוכה או קצרה זאת יכולה להיות גם שמלה כחולה בליווי אקססוריז נכונים. כאן בחרתי שמלת מקסי לבנה, הוספתי תיק ועגילים בכחול נעליים בתכלת, צמיד, טבעת בצהוב. להדגשת המותן אפשר להוסיף לאוטו לוק חגורה צהובה.

צילום: מאיה אובר

 

צילום: גלית אובר

 

שילוב נוסף קיצי וחגיגי הוא מכנסיים מחויטים קצרים בצבע לבן וחולצה מכופתרת בכחול שילבתי תיק כחול עגילים וכפכפים בצהוב ליצור מראה מסודר ומטופח וכמובן לא שכחתי את סיכת החטופים שבליבנו ומחשבתנו תמיד.

צילום: מאיה אובר

 

ואל תשכחו על ידי הלבוש אנו מקרינים מי אנחנו ומה אנחנו. הישארו נאמנים לעצמכם, התלבשו בהתאם לסגנון שלכם והכי חשוב שתרגישו נוח.

מאת גלית אובר סטייליסטית  –  ליווי סטיילינג אישי, מנחת סדנות סטיילינג, ובעלת סיורי אופנה ואומנות made in izrael

052-7271100 –  www.galitoberstyling.com